Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mezelf even voorstellen...

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Januari girl
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo iedereen,

Ik ben Januari Girl en ben 34 jaar oud. Graag zou ik mits hulp van lotgenoten mijn overtollige kilo's willen kwijt geraken. Voor ik met mijn partner samen was had ik een mooi slank figuur. Ik woog toen rond de 63 kg. Dat was voor 2008. Nadien ben ik meer en meer beginnen wegen waardoor ik nu met een overgewicht zit, en ik 77 of soms zelfs 78kg weeg. Ik moet wel vertellen dat ik van 2010 tot 2014 hormonen heb genomen omdat we problemen hadden om zwanger te geraken. Daardoor ben ik ook veel bijgekomen. Maar toen ik inmiddels zwanger was heb ik 9 maanden moeten overgeven waardoor ik dan weer na mijn zwangerschap 14kg kwijt was. Die zijn er helaas weer allemaal terug bij.

Ik denk soms dat ik met een eetverslaving zit. Hoewel ik wil afvallen en vermageren, kan ik het eten niet laten. Ik werk in een rusthuis. En dan is het dan ook heel verleidelijk wanneer onze bewoners eten, dat wij automatisch ook een bordje mee opscheppen voor ons. Maar dat is het niet alleen, soms kan ik eten en blijven eten. Hoewel ik geen honger heb, maar ik heb dan echt in alles goesting. Het begint bv. met een boterham met een stukje charcuterie, maar dan heb ik weer zin om iets zoet, dus ofwel neem ik nog een boterham met choco, ofwel begin ik te snoepen. Dan heb ik weer zin in iets anders. Zo is dit op mijn werk ook vaak, ik zie eten, en ik wil eten. Iedere keer denk ik, en nu ga ik er op letten, tot ik het eten dan weer voor mijn neus zie verschijnen.

Mijn partner ziet mij enorm graag, maar ik zie soms hoe hij naar mij kijkt, als je mijn "zwembandjes" soms te hard ziet in wat ik van kledij aan doe. En hoewel dit mij enorm kwetst, en ik echt wel terug mijn figuur van vroeger wil, lukt het mij toch niet om van het eten af te blijven. Ik weet soms echt niet wat ik hier nog aan kan doen.

Dus bij deze hoop ik echt dat ik de steun van andere krijg om samen met mij mijn eetbuien onder controle te krijgen.

Dit was zo ongeveer mijn verhaal. Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 13:52    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Hallo Januari girl, van harte welkom bij de weegclub.
ik denk dat dit voor veel mensen opgaat...wat mij betreft ik ben gestopt met suiker eten en voel me daar goed bij,ik eet wel fruit ed en een boterham en aardappeltje ook met mate maar vooral de toegevoegde en verborgen suikers laat ik staan waardoor de snaaitrek weg is

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 16:18    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Hallo januadi girl,
Ook van mij een hartelijk welkom bij de weegclub. Ik hoop dat je hier de motivatie kunt vinden die je nodig hebt om vooral die vreselijke eetbuien te lijf te gaan. Het lijkt zo gemakkelijk: gewoon niet aan toegeven, maar dat is het niet. Ik weet het uit ervaring, het is verrekte moeilijk.
Zelf probeer ik nu ervoor te zorgen dat ik niets verkeerds in huis heb, dus vooral geen zoetigheid, want suiker uitbannen helpt echt. Als je die zoete smaak in je mond hebt, wil je steeds meer. Na een dag of 10 ben je eraan gewend.
Veel succes !

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 8:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1