Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mijn lieve zoon waar ik zo van hou!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Carmona
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Maribel, wat fijn dat jij je zoon af en toe nog zie.
Ik wil omze zoon niet zien, nu niet en in de tokomst weet ik nog niet, van mijn hoeft het niet meer, Er is nu rust in huis, en ik voel me er toch ook wel goed bij.
Als ik zelfs eerlijk moet zijn,en dit klinkt misschien wel heel vreemd voor moeders,maar ik ik mis hem echt niet. Is dat erg??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 10 jan 2012 17:48    
Vrouw Weeggegevens   Airis
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
Quote:
Als ik zelfs eerlijk moet zijn,en dit klinkt misschien wel heel vreemd voor moeders,maar ik ik mis hem echt niet. Is dat erg??

Ik denk carmona dat je zelf antwoord geeft op die vraag,
Quote:
Er is nu rust in huis, en ik voel me er toch ook wel goed bij

Op een gegeven moment is het gewoon genoeg, ben je moe, de weegschaal is dan niet meer gelijk maar de ellende weegt dan zo verschrikkelijk zwaar. Je weet zelf natuurlijk heel goed dat als de situatie zo was geweest dat er wel problemen zijn, maar dat er ook nog plaats is voor geluk en liefde, je heel anders in het leven nu zou staan. Het was gewoon genoeg je wil alleen nog maar rust. Het besef dat je dat kan krijgen door afscheid van hem te nemen is dan een verademing.

Ik zelf ben moeder van zes en kan er niet een missen, maar kan me heel goed voorstellen dat er situaties kunnen plaats vinden dat je zegt het is genoeg zo, ik kies voor mezelf, mijn rust en mijn leven.

Noem het maar een overlevingsmechanisme, de mens is ingesteld om te overleven, en ook in jou situatie was het psychisch gezien er op of eronder.

Lieve Carmona stop met die schuldgevoelens, en voel het leven weer. Daar heb je recht op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jan 2012 22:12    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
@Airis: allereerst wat leuk om weer eens wat van je te lezen en wat heb je het mooi verwoord. Ik ben het helemaal met je eens.

Als je zoon leuk, lief en gezellig etc. was als hij kwam dan zou het vreemd zijn als je, als moeder, hem liever even niet zag.

Maar dat is hij jammer genoeg niet. Contact met hem betekent problemen, verdriet, teleurstelling, het niet begrijpen, bezorgdheid, boosheid en zo nog een heleboel onprettige gevoelens.

Je mag het best prettig vinden als die negatieve gevoelens eindelijk eens even naar de achtergrond raken.

Ik schrijf:"eindelijk eens even" want het kan best zijn dat je straks weer voor de bijl gaat. Dat is ook menselijk.

Maar voor nu, zou ik zeggen:"Geniet er maar van".

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jan 2012 1:17    

Reageer met quote
Airis en Lana floor, dank jullie wel,mijn ogen zijn echt geopend en het gaat wat dat betreft goed met me!
Ik hoop dat ik me zo blijf voelen, en dat de rust idd blijft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 12 jan 2012 13:28    
Vrouw Weeggegevens   ing63
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zaterdagmiddag heeft mijn zoon weer contact met me opgenomen. Hij wilde met me praten. Hij is bij ons thuis geweest. Gek om je kind na bijna een jaar weer te zien. Hij was volledig overstuur. Ik heb een heel gesprek met hem gehad, alle dingen gezegd die ik wilde zeggen. Hem heel duidelijk gemaakt dat hij nu 25 jaar is en nu zijn eigen problemen moet oplossen. Hij wil weer bij ons thuis komen wonen, maar dat hebben we geweigerd. Ik wil niet dat hij weer zo'n negatieve stempel op ons leven gaat drukken. Zaterdagavond heeft hij de nacht bij ons doorgebracht. Ik wilde hem niet de vrieskou in sturen. Hij heeft beloofd hulp te zoeken en te aanvaarden. Ik hoop dat hij zich eindelijk eens aan zijn woord houdt.
Het was fijn om hem weer te zien, maar ook vervelend. Mijn hoofd zit weer vol zorgen om hem. Wat dat betreft snap ik je helemaal Mieke, dat je zegt dat je hem niet mist. Je mist alle ellende niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2012 20:33    

Reageer met quote
Hoi Inge,

ja je zegt t precieg goed, ik mis de ellende niet, het is gewoon je kop in t zand steken, nu weet ik niks van hem, mss heeft hij ook wel ik die vrieskou geslapen,maar ik doe maar net dat hij lekker onder een wollen dekentje ligt bij iemand in een warm huis.

Ik hoop dat jij ook snel de rust weer vind en ik vind het heel goed dat ook jij voor je zelf en je gezin heb gekozen, Hij is ook 25 en moet nu zijn eigen boontjes doppen,

Sterkte komende dagen..
En je heb het goed gedaan hoor!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2012 20:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja, hij heeft weer veel onrust veroorzaakt. Wat kost het een energie om dit weer een plaatsje te geven. Het afgelopen jaar had ik alleen sporadisch contact via de mail. Het is veel moeilijker voet bij stuk te houden als hij huilend voor je staat. Toch is het me gelukkig gelukt om én te laten blijken dat ik nog steeds van hem houd én te vertellen hoeveel pijn hij heeft veroorzaakt én dat ik nog steeds een grens heb getrokken waar hij voorlopig niet meer over kan. Daar ben ik wel blij om. Verder heb ik het geluk dat ik een heel drukke baan heb (vandaag 12 uur gewerkt) waardoor ik vandaag weinig aan hem heb kunnen denken. Dat is natuurlijk ook een struisvogeltactiek, de tranen stromen nu wel over mijn wangen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2012 21:50    

Reageer met quote
Weet zo goed wat je voelt, en idd we doen net of de pijn er niet is maar het is er wel degelijk..

sterkte meis, hier kom je ook weer door heen.

xx

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2012 21:58    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
ing63 schreef:
ja, hij heeft weer veel onrust veroorzaakt. Wat kost het een energie om dit weer een plaatsje te geven. Het afgelopen jaar had ik alleen sporadisch contact via de mail. Het is veel moeilijker voet bij stuk te houden als hij huilend voor je staat. Toch is het me gelukkig gelukt om én te laten blijken dat ik nog steeds van hem houd én te vertellen hoeveel pijn hij heeft veroorzaakt én dat ik nog steeds een grens heb getrokken waar hij voorlopig niet meer over kan. Daar ben ik wel blij om. Verder heb ik het geluk dat ik een heel drukke baan heb (vandaag 12 uur gewerkt) waardoor ik vandaag weinig aan hem heb kunnen denken. Dat is natuurlijk ook een struisvogeltactiek, de tranen stromen nu wel over mijn wangen.

Je hebt het goed gedaan. Laten blijken dat je van hem houdt maar tevens aangeven dat je nog steeds je grenzen hebt.

Hij weet nu dat je nog steeds dezelfde voorwaarden hebt.
Knap hoor, want wat zal het moeilijk zijn geweest.
Veel liefs.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jan 2012 16:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja, het was heel moeilijk. De verleiding was heel groot om hem vast te pakken en te zeggen dat hij natuurlijk thuis kon komen wonen. Maar ik wil zijn leven vol ellende, schuldeisers, advocaten en zorgen niet meer leiden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jan 2012 19:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 12 van 14