Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Met nieuwe gewoontes naar het nieuwe jaar!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Ok, ik heb even zitten brainstormen over de doelen en er 2 bedacht. Ik wilde eerst het doel ‘water drinken’ doen, maar realiseerde me dat ik via (decaf) koffie en thee al best aardig wat binnen krijg, dus dat is dan niet echt meer een uitdaging.
Nu heb ik deze gekozen:
- Elke dag 1 portie extra groenten
- Alles noteren wat ik eet.
Vooral die laatste vind ik erg lastig dus dat is een goede om aan te gaan werken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 dec 2020 13:17    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Gisteren ook weer gelukt.
Geen suiker en bloem gegeten, en geen tussendoortjes gehad.

Nu 2 smileys erbij, in totaal 22 smileys: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 dec 2020 18:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Aardblij schreef:
Ok, ik heb even zitten brainstormen over de doelen en er 2 bedacht. Ik wilde eerst het doel ‘water drinken’ doen, maar realiseerde me dat ik via (decaf) koffie en thee al best aardig wat binnen krijg, dus dat is dan niet echt meer een uitdaging.
Nu heb ik deze gekozen:
- Elke dag 1 portie extra groenten
- Alles noteren wat ik eet.
Vooral die laatste vind ik erg lastig dus dat is een goede om aan te gaan werken.

Mooie doelen! Hoeveel porties groenten eet je tot dusver?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 dec 2020 18:12    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Gisteravond geen kaas gegeten en een liter water gedronken

Ben trots op mezelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 dec 2020 19:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Gisteravond geen kaas gegeten en een liter water gedronken

Ben trots op mezelf.

Applaus Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 dec 2020 13:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren heb ik geen suiker en bloem gegeten, maar wel 1 tussendoortje genomen. Dus ik heb er 1 smiley bij:

Nu totaal 23 smileys: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 dec 2020 13:20    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lieve allemaal,
Ik ga stoppen met dit sprintje. Het is het enige sprintje waar ik nog kom op het moment, maar ik merk dat het me gewoon niet lukt om online te komen. Helemaal niet, niet alleen hier op het forum. Ook niet op de social media. Mijn leven is momenteel een gekkenhuis, ik hoop dat het snel weer rustiger wordt. Als het me weer vaker dan 1x in de week lukt om online te komen, zien jullie me weer terug op het forum.
Ik ga wel door met mijn doelen. De afgelopen week heb ik elke dag netjes ontbeten, een record waar ik enorm trots op ben. Dat dit, ondanks mijn enorme vermoeidheid, toch gelukt is, geeft me de moed om door te gaan ook al heb ik de komende tijd dus even geen stok achter de deur.
Bedankt voor jullie steun en succes met jullie eigen doelen. En hopelijk tot ver niet al te lange tijd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 dec 2020 21:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Cavia schreef:
Lieve allemaal,
Ik ga stoppen met dit sprintje. Het is het enige sprintje waar ik nog kom op het moment, maar ik merk dat het me gewoon niet lukt om online te komen. Helemaal niet, niet alleen hier op het forum. Ook niet op de social media. Mijn leven is momenteel een gekkenhuis, ik hoop dat het snel weer rustiger wordt. Als het me weer vaker dan 1x in de week lukt om online te komen, zien jullie me weer terug op het forum.
Ik ga wel door met mijn doelen. De afgelopen week heb ik elke dag netjes ontbeten, een record waar ik enorm trots op ben. Dat dit, ondanks mijn enorme vermoeidheid, toch gelukt is, geeft me de moed om door te gaan ook al heb ik de komende tijd dus even geen stok achter de deur.
Bedankt voor jullie steun en succes met jullie eigen doelen. En hopelijk tot ver niet al te lange tijd.

Hoi Cavia, wat naar dat je leven zo'n gekkenhuis is nu. Je bent welkom om bij het sprintje te blijven en af en toe te melden hoe het gaat, ook als het niet steeds lukt.
Maar als je liever verwijderd wilt worden, kan dat ook.
Veel sterkte en succes gewenst in elk geval!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 dec 2020 21:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
[quote="Kordiya"]Gisteren heb ik geen suiker en bloem gegeten en geen tussendoortjes gehad.

Dus 2 smileys erbij, maakt nu totaal 25 smileys: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 dec 2020 21:13    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kordiya, dank je. In dat geval blijf ik wel. Ik zal mijn best doen om in elk geval elke week een keer langs te komen, hopelijk vaker. Ik heb me vanmorgen daarom toch nog gewogen en ik ben weer 4 ons kwijt.
Tot nu toe gaat het goed, alleen gister beide doelen niet gehaalt.
Vorige week woensdag heb ik voor mijn ontbijt gereageert en toen stond ik op 7 smilies. Nu kan ik voor 9 dagen 2 smilies per dag bijschrijven, dus 7+18= 25.
Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen
Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen
Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2020 14:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 13 van 18