Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

*midzomer* Fitness, hometrainer, wandel, etc beweegsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik lees dat jullie allemaal lekker aan het bewegen zijn, goed bezig!

Hier is er weer 1,5 kilo afgegaan door mijn harde werken van afgelopen week. Ik heb het bijgehouden en heb afgelopen week 0,8 ons (ofwel bijna 6000 kalorien) eraf gesport. Enorm motiverend om er mee door te gaan! En het roeien bevalt echt zoveel beter dan het vele wandelen. Ik haal nu nog maar 10.000 stappen per dag in plaats van de gemiddeld 17.000 die ik voorheen haalde. Maar ben wel veel minder tijd kwijt met bewegen en sporten op een dag!

Ik hoop binnenkort een nieuwe baan te hebben (ik mag woensdag weer op gesprek komen), daarom is het roeien ideaal. Dat kan mooi voor ik ga werken, zonder dat ik er vroeg voor op hoef te staan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2019 12:19    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Aardblij, geweldig ! dat is een enorm aantal stappen !

@Onig58, ook ontzettend goed bezig. Waar heb je die roeimachine in hemelsnaam vandaan. (Zijn die niet enorm groot ?)
Heel veel succes a.s. woensdag bij je gesprek. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2019 18:36    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Onig - ik hoop dat het lukt met een nieuwe baan! Nou, je bent op de hele linie goed bezig. Super!

Zelf ben ik ook tevreden over het bewegen, wat ik me had voorgenomen lukte ook. Alleen had ik gisteren geen goede dag wat het eten betreft. Gelukkig vandaag weer in de goede modus terug.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2019 22:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren ongeveer 15-17 km gefietst. Voor het eerst deze zomer, was goed weer hiervoor. Vond het erg prettig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2019 23:56    

Reageer met quote
micha1 schreef:
@Aardblij, geweldig ! dat is een enorm aantal stappen !

@Onig58, ook ontzettend goed bezig. Waar heb je die roeimachine in hemelsnaam vandaan. (Zijn die niet enorm groot ?)
Heel veel succes a.s. woensdag bij je gesprek. Lachen

Ik heb deze toevallig gewoon via Bol.com besteld, op tweakers kwam deze het beste uit de test wat prijs-kwaliteitsverhouding betreft. En groot, Nee valt reuze mee. Het is letterlijk een roeiapparaat, zoals je bij de fitness ook hebt. Een ijzeren stang met een stoeltje erop dat op en neer kan en zo'n draaiwiel vooraan met een schermpje en uit het draaiwiel komt het roei-touw zeg maar.

Dankjewel! Spannend dagje morgen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 aug 2019 14:03    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Wat is een ieder goed bezig met bewegen!
Onig hoe is je gesprek gegaan?
Hier het hardlopen met Evy opgepakt, en dat vindt de weegschaal tot nu toe leuk.

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 aug 2019 22:57    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Kleintje - wat leuk dat je gaat hardlopen. Heb je dat eerder gedaan? Begin je bij het begin met de lessen of stap je ergens halverwege in?

Vandaag lekker gezwommen. Ik heb de tijd niet echt bijgehouden, iets van 30 of 45 minuten baantjes getrokken. En voor de rest nog flink aan het poetsen geweest. Ik heb bij iemand geholpen de keuken schoon te maken en die was echt vies..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 aug 2019 23:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Op het moment fiets ik zo'n 3 a 4 x per week een kilometer of 12 , soms wat meer. Conditie schiet omhoog en voel me echt veel beter. Rugklachten vrijwel weg, etc.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 aug 2019 9:25    

Reageer met quote
Mijn gesprek ging goed, voelde wel wat onwennig aan omdat ze in mijn beleving hele rare vragen stelde. Maar dat hoort er soms bij, dus ik heb me niet gek laten maken! Maandag hoor ik als het goed is of ik voor een 2e gesprek mag langskomen of dat andere kandidaten beter paste. Dus het blijft even spannend!

Verder ben ik vanaf vandaag weer normaal aan het sporten en wandelen. De afgelopen dagen moest ik vooral veel roeien, omdat de hond geopereerd is en hij denkt dat hij niet kan lopen (dat kan hij wel hoor). Dus de wandelingen waren super kort en ik was al blij als hij zijn behoeftes gedaan had, want dat was al ingewikkeld genoeg voor hem. Maar nu gaat het beter en buiten snapt hij dat hij kan lopen. In huis vindt hij het nog ingewikkeld, schapendoes he Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 aug 2019 12:35    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Onig ja ze kunnen er soms wat van met sollicitatiegesprekken! Spannend hoor! Haha die honden vinden zichzelf altijd zo zielig, wel schattig ook Lach
Lekker aan het roeien!
Micha wat fijn dat bewegen je zoveel oplevert!
Sasa wat heerlijk baantjes zwemmen!
Ben begonnen met hardlopen met Evy, in verleden ook wel paar keer gedaan. Meestal kom ik tot 5km vind ik het saai worden en stop dan weer. Oftewel nu na deze lessen, zorgen dat andere lessen klaarliggen.
Gisteren ook nog stukje op mtb

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 aug 2019 11:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5