Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Met trainen en gezond eten op naar de lente!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Loes33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lzonneke: ik ben ook begonnen met het bijhouden van mijn kcal in die app, maakt je goed bewust van wat je eet sn hoeveel dat soms in kcal eigenlijk is!

Ik vind het alleen nog lastig met maaltijden met heel veel ingrediënten wat je niet per stuk kan afwegen sn waarvan ik dus eigenlijk niet precies weet wat ik dan binnen krijgt. (Zoals eigen gemaakte saus of stoofpotjes of salades bijvoorbeeld) hoe doe jij dit?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 feb 2018 22:14    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
En wéér een groen vakje...
Ben er heel blij mee ook al gaat het nu langzaam...
Ik heb het gevoel dat ik eindlelijk een beetje op de goede weg zit...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 feb 2018 9:40    
Vrouw Weeggegevens   juud
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo hé, ‘even’ in 1 week tijd 2 kg kwijt, de reden is wat minder want lig al vanaf zondag plat door de griep.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 feb 2018 11:36    
Vrouw Weeggegevens   Izonneke
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Loes33 schreef:
Lzonneke: ik ben ook begonnen met het bijhouden van mijn kcal in die app, maakt je goed bewust van wat je eet sn hoeveel dat soms in kcal eigenlijk is!

Ik vind het alleen nog lastig met maaltijden met heel veel ingrediënten wat je niet per stuk kan afwegen sn waarvan ik dus eigenlijk niet precies weet wat ik dan binnen krijgt. (Zoals eigen gemaakte saus of stoofpotjes of salades bijvoorbeeld) hoe doe jij dit?

Je kunt ook zelf "maaltijden" toevoegen. Bijvoorbeeld, je maakt een sausje maar gebruikt eigenlijk maar de helft daarvan.
Je voegt dan de hoeveelheid aan ingredienten toe of scan het.
Het totaal calorieën wordt dan berekend en ook soms ook meteen uit hoeveel porties het bestaat. Dan kun je als je voedsel toevoegt aangeven hoe groot jou portie is.
Bij kant en klare salades of maaltijden scan je de barcode en weeg je de hoeveelheid af wat je wilt eten, zo kun je dan weer berekenen wat je aan calorieën binnenkrijgt. Snap je het nog?

Laatst aangepast door Izonneke op do 08 feb 2018 19:50, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 08 feb 2018 19:43    

Reageer met quote
juud schreef:
Zo hé, ‘even’ in 1 week tijd 2 kg kwijt, de reden is wat minder want lig al vanaf zondag plat door de griep.

Beterschap!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 08 feb 2018 19:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goeie tip lzonneke, ga ik even proberen!

Het is niet veel, maar toch in het groen. Kan er eerlijk gezegd wel gefrustreerd van raken. De hele week kcal arm gegeten, onder de 1400 kcal per dag, veel gesport, niet gesnoept en dansmat 3 ons eraf!

Ik heb een nieuwe weegschaal besteld, die ook vet en spier meet. Misschien dat dat iets verklaard, vind dat ook wel goed om bij te houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2018 9:17    

Reageer met quote
Loes33 schreef:
Goeie tip lzonneke, ga ik even proberen!

Het is niet veel, maar toch in het groen. Kan er eerlijk gezegd wel gefrustreerd van raken. De hele week kcal arm gegeten, onder de 1400 kcal per dag, veel gesport, niet gesnoept en dansmat 3 ons eraf!

Ik heb een nieuwe weegschaal besteld, die ook vet en spier meet. Misschien dat dat iets verklaard, vind dat ook wel goed om bij te houd7en.

Ik zit op 1200 calorieën per dag, moet vaak moeite doen om zelfs dat te halen.
Maar misschien ben je niet zoveel afgevallen omdat je veel gesport hebt, ik hoor vaak zeggen dat je dan spiermassa aanmaakt en dit ervoor zorgt dat je minder af valt dan je verwacht. Ik zeg niet dat het zo is hoor, maar ik hoor dat wel eens.
Volhouden in ieder geval, het komt vast wel goed.?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2018 9:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb die 1400 ook niet eens elke dag gehaald. Maar 1200 is niet veel, dan eet jij ook geen kcal zeker? Ik had in MyFitnessPal uitgerekend dat als ik een halve kg per week wil afvallen ik op die 1400 kcal moet uitkomen. We gaan het deze week gewoon weer proberen.

Gisteren even de stad in geweest en een bloesje en spijkerbroek gekocht in 2 maten kleiner dan dat ik had, toch lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 feb 2018 9:09    

Reageer met quote
[quote="Loes33"]Ik heb die 1400 ook niet eens elke dag gehaald. Maar 1200 is niet veel, dan eet jij ook geen kcal zeker? Ik had in MyFitnessPal uitgerekend dat als ik een halve kg per week wil afvallen ik op die 1400 kcal moet uitkomen. We gaan het deze week gewoon weer proberen.

Gisteren even de stad in geweest en een bloesje en spijkerbroek gekocht in 2 maten kleiner dan dat ik had, toch lekker![/quot

Ik heb aangegeven dat ca 1kg per week af wil vallen, dus mag ik 1200 kcal. Ik eet heus wel kcal hoor. Gisteren zelfs nog een stukje chocola caramel-zeezout gehad. En nog zat ik niet aan de 1200.
Ik snoep verder eigenlijk niet hoor, pak fruit of een kopje cup a soup als tussendoortje. Eet veelal kip of vis en verse groenten.
Dat ik een kleinere maat pas zal hopelijk bij mij ook niet al te lang met duren. Mijn broeken beginnen al flink los te zitten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 10 feb 2018 18:49    

Reageer met quote
[quote="Loes33"]Ik heb die 1400 ook niet eens elke dag gehaald. Maar 1200 is niet veel, dan eet jij ook geen kcal zeker? Ik had in MyFitnessPal uitgerekend dat als ik een halve kg per week wil afvallen ik op die 1400 kcal moet uitkomen. We gaan het deze week gewoon weer proberen.

Gisteren even de stad in geweest en een bloesje en spijkerbroek gekocht in 2 maten kleiner dan dat ik had, toch lekker![/quot

Ik heb aangegeven dat ca 1kg per week af wil vallen, dus mag ik 1200 kcal. Ik eet heus wel kcal hoor. Gisteren zelfs nog een stukje chocola caramel-zeezout gehad. En nog zat ik niet aan de 1200.
Ik snoep verder eigenlijk niet hoor, pak fruit of een kopje cup a soup als tussendoortje. Eet veelal kip of vis en verse groenten.
Dat ik een kleinere maat pas zal hopelijk bij mij ook niet al te lang met duren. Mijn broeken beginnen al flink los te zitten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 10 feb 2018 18:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 10 van 14