Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Motiveer jij andere en andere jou om ons doel te halen!?

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dodo
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Beste mede-sprinters,

Doel van dit sprintje is natuurlijk gewicht verliezen. Welke methode je daarvoor gebruikt is niet belangrijk. Wel zou ik het leuk vinden regelmatig te horen hoe het met je gaat. Elkaar steunen d.m.v.regelmatig een bericht te plaatsen is het belangrijkste.

Hoop op een aantal gezellige mede-sprinters!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2018 21:59    

Reageer met quote
Zal eens beginnen met mezelf voor te stellen. Ik ben Dodo, forumnaam uiteraard, ga richting de 30 jaar en woon samen met partner. Al lange tijd zijn wij bezig onze kinderwens in vervulling te laten gaan. Helaas tot op heden zonder resultaat. Ben al ruim een jaar onder behandeling bij gynaecoloog.

Bijwerking van gestelde diagnose is dat ik heel moeilijk kan afvallen. Waar mensen een kilo in de week kunnen afvallen doe ik daar heel lang over. Inmiddels ben ik ook onder behandeling bij een diëtiste. Nu maar hopen dat dat eindelijk het gewenste effect gaat geven. Daar ben ik na al die jaren wel aan toe.

Ik hoop dat we gezellig met elkaar kunnen kletsen en elkaar kunnen motiveren tijdens deze 12 weken!Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2018 22:06    

Reageer met quote
Hoi Dess0546,

Leuk dat je je hebt aangesloten in het sprintje. Wil je jezelf even voorstellen? Heb je een speciaal dieet of volg je niet iets specifieks?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 mrt 2018 13:31    
Vrouw Weeggegevens   Chrisv04
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Fit en Slank

Reageer met quote
Hoi,
Ik sprint graag mee!
Sinds oktober vorig jaar ben ik bezig met Fit en Slank en dat bevalt prima. Ik ben 11,4kg afgevallen!
Ben getrouwd, 2 kinderen van 21 en 26 jr en werk op een woongroep voor mensen met een verstandelijke beperking. Hobby's zijn toneelspelen en muziek.
En dat toneelspelen is nu een grote stok achter de deur geweest om te beginnen. Onze regisseur had nl het idee om mij in een lederen pakje de bühne op te sturen Rollende ogen
Dat kan dacht ik...maar dan ga ik nu (okt. vorig jaar) beginnen om me toch enigszins een beetje op mijn gemak te voelen in zo'n pakje.
En volgende week is het zover...de toneeluitvoeringen.
En ja ik heb een lederen pakje aan!
Maar ik ga nog even door met Fit en Slank ook al heb ik mijn eerste doel behaald.
Het bevalt me prima, is goed te doen en ik 'durf' het nog niet alleen, ben nog bang om terug te vallen want dat is meestal mijn probleem.
Maar samen met jullie zal het ook vast lukken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 mrt 2018 14:47    
Vrouw Weeggegevens   Loloa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben ook weer van de partij. Dodo en ik gaan al wat langer samen mee, omdat ook ik een kinderwens heb. Wij hebben al een mooie knul van 4,5, maar zouden er graag nog een kleintje bij willen. De afgelopen 3 jaar is er echter niets gebeurd en we beginnen nu te denken dat het misschien wel bij 1 blijft. Ik ben namelijk net 40 geworden Geschokt .

Verder ook al jaren bezig met afvallen, wat met vallen en opstaan gaat. Ik ben net op vakantie geweest en wil er nu weer helemaal tegenaan gaan. Dus mijn streven voor deze sprint is om elke week een groen vakje te noteren Erg blij .

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 12:43    

Reageer met quote
Welkom Chrisv04 en Loloa! Leuk dat jullie erbij zijn.
@Chrisv04, je hebt een mooi doel. Succes volgende week.
@Loloa, We gaan er weer voor!!! Vind jou plusje trouwens heel erg mee vallen na zo'n bijzondere vakantie. Knap hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 20:31    

Reageer met quote
Vandaag best een goede dag gehad. Weer netjes alle voeding in m'n app gezet, activiteiten gedaan. Een goed begin van de week in ieder geval.

Hoe is het bij jullie gegaan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 22:11    
Vrouw Weeggegevens   Chrisv04

Dieet: Fit en Slank

Reageer met quote
@Dodo, welke app gebruik je om je voeding bij te houden?
Ik gebruik wel eens My fitness pall, die bevalt goed.

Heb gisteren ook een stappenteller gekocht..Up van Jawbone...was nu afgeprijsd bij de Prijsmepper, kostte nu nog maar €3,75 Lachen Lachen
Vind het wel leuk om zulke dingen bij te houden, alhoewel ik lang niet alle stappentellers geloof Verward .
Soms tel ik zelf mijn stappen en dat wijkt altijd af van de stappenteller die ik op dat moment gebruik (op de telefoon)
Gebruiken jullie een sttappenteller?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 mrt 2018 16:44    

Reageer met quote
Ik heb de Fatsecret app. Is een prima app. Een stappenteller is fijn. Maar inderdaad, 100% klopt het niet maar het is een goede leidraad Ik heb een Fitbit. Helemaal fan van, maar die is wel een stukje duurder Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 mrt 2018 22:19    
Vrouw Weeggegevens   angelique38
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe graag met jullie mee. Ik kan de extra steun goed gebruiken. Deze week net weer begonnen en hoop dat het nu eens een keer lukt.
Ik ben moeder van 1 zoon die de ene week 2 dagen en de andere week 5 dagen bij mij is. (co ouderschap met zijn vader). Zat eens te kijken naar met gewicht verleden en ben sinds de scheiding (4 jaar geleden) ruim 10 kilo aangekomen dus nu tijd om het er weer af te krijgen. Ik hoop hierdoor weer fitter te worden en weer fut te hebben om leuke dingen met mijn zoon te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 mrt 2018 11:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5