Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Met trainen en gezond eten op naar de zomer!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
hier had ik vorige week de smaak te pakken. maar na bbq in het weekend woog ik gelijk weer kilo meer. en die kilo wil er maar niet af. gevolg: emo eten.... Sip

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 7:50    
Vrouw Weeggegevens   Christia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond en matig eten

Reageer met quote
Kom op Iels, van een keer BBQ kom je geen kilo aan. Je houdt dan meteen meer vocht vast. Misschien kan je je ook elke week meten. Dan raak je minder in de stress als de weegschaal eens wat anders laat zien dan je graag zou willen en ben je niet meer zo gefixeerd op je gewicht. Nu gewoon weer de draad oppakken! Helemaal niet erg die BBQ. Maar nu niet in die negativiteit blijven hangen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 18:55    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Thx! Je hebt helemaal gelijk... Schaam Schaam

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 18:59    
Onbekend Weeggegevens   Froukje76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wel rustig hier hoe gaat het met een ieder

Hier inmiddels

Mijn eerste streefdoel behaald voor eind april nu (72) -6 kilo ben nu 6 week aan t lijnen dus nu op naar de volgende 6 week met als doel -4 kilo op naar de 68 merk echt verschil kleding zit al weer prima had vorig jaar alles nieuw gekocht . Dus tja wat doe je dan nieuwe kopen of zorgen dat je t weer aankan gelukkig voor tweede gekozen. Want voel me d’r super bij. Tot nu toe lukt me prima wandel wat af gemiddeld tussen 50 A 60 km per week en dat werkt echt goed voor mij
Iets minder qua iname voeding gemiddeld 1500 kcal. Maar eet echt ook lekkere dingen vanmorgen begonnen met oranje donut en kop koffie en de eerste 1.5 km alweer in de benen en dat worden d’r nog wel wat meer vandaag

Fijne Koningsdag en ook lekker genieten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2018 8:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ Froukje - super goed bezig, zeg! 6 kg in 6 weken is een heel mooi resultaat! Eens wat lekkers moet ook kunnen, als je het maar op af en toe houdt!

Ik heb vandaag een gebakje op. Had mijn man speciaal voor ons gehaald dat kon ik echt niet afslaan. Maar het viel helaas niet lekker. Had door de zoetigheid nog een uur last van maagzuur. Maar verder genoten van een gezellige Koningsdag. Ik hoop jullie eveneens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2018 21:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sorry, maar hier vind ik niks aan. In één week tijd hebben nog maar 3 mensen hier gereageerd. Wat heeft dit dan voor nut? Ik wil graag nog verder mee doen met steun en ervaring van jullie maar als dit hier niet gebeurt neem ik maar liever afscheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2018 20:06    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Christia schreef:
Sorry, maar hier vind ik niks aan. In één week tijd hebben nog maar 3 mensen hier gereageerd. Wat heeft dit dan voor nut? Ik wil graag nog verder mee doen met steun en ervaring van jullie maar als dit hier niet gebeurt neem ik maar liever afscheid.

Tsja, wat doe je er aan: de ene keer heb je wat levendiger discussies dan de andere. Zal ook afhangen van hoe druk de deelnemers het verder hebben in hun leven.

... of hoe monotoon het allemaal verloopt, zoals in mijn geval: eindeloze trainingen, iedere dag keurig 1,5 uur, maar ook nog steeds te veel snoepen & eten & drinken & van alles, met als netto resultaat: NADA of minder.
Ook met de bijkomende kwaaltjes (longen, gewrichten) wordt het er absoluut niet fijner op, kortom: stilstand & malaise aan alle kanten en nu weliswaar meivakantie, maar zie eens wat een helse wederen met stormen en slagregens en zo.
En daar zit je dan, met je lentepas voor de Keukenhof!

Moet ik nog even doorgaan? ....

Maar okay: het weer schijnt zijn leven vanaf morgen ernstig te gaan bijstellen, in positieve richting en dat is dan in ieder geval mooi meegenomen.

Nu de rest nog .....

P.S.: Tanoua: je hebt wel iets uit te leggen, hoor! Ei van Columbus gevonden?? ....
Scam: ook best grappig! ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mei 2018 7:24    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Voorlopig toch 2 tot 3x sportschool
Vandaag weer flink bezig met schoonmaken de allround cardio in huis Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mei 2018 8:36    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Scam schreef:
Voorlopig toch 2 tot 3x sportschool
Vandaag weer flink bezig met schoonmaken de allround cardio in huis Uitlachen

Niets mis met huishoudelijke zaken, beweging gezien, hoewel ik mijn horloge nogal krenterig om vind gaan met zaken als stofzuigen en dweilen, maar daar heeft-ie vast z'n redenen voor (...).
(Afwassen is trouwens helemaal droefenis, maar daar kan ik de logica nog wel van inzien.)

Maar blijft een grappig hikje, in die gewichtsgrafiek van jou!
Overigens niet uitgesloten, dat er bij mij ook zoiets aan zit te komen, de "winst" dreigt al aanzienlijk te gaan worden. Ik doe vandaag nog hard m'n best (neem ik mij stevig voor), maar morgen moeten de gruwelcijfers dan toch echt maar op de rol, vrees ik ...

Succes weer allemaal: houdt het schip op koers!

Laatst aangepast door tgjm op di 01 mei 2018 9:44, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mei 2018 9:43    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hier toch weer een paar onsjes er af... was de weken dat ik niet aanwezig was wel twee kilo zwaarder, dus ik mag niet mopperen.
Heel druk met het zoeken naar een andere woning en de verkoop van onze huidige woning...
Geen sportschool door blessures, maar wel hard in huis bezig, dat telt ook denk ik ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mei 2018 9:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 5 van 8