Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Modifast en Mir

Auteur Bericht
Vrouw   mir
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hoi allemaal

Ik heb eens de stap genomen om ook een dagboekje te starten om alle mee- en tegenvallers met jullie te delen.

Een beetje over mezelf:
Op dit moment moeder van 3 prachtige kinderen. Getrouwd met een lieve man. Niks te klagen alleen over mijn gewicht. Altijd ben ik al dikker geweest dan de rest. En dat was op zich prima. Ik kon me mooi kleden en met sporten lukte alles ook nog goed. Nu is het helaas te ver gegaan. 30 kilo te zwaar. Sporten lukt niet meer. En mooie kleren hebben ze niet voor mijn vormen....

Ik ga dus 30 kilo afvallen (ben net 30 geworden haha) mbv modifast. Ik moet weer gezond zijn voor de kindjes en manlief. Het is me in 2012 ook al gelukt na mijn 1e kind. Vooral veel motivatie gehad aan andere verhalen (op dit forum: talantha).

Ik houd jullie op de hoogte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 okt 2017 6:41    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom Mir,

ga je zelf ook nog je gegevens in je profiel invoeren dan kan je mee wegen en aan sprintjes mee doen,

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 31 okt 2017 14:35    
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
Hoi Mir, welkom hier en alvast heel veel succes gewenst. Modifast is een prima formule waarmee het vast en zeker zal lukken wanneer je je er maar aan houdt!

De eerste 48 uur zullen het het moeilijkste zijn, maar eens die cruciale uren voorbij zijn, verloopt het allemaal een heel stuk makkelijker!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 03 nov 2017 9:44    
Vrouw   mir

Reageer met quote
Hoi allen

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het dagboekje afgelopen week verwaarloosd, maar ik zat met 3 zieken in huis. Pff dat had meteen invloed op mijn dieet. Zo goed als het kon aan modifast gehouden en kh-arme snacks. Morgen is het eigenlijk weegdag, maar omdat ik ook ongesteld ben, weeg ik me a.s. maandag pas.

Ik ga deze week proberen sec 3 mosifast producten te nemen.

Gr
Miriam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 nov 2017 8:54    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ga je zelf ook nog je gegevens in je profiel invoeren dan kan je mee wegen en aan sprintjes mee doen,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 06 nov 2017 12:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1