Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Met EGA de zomer door

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Midde
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
@Elisabeth Mams

Wat fijn dat je nieuwe kleinzoon toch geopereerd kan worden, zeker een wonder, ik blijf bidden voor hem en jullie allemaal, heel veel sterkte en een hele dikke knuffel.

MIJN CHALLENGE IS 111 kg. = -40 kg. !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 13 jul 2019 23:14    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een goed nieuws Elisabethmams. Een klein lichtpuntje in een onzekere periode!
Heel veel sterkte gewenst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jul 2019 11:22    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Elisabeth Mams. Dat gaat vast een hele heftige periode worden waarin nog vaak onzekerheid zal zijn. Wel fijn dat er nu hoop is. Wens jou, jou gezin en je dochters gezin dan ook heel veel sterkte toe.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019 13:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat t met jullie? Het is hier zo stil Sip
Wat een hitte he?!
Eten volgens ega lukt me nu even niet! Heb niet zo trek in eten. Eet vooral fruit en joghurt...
Dan maar iets meer fruit dan is toegestaan bij ega.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jul 2019 12:33    

Reageer met quote
Ik heb maandag mijn boven tanden laten trekken. Dit moest vanwege de vele wortelontstekingen die ik steeds kreeg. Na het trekken erg misselijk geworden van het bloed en pus dat in mijn maag terecht is gekomen. Ook deze warme dagen met koorts op bed gelegen. 3 dagen nauwelijks wat gegeten. Wel veel water gedronken. En toch een 4,5 kilo aangekomen. Sip Een lijf dat zo is opgezet dat ik niet eens meer schoenen of mijn normaal veel te ruime klompen aan kan. Mijn trouwring af moeten doen omdat die te strak ging zitten. En die is normaal ook aan de ruime kant omdat ie over een vergroeid vingergewricht heen moest. Maar hopen dat dat vooral door de hitte komt en dat het volgende week weer minder is.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 jul 2019 14:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jeetje Yvonne dat is allemaal best heftig zeg! Hoop dat je je inmiddels alweer wat beter voelt?
En wat bizar dat je gewoon paar kilo aankomt! Toen ik mijn tanden heb laten trekken eind februari ben ik kilo’s afgevallen!
Het is echt soms zo oneerlijk!
Beterschap voor de komende tijd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jul 2019 17:43    

Reageer met quote
Gelukkig gaat het een stuk beter nu. Vorige week zelfs druk gehad met alleen leuke dingen doen. 10 dagen kermis in de stad en heel veel festivals en dat naast mijn werk Lach Vorige week zelfs vergeten mijn gewicht in te vullen. Gelukkig is mijn tandvlees zo goed als genezen nu en gaat het goed op een paar gevoelige plekjes na. Nu kan mijn gebit nog aangepast worden zodat het beter pas. Het is een tijdelijk gebit en over een jaar krijg ik mijn blijvende gebit. Eten is nog wel wennen. Hard eten is lastig en afhappen gaat niet. Goed dat er ooit mes en vork is uitgevonden. Lach Ook smaak is een stuk minder. Blijkt dat je ook met je verhemelte proeft en niet alleen met je tong. Dat wist ik dus niet. Maar het scheelt echt veel in het proeven van smaak omdat een gebit dus je verhemelte afsluit. Lekkere dingen zijn dus nu minder lekker. Wie weet helpt dat met afvallen. Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2019 8:20    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Hoi allemaal, ik sluit me deze twee laatste weken nog wel even aan bij de sprint, gewoon omdat ik weer gestart ben met EGA. Vorig jaar ben ik kh arm gaan eten. Eerst viel ik er 5 kilo van af en daarna raakte ik van het padje; nieuwe baan, oogoperatie, half jaar gedoe met herstellen, complicaties en ernstige vermoeidheid, gezinsperikelen met een 19 jarige zoon die niet lekker draaide, reorganisatie op de baan en ondertussen bleef ik van het eetpadje. Alles wat werd aangeboden aan lekkers nam ik en als het kon at ik nog meer..

De schade is bijna 10 kilo erbij, na vijf jaar stabiel gewicht is dat wel een enorme klap. Maar goed, werk aan de winkel en mijn EGA verstand weer gebruiken.
Vandaag was de tweede dag (na een paar dagen mentaal voorbereiden). Eten was weer als gewoonlijk lekker, maar een beetje tegenslag in de middag leverde wel een hele kwaaie sjachrijnige bui op.

Effe schakelen dus. Blij dat jullie er zijn en snappen wat ik bedoel.

Hoe is het met je kleinzoon Elisabeth?
Sannie, aangenaam kennis te maken ik ga je boekje zoeken
En de rest zijn de oude weegmaatjes, leuk dat jullie hier nog steeds zijn!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 aug 2019 21:09    

Reageer met quote
Hey Mamdarijn. Leuk je hier weer te zien. Wel jammer dat je nu zo veel op je levenspad heb gekregen in korte tijd en dat je daarom van je eetpadje bent afgeraakt. Goed dat je toch weer zegt STOP dit kan zo niet langer. Jammer dat je daarom 10 kilo er af moet werken maar goed dat je weer gestart bent. Welkom terug in ons kleine clubje. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 08 aug 2019 12:09    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Dank je Yvonne!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 aug 2019 17:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5