Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Met elkaar nu echt ons werkelijke streefgewicht behalen !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het gewicht wat hier in het tabel staat is ban 2 weken terug.
Vorige week woog ik 76 en nu 76.1
Kon dat toen helaas niet meer veranderen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2018 7:23    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Ik ben helaas 0,2 kg aangekomen. Het is geen verrassing. Een niet al te beste week met te veel gegeten (niet excessief, maar wel teveel) en veel te weinig slaap. Nachten van maximaal 4 a 5 uur zorgen er niet voor dat je heel actief wordt helaas...

We gaan er weer voor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2018 14:46    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Senais schreef:
Ik ben helaas 0,2 kg aangekomen. Het is geen verrassing. Een niet al te beste week met te veel gegeten (niet excessief, maar wel teveel) en veel te weinig slaap. Nachten van maximaal 4 a 5 uur zorgen er niet voor dat je heel actief wordt helaas...

We gaan er weer voor!

En weinig slaap zorgt er sowieso voor dat je aankomt. Hopelijk zijn je nachten nu weer beter en krijg je wat meer energie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 apr 2018 16:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
fientjuh schreef:
Senais schreef:

We gaan er weer voor!

En weinig slaap zorgt er sowieso voor dat je aankomt. Hopelijk zijn je nachten nu weer beter en krijg je wat meer energie.

ja dat klopt inderdaad. Helaas afgelopen weekend 2x 4 uur slaap gehad. Ben wel actief geweest maar toen ik vanmorgen ging wegen was er bijna een kilo bij. Ik word er een beetje moedeloos van. Vrijdag is pas mijn weegdag, maar dit motiveert niet echt...

Vannacht 6 uur kunnen slapen. Maar weer om 4.30 uur klaarwakker en nu alweer doodop. Hopelijk verandert het snel weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2018 11:54    

Reageer met quote
Bah zeg, van die korte en onrustige nachten...ik heb met je te doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2018 11:55    
Vrouw Weeggegevens   silvia1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Leuk een sprintje. Tijd geleden dat ik daar aan mee gedaan heb. Dit weekend ga ik 18km mudrun doen en daar wil ik zo min mogelijk voor wegen. In januari afgesproken om dan 80kg te wegen, helaas is dit niet gelukt. In juni ga ik verbouwen, de hele benedenverdieping gaat eraan, incl keuken. 4 weken camperen in eigen huis....zonder keuken. Hoe overleef ik dit... Goede voorbereiding, dus ook afvallen voor die tijd, want tegen die tijd zal ik af en toewel even een snelle hap halen..... Donderdag is mijn weegdag, dus ik hou jullie op de hoogte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2018 12:58    

Reageer met quote
silvia1979 schreef:
Leuk een sprintje. Tijd geleden dat ik daar aan mee gedaan heb. Dit weekend ga ik 18km mudrun doen en daar wil ik zo min mogelijk voor wegen. In januari afgesproken om dan 80kg te wegen, helaas is dit niet gelukt. In juni ga ik verbouwen, de hele benedenverdieping gaat eraan, incl keuken. 4 weken camperen in eigen huis....zonder keuken. Hoe overleef ik dit... Goede voorbereiding, dus ook afvallen voor die tijd, want tegen die tijd zal ik af en toewel even een snelle hap halen..... Donderdag is mijn weegdag, dus ik hou jullie op de hoogte.

Wow, 18 km...succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 8:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Fientjuh! Vannacht EINDELIJK weer eens bijna 8 uur gepakt. Voor het eerst in 3 weken niet om 4 uur/half 5 wakker. Ben gelijk een stuk opgewekter. Dus we gaan er weer tegenaan. Vanavond lekker wandelen en dan hopen dat ik vrijdag maar een mini beetje ben aangekomen of misschien zelfs gelijk ben gebleven. Ik heb er vertrouwen in. Wat een beetje slaap wel niet kan doen.... Lach

Succes Silvia! Wat gaaf dat je de mudrun gaat doen.
Ik ben een ervaringsdeskundige in het kamperen in eigen huis zonder keuken. Door allerlei fouten van de keukenboer hebben wij 6 maanden zonder keuken gezeten in ons huis, waarvan 4 maanden gebivakkeerd op onze dochters kamer omdat heel de woonkamer open lag. Ik moet helaas zeggen dat dit niet goed voor mijn gewicht was. Ik was vorige jaar namelijk 7,5 kilo afgevallen. Na die 6 maanden zat 6,5 er weer aan. Daarom ben ik nu weer opnieuw begonnen....
Maar 4 weken hoeft dus niet zoveel "schade" aan te richten Lach Succes met de verbouwing!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 9:39    

Reageer met quote
Hoi,
@ Senais
wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad zeg. Wat een verhaal van je keuken, is het uiteindelijk opgelost?

@Silvia1979
Kun je niet bij anderen eten? Of een kookplaatje lenen? Kun je toch op twee pitjes koken. Zo deed ik dat in het studentenhuis ook.

Geniet van het lekkere weer vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 7:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fientjuh, het is goed gekomen. We hebben uiteindelijk een deel van de kosten terug gekregen en duurdere en betere apparatuur op hun kosten gekregen en het is op hun kosten geplaatst. Dat waren onze voorwaarden, anders mochten ze heel de boel weer meenemen. Dus uiteindelijk zijn wij heel erg blij met onze mooie keuken en kunnen we nu heerlijk koken Lach En met de rest van de vernieuwde woonkamer natuurlijk!

Ik kan het alleen niet aanraden, zeker niet als je makkelijk aankomt haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 apr 2018 9:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 6 van 10