Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Met nieuwe gewoontes naar het nieuwe jaar!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Gisteren geen suiker noch bloem gegeten en me aan mijn afgesproken eetplan gehouden.

Dus 2 smileys erbij, nu totaal 41 stuks: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blijErg blij Erg blijErg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2020 12:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik blijf toch hopen dat er meer mensen hier nog weer actief berichten gaan plaatsen... Blijkbaar valt het werken aan nieuwe gewoontes tegen?

Ik heb mijn doel van 'geen tussendoortjes' gewijzigd naar 'maximaal 4x eten per dag'.
Gisteren geen suiker noch bloem gegeten en 1 tussendoortje gehad.
Dus 2 smileys erbij, nu totaal 43 stuks: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blijErg blij Erg blijErg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2020 11:34    
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
Ik had wat vervelende weken. En dan gaat gezond eten gelijk weer mis. Durf ook even nog niet op de weegschaal.
Wel een punt om aan te gaan werken. Gezond blijven doen ook bij tegenslag en andere nare dingen. Is moeilijk.

Ik probeer wel om iedere dag genoeg groente te eten.

Na de feestdagen wil ik weer een frisse start Lach

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 dec 2020 14:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren geen suiker noch bloem gegeten maar wel 2 tussendoortjesgehad.
Dus 1 smileys erbij, nu totaal 44 stuks: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blijErg blij Erg blijErg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 dec 2020 22:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lucius schreef:
Ik had wat vervelende weken. En dan gaat gezond eten gelijk weer mis. Durf ook even nog niet op de weegschaal.
Wel een punt om aan te gaan werken. Gezond blijven doen ook bij tegenslag en andere nare dingen. Is moeilijk.

Ik probeer wel om iedere dag genoeg groente te eten.

Na de feestdagen wil ik weer een frisse start Lach

ja, het is moeilijk om vast te houden aan (relatief) nieuwe doelen bij tegenslagen. Rot voor je dat je vervelende weken had.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 dec 2020 22:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hele fijne kerstdagen allemaal Kerst eten [/img]

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 dec 2020 7:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ook gisteren en eergisteren geen suiker noch bloem gegeten. Eergisteren wel een tussendoortje (twee, in feite) gehad. Dus ik heb 3 smileys erbij.
Totaal 47 stuks: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blijErg blij Erg blijErg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 dec 2020 12:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig!

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 dec 2020 18:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lucius schreef:
Hele fijne kerstdagen allemaal Kerst eten

Jij ook!

Laatst aangepast door Kordiya op vr 25 dec 2020 18:37, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 dec 2020 18:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fijne feestdagen, iedereen! Het lijkt hier wel 'stille nacht'! Lachen
Nog één dag te gaan en dan is dit sprintje afgelopen.

Ook gisteren geen suiker noch bloem gegeten en het juiste aantal eetmomenten gehad.
Dus ik heb 2 smileys erbij.
Totaal 49 stuks: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blijErg blij Erg blijErg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 dec 2020 18:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Volgende
Pagina 17 van 18