Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Met trainen en gezond eten op naar de lente!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamsiemams
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: KH bewust / South beach

Reageer met quote
fissie schreef:
Hallo, ik doe graag mee.

Ik ging vorige week winkelen en nu bleek dat ik broekmaat 46 heb... Vond het echt heel erg en in sommige winkels paste ik gewoon de grootste maat al niet meer Sip

Door depressie/medicatie ben ik heel veel aangekomen. Maar als ik nu naar mijzelf kijk vind ik dat echt vreselijk, werkt ook niet echt mee aan een positief zelfbeeld.

Succes iedereen??

idem hier... ik zou wel weer in gewone winkels willen shoppen. Ik heb ook AD medicatie... niet fijn maar wel nodig. ook door de aandoening zelf veel aangekomen en idd dat werkt ook weer negatief. Zet em op!

wat doen jullie qua sport/training? Ik heb net een maand vol ziek zijn achter de rug en begin vanavond weer.
Ik doe 1x per week EMS training (in een pak dat je spieren aanspant terwijl je oefeningen doet) dat duurt 20 min maar het is ontzettend zwaar.
Daarnaast streef ik naar 2x per week krachttraining of oefeningen thuis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018 11:08    
Vrouw Weeggegevens   tinkerbel66
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi mamsiemams,

In het verleden ging ik twee keer in de week naar de sportschool. Ga ik met ingang van volgende week weer doen. Ik begin dan op de fiets, daarna rondje krachttraining en ga dan roeien. Dan nog even uitfietsen in een rustig tempo want ik kom vaak nogal roodaangelopen van het roeien Schaam Schaam Ben dan altijd erg tevreden met mezelf. Het erge is dat ik er altijd tegenop zie om naar die sportschool te gaan. Ik geneer me niet voor mijn figuur, maar vind er eigenlijk niks aan. Maar ben altijd erg trots op mezelf als ik klaar ben. Beloning? Mag me dan douchen met die dure douchelotion. Erg blij Erg blij

Succes! (ga nu eerst ff googlen naar EMS, ik ken het niet)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018 22:22    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: South Beach

Reageer met quote
Welkom Mamsiemams!

Klinkt uiterst mysterieus, "EMS training" (geen nood: ik ga er zo even op googelen!).

Mijn "regime" is nogal simpel:

* iedere ochtend (werkdagen 5.50 u ; overige dagen (nogal) wat later): 3500 meter roeien (op het Concept-II apparaat naast m'n bed) (tussen de 16 en 17 minuten, met mijn tempo)

* Ergens anders op dezelfde dag: 60 minuten op de hometrainer (staat een verdieping hoger, met uitzicht op de Poelpolder) OF een uur of twee op de gewone (race-)fiets (met een gemiddelde van iets boven de 20, overigens) (alleen bij mooi weer!), OF anderhalf uur van alles bij de fysio (mijn "sportschool").
Dat laatste in principe twee keer per week, maar het laatste half jaar zit daar nogal de klad in. (Inderdaad, Tinkerbel: vreselijk saai!!)

In ieder geval moeten alle cirkels van mijn appelhorlogetje dagelijks vol, ofwel iedere dag minstens 12 uur even bewegen (peanuts), 30 minuten trainen (haha) en 800 calorieen EXTRA gebruiken (ofwel met verhoogde polsslag). Gaat meestal goed.

Wat meestal OOK erg goed gaat is het geheel aan aktiviteiten vervolgens weer keurig en, mag ik wel stellen: ruimschoots compenseren door middel van voldoende eten, drinken, snoepen, ....

Tja, waar doe je het dan voor ....

Welnu, ook voor m'n COPD en artrose is het buitengewoon handig om in goede conditie te zijn (en dat ook te blijven).

.... nu alleen weer wat MINDER gaan consumeren ....

Veel succes hier en, tussen haakjes, WEL je gewicht wat vaker invullen dat tot nu toe, hoor! .....

Laatst aangepast door tgjm op wo 03 jan 2018 22:42, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018 22:23    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: South Beach

Reageer met quote
Ziet er futuristisch uit, zo'n EMS pak!

.... ik houd het toch nog maar even bij "traditionele(re)" methodes ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018 22:38    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hi iedereen!
Ik doe ook gezellig met jullie mee! Ik ben helaas niet sportief, maar ben 3 weken geleden begonnen met wandelen. Eerste stap is dus gezet! De eerste 2 weken heb ik het heel rustig gedaan, sinds een week let ik ook op mn hartslag en dat hou ik dan 1 uur vol. 5 dagen in de week. En natuurlijk gezond eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jan 2018 14:49    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik doe graag mee met dit sprintje.
Een lekker compact en gemotiveerd groepje zo te zien.
Ik kon een hele tijd niet online komen. Gelukkig ben ik wel vrij stabiel gebleven, alhoewel ik liever wat zou zijn afgevallen natuurlijk. Ook ik heb mijn gewicht grotendeels aan meds te wijten en ook aan een minder goed functionerend lijf.

Nu het er naar uitziet dat ik weer een iets stabieler leven tegemoet ga durf ik het aan om hier weer actief mee te doen.

Ik weet dat ik alleen echt goed afval als ik extreem kh-arm eet en daarnaast veel beweeg. Omdat dit niet 100% mogelijk is verwacht ik erg traag af te vallen vandaar dat ik voor ca. 2 ons per week ga.

Wat de training betreft; in de winter is bewegen voor mij lastiger dan zomers. Ik kan sinds 1.5 week van een elektrische fiets gebruik maken. Dat zal zeker helpen. Heb 1 januari al een mooie lange rit gemaakt. Verder probeer ik binnen mijn vermogen wat op de Wii te doen met wii-fit. Vooral als het weer voor mij te slecht is om naar buiten te gaan is dat een uitkomst.

Veel succes dames.

http://www.weegclub.nl/forum/eetboekje-lightfeather-t41465.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jan 2018 16:25    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik wil ook graag meedoen. Ik wandel al een paar jaar met de kilometervreters mee (een ander sprintje op de weegclub), maar ik wil ook wel iets anders erbij. Ik zag hier leuke schrijfsels staan, ik hou zelf ook van schrijven. Dus ik heb me aangemeld hier.
Naast bijna dagelijks wandelen ga ik eens per week sporten in de sportschool en eens per week sporten bij de gymgroep hier in ons dorpje. Fietsen doe ik ook graag, maar dan liever met wat mooier weer.
In mijn bmi zie ik sinds jaren weer de 25 staan, daar ben ik heel gelukkig mee. Maar het is nog wel 25,7 of zo. Dus ja, nog twee kilo eraf zou ideaal zijn.

Ik ben ervan overtuigd dat langzaam afvallen het beste voor je lijf is. Ik vind twee ons in de week best nog veel. Dat is op jaarbasis maar liefst tien kilo!

Mijn leefstijl is vegetarisch en zo onbewerkt mogelijk. Sinds ik suiker uitban gaat het echt goed met me, ik voel me er prettiger bij.

Ik wens iedereen hier veel succes met bewegen!

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jan 2018 17:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik voel me ook heel veel beter als ik de suikers weglaat Geke. Veel succes.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jan 2018 17:20    
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik sport niet, maar heb wel het ‘slenderen’ gister weer opgepakt. Ik heb veel last van mijn spieren en doordat deze banken voor je bewegen komen mijn spieren wat meer los. En kan ik daarna zelf weer beter bewegen. Gister gelijk afspraak voor volgende week gemaakt, zodat ik blijf gaan??.

Heeft iemand van jullie trouwens ervaring met yoga? Niet voor het afvalln hoor maar meer voor de rust. Ben het aan het overwegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jan 2018 17:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Quote:
Heeft iemand van jullie trouwens ervaring met yoga? Niet voor het afvalln hoor maar meer voor de rust. Ben het aan het overwegen.

Yoga is heerlijk, zowel voor ontspanning/rust als voor lichte beweging.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jan 2018 18:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 2 van 14