Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Motivatiesprint vervolg,alleen voor oude leden

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 33, 34, 35  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Deeltje Aldi schijnt het ook te verkopen dat khd arme brood.

Hier drukke dagen vandaag werken en dan vanavond theater en morgen wandelen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2018 6:33    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

Ik heb net roggebrood met smeerkaas op .
Ook weer bedenken wat eten we vandaag ?

Vanmiddag verjaardag van vriendin .
Dit weekend is ook al gevuld .

Verder blijf ik hangen op de 71.5 .

Wens jullie heel veel succes en een goed weekend .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2018 6:46    
Vrouw Weeggegevens   kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben heel blij met mijn gewicht.
Na een weekje weg te zijn geweest woog ik zondag 78.3 en mijn weekdag 76.3,mijn vakantie kilo's er gelukkig weer af

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2018 7:41    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Toppie Kreeft jouw weekend gaat goed beginnen.

ik heb voor mij vanavond rolmops gehaald .brood erbij en ik ben weer tevreden .

ik heb de avatar enz gewijzigd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2018 9:20    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
4e week op rij, dat ik ben aangekomen.
Ik ben verdietig, boos op mezelf en teleurgesteld in mezelf.
Waarom lukt het toch maar steeds niet.
Ik weet het niet meer, heb er ook totaal geen zin meer in.

Ik moet eigenlijk nieuwe broeken hebben.
Maar ik heb geen zin om te gaan shoppen, om uiteindelijk een broek te kopen zodat ik 'tenminste weer wat heb om aan te trekken'.
Ik wil een broek die me goed staat en waar ik me fijn in voel!

Ik ben de strijd tegen de kilo's zo zat.
Maar ik weet dat ik het voor mijn gezondheid niet op mag geven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2018 13:38    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Dikke knuffel Dionbi ,het blijft een strijd hé aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2018 16:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dionbi ook knuffel van mij .

Ik had ook 2 dagen depri momenten en merkte dat ik veel te veel op het net zat vooral FB .

Dus morgen verwijder ik mijn account .
Want te veel is niet gezond .

Ik hoop zo dat ik nu meer boeken ga lezen en meer er op uit .

Fb is niet makkelijk om weg te gaan maar meeste zie ik in levende lijven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2018 17:34    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote

Lieve Dionbi deze is voor jou meid!!
Wat kunnen wij doen om je te helpen,misschien helpt het je om hier meer van je af te gaan schrijven?
Ik hoop dat jij je snel beter voelt Yes! (nederlands=

@Kreeft wat een fijn gevoel zal dat voor je zijn,knap hoor!!

@Eliza Lekker rolmops smullen ik zit ook niet veel op Facebook meer,vind er ook niet veel meer aan,maar ben weer gek op serie,s kijken op netfix Lachen lezen geef ik ook niks om ben dan te snel afgeleid

Ik wens iedereen een heel fijn weekend Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2018 18:18    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Dionbi, je legt jezelf heel veel druk op. Misschien druk ik het nu wel verkeerd uit, maar je wil super graag afvallen en doordat het niet lukt wordt je verdrietig, boos, teleurgesteld in jezelf. En dat is niet goed. En dan gaat ook je plan om niet toe te geven aan drang naar eten niet zoals je het wilt.

(Ik ben er zelf ook niet goed in) maar de basis ligt in het gevoel wat je naar jezelf toe hebt. Als je niet van je zelf kan houden zoals je bent is het heel lastig om het in je eigen ogen goed te doen. En als er dan iets gebeurt waar je je niet happy bij voelt of misschien toch ook wel blij of tevreden dan is eten je beste vriend en vrienden hebben we het liefst bij ons.
Als je nu aan voelt komen dat er een eetbui aankomt, dat je eerst je verhaal hier doet en proberen afleiding te zoeken.
Voor je gezondheid is het zeker goed om af te vallen, maar probeer eens te bedenken waar je het verder voor doet. Heb het er met iemand over, iemand die je erin vertrouwt of zoek een dietist/psycholoog. Want gezondheid is heel belangrijk maar nog belangrijker je gevoel van eigenwaarde. Want we zijn het toch allemaal waard om er voor te gaan?
(goede peptalk als ik het zo terug lees, heb in de loop der jaren zoveel kennis vergaard. Maar ik weet net als jij dat het ontzettend moeilijk is om dat gevoel aan te pakken en het naar positief om te zetten) Heel veel sterkte hiermee Dionbi en een dikke knuffel vanaf hier.

Deeltje, wat fijn dat je een goede eerste indruk hebt. Je kunt ook op internet zoveel vinden mbt koolhydraatarm, lekkere recepten. Goed vullend en dan mis je een boterham of aardappel ook niet. Ik krijg de trigger naar brood of aardappel meer bij het dekken van de tafel voor de anderen of het koken hiervan voor hun. En dan hangt het maar net van mn stemming af of ik het kan negeren of toch voor de bijl. De eerste dagen zijn wel het meest lastige, probeer het zoete te laten staan, dan krijg je niet drang naar eten. Want zoete smaak, niet eens van suiker maar kan ook van zoetstof kan best wel eens een trigger zijn.

Ik had gisteravond een erg slechte avond. Van alles wat beslist niet is toegestaan naar binnen gewerkt. Hondsberoerd en vanochtend een dikke kilo erbij. Maar goed, dat kwam wel ergens vandaan. Vandaag ook chaggie en moe, en vanavond Idee het bewijs van alles. Tijd van de maand. Heb nog wel wat trek in lekkere dingen, maar heb het beperkt tot een heerlijke appel. Eigenlijk had ik nu ook al lang onder de dekens moeten liggen, maar wilde een serie uitkijken en even zien of er hier ook was geschreven, en dan blijf ik al weer langer hangen dan gepland.

Kom morgen weer even kijken en meer reageren. Lekker slapen!

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2018 23:52    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Hoi Pien wat kun jij iets goed onder woorden brengen,daar ben ik echt niet goed in,maar het klopt precies wat jij zegt!!
Ze hebben mij ook al vaak aangeraden om naar een psycholoog te gaan,maar dat wil ik niet,ben bang dat er dingen maar boven worden gehaald die ik een plekje heb gegeven,
En ik denk we zullen het toch zelf moeten doen,maar ik denk ook dat ik niet genoeg van mezelf hou,en wat anderen wel niet van me zullen vinden,als ik dit schrijf denk ik gelijk Deeltje haal jezelf niet zo naar beneden,moet mezelf vaker een schop onder m,n kont geven Lachen
Maar voor mijn gevoel ben ik weer goed bezig
Pien doe jij ook khd arm?
Ik hoop ook dat Dionbi haar verhaal hier kwijt kan en we elkaar zo kunnen helpen!!
Ik ben weer lekker aan het spoken Rollende ogen ben vanaf half 2 al wakker,wacht nu tot 6 uur dan neem ik een kop koffie met twee creakers en probeer dan maar weer even te gaan slapen pfff wat een ellende als je niet slapen kan!! Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 okt 2018 4:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 33, 34, 35  Volgende
Pagina 12 van 35