Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Modifast Dieetdagboek fundaa

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 44, 45, 46  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   fundaa
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: modifast

Reageer met quote
Vandaag een goede start gemaakt met modifast intensive. Altijd ben ik erop tegen geweest om shakes te gebruiken, totdat ik een kennis zag die 30 kilo was afgevallen met modifast. Zij is haar hele leven al flink geweest en nu heeft ze maat 36!!

Maatje 36 heb ik nooit gehad en zal ik ook wel nooit krijgen, maar met mijn gewicht van 5 jaar terug, zal ik al helemaal happy zijn. Ik woog toen namelijk 80 kilo. Inmiddels weeg ik 115 (!). Dit komt door vele etentjes en snelle snacks buiten de deur en een zwangerschap. Vooral na mijn bevalling is het flink misgegaan. Was ik op het toppunt van mijn zwangerschap 120 kilo (ik ben in totaal 20 kg aangekomen tijdens de zwangerschap) en na de bevalling gelijk 14 kilo kwijt, inmiddels zijn 10 daarvan er weer aan. Mijn eerste streefgewicht is 95. Dus 20 kilootjes moeten ervan af. Wij willen een tweede kind erbij, maar voordat ik zwanger raak, moet ik toch die kilootjes kwijt, anders komt er weer 20 kilo bovenop. Dan ben ik nog verder van huis!

Vanochtend een vanilleshake gedronken (kan het wel hebben als ik het snel opdrink). Daarna 2 koppen koffie en nu drink ik een opkikkertje. De eerste week zal het aanpoten worden, maar hopelijk zal ik er daarna wel aan wennen. Ik wil 3 weken alleen de shakes en pudding gebruiken. (Weet trouwens niet of de pudding te eten is) Daarna zal ik beginnen met de opbouwfase.
Verder moet ik toch maar eens gebruik gaan maken van de loopband die ik thuis heb staan Lach en ik ga 1 a 2 keer in de week naar zumba.

Dat was een lange inleiding, maar hopelijk een goede motivatie voor mij!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 mrt 2012 12:10    

Reageer met quote
De eerste dag is verrassend goed gegaan. Ik heb geen honger gehad en voelde me ook helemaal fit. Gisteravond eindelijk iets gedaan wat ik al heel lang wilde; heb mijn haar laten verlengen! Erg blij Het was vannacht wel lastig slapen, maar ik zal er snel aan wennen. Natuurlijk kijk ik elke minuut in de spiegel en zit ik er steeds aan Lach maar ook dat zal wel wennen. Nu nog de nodige kilootjes kwijt en dan heb ik een nieuwe look! Lach
Ik ben in een dag 2,4 kg kwijt! Ik stond vanochtend stomverbaasd op de weegschaal. Als het de eerste week zo hard gaat, ben ik volgende week maandag heeeeeel blij! Mijn weegdag is maandag, maar ik zal voorlopig wel elke dag op de weegschaal staan.

De pudding van modifast was trouwens niet te eten! ik heb het kokhalzend staan eten.. de shake drink ik nog wel snel weg, maar die pudding is echt een crime! Vandaag maar even de müsli kopen.

ik kan ook niet wachten om maandag mijn nieuwe gewicht door te geven zodat er wat beweging komt in mijn ticker Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2012 8:32    

Reageer met quote
Ik ben zo trots op mezelf! vanochtend op de weegschaal was ik weer 1,2 kg kwijt! Dus in 2 dagen in totaal 3,6 kg weg! Hopen dat het zo goed blijft gaan..

Gisteren voor het eerst echt gekookt voor mijn man en zoontje.. maar heb alleen maar een hapje van de wortels genomen.. nou dat lijkt mij geen zonde toch? Lach verder heb ik alles goed weerstaan! Ik heb ook helemaal geen zin om boodschappen te doen voor het huishouden Lach Alleen het hoognodige wordt gekocht.. die modifast pakketten zijn al duur genoeg hahaha Lach Heb gisteren trouwens de muesli uitgeprobeerd; ik vind het niet echt lekker, maar het is op zich wel te eten.. moest er iig niet van kokhalzen zoals bij de pudding :S

Vanochtend stond ik 2 uur in de file op de A2, had 2 repen mee.. dat werd dus mijn ontbijt. Die smaken trouwens wel heeeel lekker! is gewoon lekker chocola! Lach Moet maar oppassen dat ik dat niet bij elke maaltijd ga eten, het is uiteindelijk wel meer calorieen dat de shakes e.d.

Vandaag hard aan het werk, dus heb geen tijd om aan eten te denken Lach

vanavond ga ik naar zumba.. daar kijk ik ook wel naar uit..

Ik wens vandaag veel succes aan iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 mrt 2012 11:06    
Vrouw Weeggegevens   Athina
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Veel succes. Blijkbaar heb je de eerste 3 dagen goed doorstaan en die zijn de lastigste.
Zelf vind ik de shakes wel lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 mrt 2012 17:36    

Reageer met quote
Hoi Athina!

Bedankt voor je reactie! Vandaag is mijn derde dag en ik heb momenteel barstende hoofdpijn Sip Ik heb zonet maar weer 2 repen gegeten, had helemaal geen zin in een shake.. en verder veel water gedronken. Op zich drink ik best veel op een dag, mijn hoofdpijn zal wel door het intensief werken komen.

Jij bent ook behoorlijk afgevallen! Hoelang ben je al aan de shakes?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 mrt 2012 17:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
'k Heb maar 2 weken shakes gedronken. Nu enkel nog 's morgens en de rest van de dag probeer ik volgens het GOK dieet door te komen. De ene dag lukt het al beter dan de andere.
De hoofdpijn dat je heb is vrij normaal de eerste 3-4 dagen van het dieet. Daarna gaat het weg en heb je meer energie. Dus dat belooft. Vanaf nu enkel nog een beter gevoel en een slankere lijn. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 mrt 2012 18:12    

Reageer met quote
Ik denk ook niet dat ik de shakes lange tijd kan volhouden.. Ik heb de chocoshake vanochtend kokhalzend staan drinken.. het heeft een bepaald nasmaakje wat ik echt vies vind Verward Zou het een idee zijn om alleen de repen te eten, is dat hetzelfde als de shakes? Heeft iemand hier verstand van? Want eerlijk gezegd eet en drink ik liever helemaal niks dan die vieze shakes Verward

Desondanks weer succes geboekt vanochtend op de weegschaal! Ik ben 0,6 kg afgevallen.. uiteraard wordt het per dag steeds minder, maar het totaal is niet slecht: 4,2 kg in 3 dagen! Vandaag gaan we er weer voor.. voor de lunch heb ik maar 2 repen meegenomen en vanavond zie ik wel wat ik ga doen.. waarschijnlijk wordt het de muesli..

Gisteren voor het eerst zumba toning gedaan ipv normale zumba. Zumba toning is meer cardio, het is op zich minder vermoeiend omdat je minder choreografie hebt, maar ik ben toch meer van de dans Lach

Vandaag mijn laatste werkdag van deze week alweer.. maar morgen heb ik het thuis ontzettend druk, dus geen tijd om aan eten te denken! Lach Wel moet ik allerlei lekkere hapjes maken voor bezoek.. maar ik blijf er vanzelf wel af als ik denk aan wat ik doormaak met die vieze shakes ohhh dan is een stukje pizza het niet waard hoor Lach Wel ga ik morgenavond uit met vriendinnen, waarbij er ook gegeten gaat worden. Ik zal die avond dan geen modifast nuttigen en maar aan de salade gaan. Laten we het maar uitproberen wat voor effect normaal eten zal hebben.. maar het scheelt dat we dezelfde avond flink gaan dansen! Lach

Nu maar hard aan het werk om die deadline te halen Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2012 8:50    

Reageer met quote
Vandaag weer 0,5 kg afgevallen! Dat maakt het totaal van 4 dagen
-4,7! Ik voel me op en top, vol energie!

Gisteren heb ik het volgende gegeten:
O: chocoshake, koffie
L: 2 modifast repen en een kop bouillon
D: 2 modifast repen en 2 kleine komkommers

Verder tussendoor spa rood en thee gedronken.

Planning voor vandaag is:
O: koffie en chocoshake
L: 2 modifast repen en bouillon
D: waarschijnlijk salade, ik ga namelijk uit met een groepje vriendinnen en weet nog niet wat we voorgeschoteld krijgen.

Verder blijft een vriendin samen met haar man vanavond bij ons logeren. Morgenochtend wordt dat dus een uitgebreid ontbijt. Ik heb besloten om zaterdag geen modifast te nuttigen, maar uiteraard wel heel erg op te letten wat ik eet. Ik zal heel erg op de koolhydraten letten, dus geen brood, rijst e.d. Wel veel rauwkost. Ik ben benieuwd of dat gelijk wat gaat uitmaken zondagochtend op de weegschaal.

Ben vandaag dus thuis en heb ontzettend veel te doen! Moet het hele huis schoonmaken, de logeerkamer klaarmaken en ook nog eens hapjes klaarmaken voor de mannen die zich vanavond bij ons zullen vertoeven Lach Het zal moeilijk zijn om niks te proeven van de pizza die ik ga maken. Maar ik ga het volhouden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 mrt 2012 7:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zeg, dat gaat goed vooruit. Volhouden hoor! Raar maar waar vind ik die shakes (vanille en choco) niet slecht. Ze gaan iedere morgen vlot binnen en 'k giet werkelijk alles tot de laatste druppel in mijn keel. (ben een beetje gulzig)
Veel succes dit weekend... Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 mrt 2012 18:34    

Reageer met quote
Gisteren is het heel goed gegaan. Ik heb overdag in totaal 3 repen en 2 koppen bouillon gehad. 's avonds op het feest heb ik alleen een stukje gegrilde kip en een beetje sla gegeten. Verder heel veel water gedronken en natuurlijk veel gedanst! Dat loonde vanochtend op de weegschaal wel: 0,2 kg eraf! In totaal ben ik nu 4,9 kg afgevallen, hopelijk zal dat morgen -5 worden!

Vandaag even geen modifast.. alleen vanochtend vroeg een reep gegeten. Straks lekker ontbijten met komkommer en tomaat Lach vanavond weet ik nog niet wat we gaan doen met het eten.. maar ik zal iig heel goed opletten.

Morgenochtend staat een les pilates gepland. Daar heb ik ook wel zin in.

Athina, je hebt echt geluk dat je die shakes lekker vind. Ik stel het de laatste dagen steeds uit.. eet haast alleen maar repen.. maar ik zal er toch aan moeten geloven.. neus dicht en drinken maar Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 mrt 2012 9:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 44, 45, 46  Volgende
Pagina 1 van 46