Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Met trainen en gezond eten naar 2018!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mensen, vullen jullie wat in? Benieuwd hoe het met iedereen gaat ! Zet hem op. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2017 12:53    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: VEEL trainen en (niet TE on)bescheiden eten.

Reageer met quote
ja hoor, Micha: gaat geweldig hier!

Ondanks de drukke periode blijven de trainingen maar strak op de 1,5 uur per dag staan: ik KRIJG ze gewoon niet naar BENEDEN!!

Maar GELUKKIG ben ik daarnaast toch ook in staat voldoende voedingswaren en snoepjes en drankjes en flufjes en flafjes naar binnen te werken, waarmee ik een en ander alsnog ruimschoots weet te compenseren, zodat ik er alsnog glansrijk in slaag het gewicht naar grote hoogten te stuwen!

(Het was best wel even fingers crossed, hoor, zojuist, maar wat een opluchting toen het weegschaaltje, ondanks de ellendige roei- en fietsexercitie die eraan vooraf ging, toch vrolijk zoemend naar de 96,7 veerde: PHEW!! .....)

Jullie ook allemaal een heel fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2017 13:06    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@Tgjm humor , he. Lachen Wel misschien moet jij een sprintje starten ''zo snel mogelijk aankomen ondanks veel training'', en wellicht vliegt het gewicht er bij jou dan af, want je lijkt me wat tegendraads. Lachen Lachen

Hoop dat je dit leuk vindt. Nu serieus:
Als je eens stopt met lifjes , flufjes en lafjes. Misschien eens 1 dag ?
Wellicht voel je je dan wel gewoon beter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2017 13:40    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Theo, train je écht anderhalf uur per dag? Pffff, petje af daarvoor.
Zou het in dat geval kunnen dat jouw spieren behoorlijk aan het groeien zijn? Dus wel vet dat verdwijnt, maar spierweefsel daarvoor in de plaats? En spieren wegen meer dan vet , dussssss.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2017 17:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ja, ik neem ook mijn petje af voor zoveel training ! Echt een fantastische inzet wat dat betreft. Dat moet ik wel zeggen. Ongelooflijk zelfs.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2017 18:52    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
micha1 schreef:
ja, ik neem ook mijn petje af voor zoveel training ! Echt een fantastische inzet wat dat betreft. Dat moet ik wel zeggen. Ongelooflijk zelfs.

Als ik naar m'n "gezondheidsappje" kijk (van Apple), dan zie ik dat ik gaandeweg wat MINDER ben gaan bewegen. Twee jaar terug lag mijn gemiddelde op 2 uur en nu dus inmiddels 1,5.
Blijft op zich natuurlijk redelijk kolossaal, voor een wiskundedocent (of, meer algemeen: voor een niet-sporter), maar in mijn geval toch echt wel noodzakelijk, wil ik tenminste op een normale manier kunnen blijven functioneren, gezien mijn COPD en, in mindere mate, artrose.
Heel vervelend om halverwege een zin ineens zonder lucht te zitten, of om hijgend en puffend een lokaal binnen te wandelen.
Welnu: DAT gebeurt mij dus niet meer, maar thuis twee trappen oplopen met een doosje met 6 wijnflessen is nog steeds een immense inspanning --- volslagen idioot natuurlijk voor iemand met zo'n trainingsarbeid.
Maar ja: moet je ook maar niet 35 jaar als een idioot het ene samsonnetje na het andere opsteken ..... (wel 8 jaar terug gestopt, overigens (om een half jaar LATER de diagnose copd te krijgen ... "maar het is maar fase 2 hoor!" --- teutefleut ...))

En dat gewicht: ach ja, als ik inderdaad weer even ECHT de knop om zet vliegt het er natuurlijk weer vanaf (zie de voorbeelden in mijn grafiekje), maar na mijn laatste akkefietje (november 2016: overloopblaas als gevolg van idioot vergrote prostaat; operatie op 13 januari dit jaar; daarna 6 weken gedwongen rust) kost het mij serieus moeite om de locatie van dat ding (die knop dus, niet die prostaat!) weer terug te vinden.
En helemaal niet dat ik idioot veel eet, maar wel ruim voldoende om de fysieke inspanning te compenseren. Met nadrukkelijke nadruk op "ruim". .....

Groetjes weer & houdt het droog dit weekend (of lekker met een mooi boek bij de haard!).

P.S.: Klein puzzeltje: 52 - 28 = 4
Verplaats EEN cijfer, zodat wat er staat WEL klopt.

Veel plezier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 nov 2017 0:24    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
.... voorwaar een brullende stilte hier .....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2017 10:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@tjgm, Een ziekenhuisperiode kan je emotioneel tot je grondvesten onderuit halen. Ik ken dat ! ! Er gebeurt veel, en je wordt gedwongen te stoppen met alles waar je mee bezig was, ook goede processen.
Dat was even nodig tijdens die opname, nu niet meer. Zolang je dat niet adresseert ( verwerkt, accepteert, vervolgens loslaat ) vindt je denk ik die knop niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2017 11:15    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
micha1 schreef:
@tjgm, Een ziekenhuisperiode kan je emotioneel tot je grondvesten onderuit halen. Ik ken dat ! ! Er gebeurt veel, en je wordt gedwongen te stoppen met alles waar je mee bezig was, ook goede processen.
Dat was even nodig tijdens die opname, nu niet meer. Zolang je dat niet adresseert ( verwerkt, accepteert, vervolgens loslaat ) vindt je denk ik die knop niet.

O, maar dat is goed gelukt, hoor! Het enige dat nog niet op de rails staat is het consequent uitkijken met lekkere dingen: GEZOND eten, NIET snoepen tussendoor, WEINIG alcohol (...), etc.
... maar dat komt ook wel weer, denk ik dan maar.

Ik neem het mij in ieder geval DAGELIJKS voor allemaal ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2017 14:51    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Zo, ik mag eindelijk tevreden zijn over de afgelopen dagen.
Heb me keurig gehouden aan dat wat ik me voorgenomen had en dat is te merken.... yess, ik ga blij het weekend in...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 dec 2017 9:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 7 van 9