Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mijn lieve zoon waar ik zo van hou!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaktus
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hey Carmona, wat verdrietig dat het weer helemaal mis is.
Heb zelf geen kinderen, dus kan er ook niet over meepraten, maar ik wilde je toch even weer heel veel sterkte wensen.
Liefs, Kaktus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2012 0:42    
Vrouw Weeggegevens   Carmona

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je kaktus, Het gaat weer wat beter, ben blij dat ik mijn man heb en een paar hele goeie vrienden.
En ik merk ook dat ik er toch wel makkelijker overheen stap, tuurlijk het doet elke keer weer pijn,maar ik kies steeds meer voor mezelf.
Ik zeg Nee, als ik iets niet wil, en dat is echt nog niet zolang,maar ik voel me er nu wel goed bij. vroeger voelde ik me schuldig als hij iets vroeg en ik zei Nee, maar nu niet meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2012 9:48    
Vrouw Weeggegevens   Tanja T
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
pfpf Mieke wat heftig/zwaar/verdrietig/machteloos.
Meid wat zal jij veel tranen gehuild hebben en nog steeds.
heel veel sterkte en bedankt dat je het met ons wilde delen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2012 17:12    
Vrouw Weeggegevens   ing63
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mieke,

Ik kom niet zo vaak meer op dit forum en ik had geen bericht gehad dat je iets had geplaatst. De situatie is bij mij totaal niet gewijzigd. Ik heb totaal niets van mijn zoon gehoord op moederdag. Gelukkig ook geen negatieve reactie. Persoonlijk heb ik nooit veel met dit soort dagen gehad, vind het een commercieel iets. Het verdriet heb ik een beetje weggestopt, maar ik weet en heb gemerkt dat er maar iets hoeft te gebeuren en dan komt er een orkaan aan emoties naar boven. Ik zal met dit verdriet moeten leven. Eind volgende maand gaan we verhuizen naar een andere provincie. Dan loop ik in ieder geval niet meer de kans dat ik hem in de supermark tegenkom of dat hij langs me fietst zonder iets te zeggen. Ik wens je heel veel sterkte. Geniet van de liefde en vriendschap die je gelukkig wel hebt en probeer het een plaatsje te geven, hoe moeilijk het ook is.

Groetjes Ingrid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2012 16:05    
Vrouw Weeggegevens   Tahne
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: south beach

Reageer met quote
Wat een ontzettend moeilijk verhaal. Heel knap dat je het hier hebt gedeeld Mieke!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2012 11:50    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Hoi Carmona,

Ik kom even bij je kijken hoe is het met je? Bij mij is er ook van alles gebeurd inmiddels.

Even in een note dop, mijn jongste zoon dus mijn zorgenkind heeft een tijd terug weer contact opgepakt, zo laten ze je vallen als een baksteen en dan opeens is hij er weer.

Ik was blij en bezorgd, omdat hij nog steeds een leven lijd die een moeder niet kan of wil accepteren voor haar zoon.

Verslaafd aan wiet, gelukkig gebruikt hij geen cocaïne meer of andere middelen zoals xtc.
Maar als je toch iedere dag wiet moet gebruiken om een beetje te kunnen functioneren dan heb je toch een groot probleem naar mijn idee.
Als je een klein lontje hebt en heel snel ontvlamd, heb je ook een probleem.
Hij doet niets anders dan gebruiken alleen of met nog een paar jongens die net zo leven als hij.

Toen hij contact met ons weer opname heeft zijn vriendin gestimuleerd.
Dat meisje is 20 jaar en hij is 29 wordt 30 in augustus, ook zij is weg gegaan bij haar ouders en is met hem bij een vriend toen ingetrokken die ook verslaafd is en psychiatrisch die jongen heeft Schizofrenie.
De jongen waar zij toen bij introkken is wel een aardige jongen moet ik zeggen ik ben sinds hij contact opzocht hem ook gaan bezoeken hoe moeilijk het ook voor ons was en is.

Tijdje later heeft zij een appartement gehuurd heel klein van een huisjesmelker, zelf heeft hij helemaal geen inkomen.
Zij heeft even gewerkt via het uitzendbureau.
Volgens hun was er geen werk meer voor haar en heeft zij een uitkering gekregen hiervan leven zij beiden.

Hij moest nog een straf uitzitten voor reizen zonder kaartje enz.
Maar hij meldde zich maar niet ieder keer een ander smoesje als zij een woning heeft enz.
In die tussen tijd kwamen zij geregeld bij ons eten en hielpen we ze af en toe.
Maar hem weer in je leven hebben betekend niet dat het fijn is neen je ziet het weer van dichtbij en je kunt niets doen tot dat hij ervoor gemotiveerd is.

Maar ik dacht met geduld komt het misschien wel goed.
Toen zij verhuist zijn naar een klein appartement, kregen we te horen dat zij zwanger is.
Nou dat was echt schrikken mensen die zelf nog niet hun zaakjes op orde hebben de verantwoordelijkheid van een kind.

Dus het was heel dubbel voor ons, ik dacht neen he, maar zij wilden het kindje houden.
Toen dacht ik misschien is dat het enige die hun in een andere richting kan krijgen omdat zij nu voor een kindje moeten gaan zorgen.
Dus probeerde ik zo te denken, ik probeerde natuurlijk met hun in gesprek te gaan.
Zo van jongen je moet je eens melden je straf uitzitten en samen met reclassering, aan de weg timmeren werk, aan je verslaving werken enz.
Zeker omdat je nu vader gaat worden, op een gegeven moment heeft hij me de les gelezen en gezegd ga maar op je werk helpen, en is hij gestopt met het contact zodat hij nu alle vrijheid had om te doen zoals hij het wilt.

En opeens stopte het contact door hem, nu na weken kreeg ik een berichtje van zijn vriendin, dat hij naar de politie was geweest en zich had gemeld.
Hij moest een paar dagen zitten, 50 uur taakstraf, en een geldboete en dan kon hij met een schone lei beginnen.
Dit is het verhaal wat zijn vriendin verteld natuurlijk blijven altijd twijfels of dit wel klopt of niet.

Ik heb meteen de vriendin gebeld en gezegd dat ik erg blij was met het nieuws.
Ook had ik gevraagd of hij had gezegd of zij mij zou inlichten.
Neen, zei ze ik vroeg zou ik je moeder inlichten en toen zij hij ja.
Dus we zullen zien of het nu echt de goeie kant zal gaan ik hoop het voor hun.
In de eerste plaats en ook voor ons.
Nou dat was het nu voor even.

Mijn oudste zoon heeft een leuke vriendin die ik al een keer ontmoet heb zij woont in Arnhem.
De oudste zoon woont in Rotterdam, hij studeert daar en werkt in een tbs kliniek, ook hij had geen contact met zijn broer omdat hij ook met hem probeerde te praten om hem te helpen.
Hij moet nog een jaar studeren en dan gaat hij met zijn vriendin samen wonen hij is 30 jaar.
Zijn vriendin heeft een meisje van 2 en half jaar, hij vertelde dat hij ook nog een kindje met haar wilt.
Wat gaat alles snel niet te geloven dat is het leven.

Lieve groetjes Carmone en ik met het eens met Ingrid, leer los laten dat heb ik ook moeten doen.
Zij maken hun keuzes en zo moeten wij ook onze maken, anders ga je kapot eraan.
Maribel

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 21 jun 2012 16:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Pagina 14 van 14