Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Met trainen en gezond eten op naar de zomer!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
ja, ja: alles waarbij je beweegt telt, zoals zojuist ook al gememoreerd.
Ook TUINbezigheden kunnen wel eens geweldig lucratief blijken, op dat gebied.
Overigens knappe jongen die mij de tuin in krijgt, bij de huidige weersomstandigheden, maar wie weet, over een paar dagen ...

(Het is echt een RAVAGE bij ons in de tuin: zeven harde weken werk, voor het er met de zomer in aantocht, weer een beetje mee door kan. Echter helaas, i.t.t. onze buurman, die ongeveer in zijn tuin lijkt te wonen, zijn wij niet zo van het tuinieren ....)

P.S. Kobie: was er iets mis met het huis? Of alleen maar wat te klein? In ieder geval veel succes met alles!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mei 2018 9:49    
Vrouw Weeggegevens   Christia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond en matig eten

Reageer met quote
@tgjm - 1 1/2 uur trainen per dag is heel knap! Petje af dat je dat volhoud! Dan bestaat een aardig gedeelte van je lichaam uit spieren en spiermassa is zwaarder dan vet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mei 2018 21:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@tgjm - 1 1/2 uur trainen per dag is heel knap! Petje af dat je dat volhoud! Dan bestaat een aardig gedeelte van je lichaam uit spieren en spiermassa is zwaarder dan vet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mei 2018 21:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik houd het dan maar op een bescheiden half uurtje hardlopen twee keer per week. Daarnaast nog fietsen naar mij werk (15 min per dag) of een rondje wandelen (net nog gedaan).

Ik ben net 1 1/2 week bezig met afvallen en het kost me eigenlijk weinig moeite. Heel gek, als de knop eenmaal weer om is vind ik het helemaal niet moeilijk om me aan mijn eetplan te houden. Maar ik ken mezelf, als ik dat over een maand nog zeg zou dat heel knap zijn... Maar aangezien er over 7 weken wat te vieren valt hoop ik toch elke week een mooi groen vakje te score!

Hebben jullie dat ook, dat een gedeelte van het bericht die je wilt plaatsen verdwijnt? Ik zat gisteren ook te tobben en nu gebeurt het weer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mei 2018 21:18    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Weinig eetplan & te veel eetbaars in huis: akelige combinatie, zoals bekend.
En die spieren ... die zaten daar anderhalf jaar terug ook al, toen ik geweldig op weg was, want 10 kilo lichter.
Dus dat is ook al geen smoes meer om de zaken mee recht te breien.
Nee, Nee: het roer moet om, anders wordt het geen strand, deze zomer! ....

(Overigens heb ik een gloeiende hekel aan het zogenaamde "strandleven": ik houd daar hooguit een zonnesteek aan over. Laat mij maar lekker LANGS het strand fietsen: veel leuker!
... maar de OPTIE om, mocht ik het ooit nog willen, in zwemtenue (a la jaren 50 vanzelfsprekend) het zand te betreden, is natuurlijk wel wat waard.)

Waarvan akte.

Tijd om te gaan roeien.
(Niet op het water, maar op m'n Concept-2 toestel, naast m'n bed)

P.S.: Nee, bij mij verdwijnen er geen (gedeelten van) berichten. SPOOKEY !!! ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2018 8:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb een uitdaging: vanaf morgen avond tot maandag op familiebezoek. Heeel leuk en ik heb er veel zin, maar ik vrees voor mijn eetdiscipline... de weegschaal zal het dinsdag laten zien!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2018 22:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een heerlijk weertje! Vanochtend lekker in de bossen hardgelopen en vanmiddag nog in een buitenbad gezwommen. Dat was echt genieten! Met het eten gaat het prima behalve de taart. Gisteren twee keer taart gehad en vandaag ook één stuk. En gisteren een wijntje en net nog zoete vruchtenkwark. Maar al met al kan het erger.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mei 2018 22:16    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Christia schreef:
Wat een heerlijk weertje! Vanochtend lekker in de bossen hardgelopen en vanmiddag nog in een buitenbad gezwommen. Dat was echt genieten! Met het eten gaat het prima behalve de taart. Gisteren twee keer taart gehad en vandaag ook één stuk. En gisteren een wijntje en net nog zoete vruchtenkwark. Maar al met al kan het erger.

Zeker kan het erger: gisteren uitgebreide aangeklede borrel, vervolgens copieuze maaltijd met forse lamsbout-van-mijn-zwagers-green-egg, uitgebreid toetje ook ...

Vandaag om kwart over acht de Keukenhof bestormd (voor de zesde keer dit jaar: HEERLIJK, zo’n lentepas!): zalig rustig rond die tijd; nu weer terug in de (“echt”) eigen tuin alwaar zojuist koffie met italiaanse “dolci” genuttigd (ook niet geheel “calorie-neutraal”, maar ja, krijgertjes van de buren voor het oppassen op de katjes tijdens hun Rome-reis, dus die gooi je dan ook niet weg natuurlijk ...).

Wegens het vroege uur ook nog niet geroeid of anderzijds bewogen (dat slenteren door de Keukenhof is nada, natuurlijk), dus dat moet allemaal ook nog ...

Nee, dan gisteren: bij wijze van aanloop naar de hierboven gememoreerde ellende van later die dag na het roeien ook nog even 86 kilometer gefietst, waarvan de eerste 43 binnen (....) en de overige in de vorm van een rondje Lisse - Langevelderslag - Zandvoort - Vogelenzang - Hillegom - Lisse.
Totaal zo’n 2600 extra calorietjes, volgens mijn alwetende horloge.

Maar gaat allemaal niets helpen, hoor! .....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 10:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ben weer terug en heb het eten weer helemaal in eigen hand! Vanochtend gewogen: min 0,5 kg. Ik had stiekem meer gehoopt maar gezien de omstandigheden is het toch prima. Ik geloof dat ik nooit eerder na een paar logeerdagen minder woog dan ervoor. Dat is dan winst! De weekdag was uitgesteld, nu heb ik maar 5 dagen tot het volgende weegmoment. Dus nu extra goed mijn best doen!

Hoe is het bij jullie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 18:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een heerlijk dagje was het vandaag! Na de kerk vanochtend gingen we naar de dierentuin. Daar hebben we ons de hele dag heel goed vermaakt en ondertussen heel veel gelopen. Het was zelfs de hele middag droog gebleven. Vanavond nog met mijn puberdochter hardgelopen. Eigenlijk had ik geen puf meer maar omdat we nog nooit eerder samen hadden gelopen vond ik het idee te leuk om Nee te zeggen. Toch nog een rondje van bijna 4 km gelopen en nu zit ik heerlijk voldaan op de bank. Kon zelfs de verleiding weerstaan om een ijsje in de dierentuin te kopen terwijl geloof ik iedereen er één in zijn hand had
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 21:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8