Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Met trainen en gezond eten op naar de lente!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Loes33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goed van je Kobie!
Ik ga voor de start van mijn eerste weken gezond eten m’n Sonja bakker boek weer even uit de kast pakken, dat vind ik wel makkelijk voor de verhoudingen en hoeveelheden per productgroep.

De laatste keer had mijn gewicht hier voor de kerst ingevuld, nu 900 gram zwaarder, valt me niet tegen na alle feestdagen! Nu volle bak er tegen aan om dit plus de laatste kilo’s kwijt te raken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jan 2018 13:21    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Leuk dat je ook mee komt doen Loes. Wat ben jij ongelooflijk snel veel afgevallen, dat is bijna een kilo per week. Veel succes met de opbouw en de laatste kilootjes. Dat gaat jou zeker lukken. Ben je met alleen shakes en voedingsrepen afgevallen?

Quote:
Welkom Loes33 & Saraa & Lightfeather & Geke: het begint een leuk en lekker gemixed clubje te worden zo!

Dank je wel TGJM We vormen zeker een leuk groepje zo. Wat train jij veel zeg. Knap van je. Soms val je met dergelijke pittige training in gewicht niet af omdat je wel vet verliest maar ook spieren opbouwt. Spieren zijn nu eenmaal zwaarder dan vet. Je zou jezelf eens kunnen meten ipv wegen.

Quote:
Zo ben ik in de afgelopen week precies één onsje afgevallen... had ik ook wel meer willen hebben, maar wat ik hierboven beschrijf kan ik ook op mezelf toepassen. Dus ben ik toch blij met dat ene onsje. En als ik dat nou iedere week zou doen, dan ben ik in december van dit jaar maar liefst 5 kilo lichter!
Dat is de juiste instelling Geke.

Kobie je kunt het best datgene doen dat het meest bij jouw lichaam en levensstijl past. Als dat Weight Watchers is dan is dat toch prima. Veel succes.

Zelf heb ik donderdag 21 minuten aerobics op de Wii-fit gedaan.
Gisterochtend heb ik een half uur tai-chi via MyZen tv gedaan. Het was pittig, eigenlijk iets teveel voor me.

Gisteren had ik een rare middag/avond want hier was een nieuwjaarsreceptie die om 14.00 uur begon. Ik ging er rond 14.15 uur heen. Ik had vooraf goed gegeten en dacht dat het voor het avondeten afgelopen zou zijn. Maar er was een flinke groep die nog lang bleef en omdat het echt heel gezellig was en het me de gelegenheid gaf mijn medebewoners hier een beetje te leren kennen, ben ik tot tegen 21.00 uur gebleven. Dat is toch wel zo'n kleine 7 uur. Ik heb rode wijn gedronken, meer dan ik in mijn hoofd had want er werd steeds weer bijgeschonken, maar ik heb wel heel rustig aan gedaan. Ik heb me voornamelijk beperkt tot de "veilige" hapjes zoals kaas, servelaatworst om augurk heen, komkommer met americain filet en 2 stukjes stokbrood met brie. Na thuiskomst een kleine maaltijd genomen.
Ik was dermate moe en had veel pijn zodat ik direct naar bed ging.

Vanochtend vanwege de wijn toch nog maar even gewogen wat de schade was en tot mijn stomme verbazing ben ik 4 ons kwijt. Ik kon het nauwelijks geloven. Dit is natuurlijk het decembergewicht en laat wat makkelijker los, dus de trage tijden zullen ongetwijfeld niet heel lang meer op zich laten wachten.

Ik ga straks nog even weg op de E-bike. Moet vandaag wat rustiger aan doen, ik wil niet instorten haha.

http://www.weegclub.nl/forum/eetboekje-lightfeather-t41465.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jan 2018 15:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal op deze prachtige zonnige dag.

Ik heb gisterenmiddag toch nog ruim 23 km gefietst.
Het is me fysiek niet erg goed bekomen. In mijn dagboekje heb ik daarover meer verteld. Vandaag zal ik dus echt heel rustig aan moeten doen. Ik ben dan ook nog op bed, heb op bed ontbeten haha.

Gisteravond niet bepaald van mijn avondmaal genoten, ik zou zeggen met frisse tegen zin gegeten. Daarna van ellende een paar chocoladecupjes gegeten waarvan ik de verpakking bewust gesloten had gehouden. Ik hoop dat ik er verder vanaf kan blijven. Ze smaakten me niet heel erg. Veel te zoet, ik merk nu al dat ik weer begin te wennen aan suikervrij. Ik had dat al wel de laatste maanden maar nu nog meer.

Vanwege die chocolaatjes dacht ik laat ik nog maar een keer wegen. Geeft me toch meer een gevoel van controle.
Hoe bestaat het, ik snap er echt niets van, zou het door de appelazijn komen? Ik ben weer 8 ons kwijt. Dus ten opzichte van mijn weegmoment afgelopen maandag (wat ik pas donderdag kon insturen) nu al 2 kg kwijt. Ik weeg nu 83 kilo precies. Ik ben zooooooo blij. Het mag van mij voorlopig zo blijven gaan.
Lachen

saraa, jij gaat ook lekker. Je bent nu al 25% van wat je kwijt wil tijdens deze sprint kwijt. Fantastisch, gefeliciteerd meis.

Fijne zondag allemaal.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2018 12:55    
Vrouw Weeggegevens   Loisjaahh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe met jullie mee.

1 januari was ik begonnen met een sapdetox maar die sapjes waren echt niet te zuipen. Heb het uiteindelijk 3 van de 5 dagen volgehouden en ben daarna clean blijven eten. Daarbij deze week 3x gaan sporten en alsnog maar 700 gram eraf.... Word er een beetje moedeloos van mja, alle kleine beetjes helpen.
Mijn doel is wel om voor 12 april onder de 80 te wegen aangezien mijn man en ik dan een week naar New York gaan en Amerikaans voer betekend voor mij sowieso aankomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2018 18:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Quote:
Daarbij deze week 3x gaan sporten en alsnog maar 700 gram eraf.... Word er een beetje moedeloos van mja, alle kleine beetjes helpen.

Ik weet niet waar mij moedeloos van wordt Loisjaahh. 700 gram afvallen is hartstikke veel in 1 week. En voor je gezondheid en een blijvend resultaat is het ook beter om niet te hard af te vallen. Er zal een moment komen dat je weken stilstaat om dan weer 1 of 2 onsjes af te vallen. Geniet er nog maar even van dat het nu zo hard gaat. Yes! (nederlands= Yes! (nederlands=

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2018 19:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lightfeather schreef:
Quote:
Daarbij deze week 3x gaan sporten en alsnog maar 700 gram eraf.... Word er een beetje moedeloos van mja, alle kleine beetjes helpen.

Ik weet niet waar mij moedeloos van wordt Loisjaahh. 700 gram afvallen is hartstikke veel in 1 week. En voor je gezondheid en een blijvend resultaat is het ook beter om niet te hard af te vallen. Er zal een moment komen dat je weken stilstaat om dan weer 1 of 2 onsjes af te vallen. Geniet er nog maar even van dat het nu zo hard gaat. Yes! (nederlands= Yes! (nederlands=

Die 700 gram maakt mij moedeloos omdat het tot gister nog een kilo was en van een detox mag je met mijn gewicht toch wel meer resultaat verwachten.
Het komt erop neer dat ik een beetje moe word van het feit dat mijn lichaam niet doet wat ik wil. Hoe clean ik ook eet, dan nog gaat er per week soms maar 100 gram af en ik vind dat gewoon vervelend omdat ik nu eenmaal een aardig gewicht moet verliezen. Heb een keer laten uitrekenen (toen woog ik 72 kilo) wat ik per dag zou moeten eten om op gewicht te blijven en dat kwam uit op een kleine 1400 kcal... Om af te vallen zal ik dus rond dat getal moeten gaan zitten en dat is soms behoorlijk pittig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2018 19:50    
Vrouw Weeggegevens   Loes33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Dames!

Ik had gisteren heerlijk sushi gegeten, maar dat was niet helemaal goed gevallen, alles kwam er weer uit vannacht, pfff beroerd ben je daarvan zeg!

Morgen begin ik met Sonja Bakker om mijn Cambridge af te bouwen (volgen jullie ‘m nog?! ;-))

@lightfeather: ja het is een programma van 7 stappen, stap 1 is puur alleen vervangers en langzaam voeg je per stap weer normaal eten toe en bouw je de vervangers af

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2018 19:55    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik volg het nog helemaal hoor Loes... wat jammer dat je zo beroerd werd vannacht.. .hoop dat je inmiddels weer helemaal bent opgeknapt?

Loisjaahh, ik kan me wel indenken dat je teleurgesteld was, maar ja, als je echt heel weinig naar binnen krijgt dan gaat jouw lijf ook op de spaarstand staan en dus minder verbranden... in dat licht gezien is 700 gram helemaal niet zo slecht toch?

Jij had je dag gisteren dus duidelijk niet Light... maar dan is dat gewichtsverlies toch nog een lichtpuntje... Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2018 20:52    
Vrouw Weeggegevens   Jelka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Na een half jaar niksen moet ik maar weer eens aan de bak. Gezond eten en trainen, vandaar dat ik graag meedoe aan dit sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2018 21:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kobie schreef:
Loisjaahh, ik kan me wel indenken dat je teleurgesteld was, maar ja, als je echt heel weinig naar binnen krijgt dan gaat jouw lijf ook op de spaarstand staan en dus minder verbranden... in dat licht gezien is 700 gram helemaal niet zo slecht toch?

Dan is mijn lijf geloof ik 24-7 in spaarstand want ook als ik meer (gezond) eet komt het er ook aan Lachen Heb er al wel meerdere keren aan gedacht om mijn schildklier te laten testen, mijn stofwisseling is gewoon heul erg traag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2018 21:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 4 van 14