Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Met elkaar nu echt ons werkelijke streefgewicht behalen !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Mijn eerste kleine groentje hier, op naar de volgende!!
Wil in dit sprintje de 58.0 zien😊
1snee minder op een dag is 700kcal minder in de week dat is 0.1kilo, moet kunnen!

Succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privĂ© bericht BerichtGeplaatst: zo 04 mrt 2018 10:03    
Vrouw Weeggegevens   MenteSana
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik hoop dat ik nog welkom ben, ik doe graag mee! Weer een drukke periode met etentjes gehad, even geen weegclub en bam... +2,1 in 3 weken. Rollende ogen Vandaag over precies 7 weken stappen wij in het vliegtuig richting Gran Canaria Cool , dus... ik zou dan toch wel minimaal 61,5 (of lichter) willen zijn... Nu dus weer netjes MyFitnessPal app gebruiken en gaan met die banaan. Duizelig

Trotse mama van L.M. ❀12/08/2016 - Mijn iPad typt soms vreemde dingen, sorry alvast!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privĂ© bericht BerichtGeplaatst: ma 05 mrt 2018 14:19    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@Mentesana, WELKOM. In 7 weken een kilo of twee moet op zich wel kunnen lukken, lijkt me. Veel succes en zet hem op ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privĂ© bericht BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2018 0:05    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Na al eerder aanwezig te zijn geweest (2010 en 2013) ben ik hier nu weer. Inmiddels nog zwaarder dan toen, helaas. Maar nu moet de ommekeer maar eens komen en ik ga er weer helemaal voor. Ik heb geen illusie dat ik mijn lijf van voor de zwangerschappen terug krijg, maar die 14 kilo eraf moet gewoon lukken. Hoogstwaarschijnlijk red ik dat bij lange na niet in dit sprintje, maar goed, alle kilo's eraf zijn welkom. Zeker voor de zomervakantie Lach

Succes allemaal en ik zal proberen regelmatig mee te schrijven!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privĂ© bericht BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2018 16:36    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Fijne dag allemaal, wat gaan jullie doen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privĂ© bericht BerichtGeplaatst: wo 07 mrt 2018 9:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fientjuh, jij ook een fijne dag Lach

Vandaag is mijn vrije dag. Maar dan hebben beide kids sport dus daar is de hele middag al mee gevuld. En vanmorgen heel saai boodschappen gedaan, de auto bij de garage gehaald en lekker granola gemaakt. Wel zoveel mogelijk lopend gedaan dus heb er al 60 minuten wandelen op zitten. Heerlijk.

En jij?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privĂ© bericht BerichtGeplaatst: wo 07 mrt 2018 16:40    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi,

Ik ben er weer. Hele vervelende periode in het leven. Mijn moedertje is 25 februari overleden als gevolg van menselijk falen! Dat hakt er zo ontzettend in dat ik helemaal niet naar eten of drinken heb kunnen kijken, laat staan me aan een bepaald voedingspatroon heb gehouden. Ik wil weer meedoen. Vanaf 2 maart (de dag van haar begrafenis) lig ik plat op bed met de griep en alle ellende van de afgelopen periode.

Ik verlang naar herstel, voel me zo gammel. Ik ga even kijken wat een haalbaar streefgewicht voor me is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privĂ© bericht BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 9:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jeetje Charlotte wat ontzettend heftig. Gecondoleerd.

Logisch dat je hoofd even niet naar eten, voedingspatronen e.d. staat in zo'n periode...Hopelijk knap je snel weer een beetje op. Sterkte.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privĂ© bericht BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 10:33    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jemig Charlotte68, wat een klap ! Gecondoleerd, en ik leef met je mee. Zou zo zeggen: ziek gewoon rustig uit, want je griep lijkt me hier ook een reactie op de heftigheid van de gebeurtenissen ! Geef jezelf vooral de tijd en de ruimte rustig bij te komen. Wil je rustig op je dieet letten en hier meeschrijven, prima, niet is ook prima ! Wees vooral aardig naar jezelf en kom rustig bij. Veel sterkte !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privĂ© bericht BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 12:10    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Veel sterkte Charlotte....
Na het overlijden van mijn vader heeft het zelfs 5 jaar geduurd voor ik weer een beetje aan diëten kon denken... Toen zijn er ook vele fouten gebeurd in het ziekenhuis... Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privĂ© bericht BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 15:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 2 van 7