Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Modifast Journal Linabella

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lentekindje
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Bio HCG Mardanti

Reageer met quote
Ik vind het dapper hoor, dat je zo doorzet ook al vind je de shakes enzo vies !

Sporten is altijd een goed idee, heb je vroeger ook gesport?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2013 19:44    
Vrouw Weeggegevens   Linabella
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ik heb vroeger gebasketbald en af en toe deed ik ook wel aan fitnessen, maar denk dat dat ook een paar jaar geleden is.
Ik ben in ieder geval weer begonnen en ik probeer minimaal 2 keer per week te fitnessen. Ik zou het liefst 3 dagen willen, maar dat gaat helaas heel moeilijk i.v.m. school.

Ik heb ook een Polar ft40 horloge aangeschaft, wat mij best wel motiveert moet ik zeggen! En ja, verder eet ik wel normaal. Ik eet 's avonds niet meer. Ook drink ik alleen nog maar water. En af en toe heb ik ook wel een verwendagje.

Vind het jammer dat ik toch nog niks afval, maar aan de andere kant kom ik ook niks aan dus dat is ook wel fijn. Maar misschien dat ik af en toe toch een modifast drankje ga nemen, i.p.v. ontbijten of lunchen. Even zien of het dan beter zal gaan.

A Year From Now You'll Wish You'd Started Today
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 23:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag lekker 1u en 3kw gesport, mijn polar horloge gaf aan dat ik 1072 kcal had verbrand, waarvan 21% vet. Dus ik ben blij!! Fitness

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2013 1:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Al sinds dat ik gestopt met de modifast dieet, gaat het opzich lekker. Ik ben niet echt bezig met dieten nu, maar het gaat alsnog de goede kant op. Ook al gaat het niet zo snel, maar dat maakt niet zoveel uit. Als mijn gewicht maar niet omhoog gaat.

Ik vind het jammer dat ik dagelijks niet eens aan één liter water kan komen. In dat opzicht ben ik weer in mijn oude patroon gevallen..
Maar ik ben gestopt met 's avonds snacken en snoep ook erg weinig in vergelijking met hoe het eerst was. Natuurlijk nuttig ik af en toe iets lekkers, maar dat mag ook wel. Ik eet ook niet zoveel op een dag, ook niet te weinig. Soms heb ik ook wel momenten dat ik me daarin helemaal los laat gaan, zoals vandaag. Ik heb vandaag een hele pizza naar binnen gewerkt. Maar als dit maar niet elke dag zo doorgaat, dan is dat wel te doen. Ik merk dat mijn lichaam dit best aan kan, omdat ik toch nog geleidelijk aan het afvallen ben..

Ik moet alleen wel deze aankomende drie weken uitkijken met het eten. Iin verhouding met 3 maal per week fitnessen hoeft dat niet, maar ik wil me deze drie weken helemaal focussen op school. Dus dan moet ik toch wel een beetje op mijn eten letten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mrt 2013 23:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
al een week niet gesport.. Niet fijn! Maar ik moet me focussen op mijn tentamens. Ik doe het in ieder geval iets voorzichtiger nu met eten, hopelijk dat het gewoon goed zal gaan! En ik ga alsnog proberen om donderdag nog even anderhalf uur te gaan fitnessen. We zullen zien hoe het loopt..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mrt 2013 23:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo wat is dat lang geleden dat ik voor het laatst iets geplaatst heb hier. Heb het eea aangepast in mijn voeding. Ik voer alles in MyFitnessPal en ik ben in 2,5 maand tijd al 6,1kg afgevallen. In tien maanden tijd ben ik in totaal +/- 25 kg afgevallen, hoe bizar! Ik verbaas mezelf. Wat stress met een persoon kan doen is niet normaal.

Mijn eetgedrag is op dit moment helaas niet zo gevarieerd, maar dit probeer ik nog aan te passen. Ik start mijn dag met Optimel kwark en cruesli (Jumbo huismerk met belgische mokka chocolade en caramel - overheerlijk!!!) en tot de lunch houdt dit mij wel verzadigd. Als lunch maak ik meestal een salade met gemengde salade, avocado, walnoten, feta kaasblokjes en gerookte kipstukjes of ik ga aan de crackers met verschillende soorten beleg. In de avond ben ik erg slecht bezig en eet vooral ovensnacks.
Ik let dus nu vooral op calorieën. Ik wil binnenkort wel even alle macro hoeveelheden voor mezelf vaststellen en me daarop aanpassen.

Koolhydraat arm dieet spreekt me ook erg aan, maar ik weet niet of ik de juiste persoon ben voor zo'n dieet. Ik denk dat ik een poging ga wagen wanneer ik de 65kg heb bereikt.

Ik eet nu dagelijks rond de 1500 kcal, maar de dagen wanneer ik sport zit dit tegen de 1800 kcal aan.
Ik fitness 4 keer in de week. Elke keer doe ik 45 minuten crosstraining op niveau 9 met een snelheid tussen de 90 en 110 km/pu. En vervolgens doe ik nog ongeveer 30 tot 45 krachttraining. Ik wil de krachttraining wel intensiveren wanneer ik de 65 kg bereikt heb en minder op cardio focussen.

Dit was het voor nu, ik ben benieuwd waar dit nog naartoe zal leiden in ieder geval Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2015 1:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2