Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

MEI sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik heb mij ook weer aangemeld. Vorig jaar 8 kilo kwijt geraakt door op eten te letten en veel te wandelen. Helaas door o.a. mijn studie heb ik niet genoeg kunnen wandelen en verloor ook de controle over mijn eetpatroon. Nu zwaarder dan ik er toen aan begon. Schaam Schaam

Nu weer actief begonnen dus! We gaan er weer voor Lach Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 mei 2019 9:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
onig58 schreef:
Top dat je het zo geregeld hebt!
Ik ben woensdag jarig, maar vier het vrijdag dus in de vorm van onze standaard BBQ. Lijkt me wel gek, word de eerste keer dat ik mijn verjaardag niet echt vier op mijn verjaardag. Maar ach, dat overleef ik wel weer.

Grappig, ik ben ook morgen (woensdag) jarig. Alvast gefeliciteerd! Lachen

Deze week wordt wel een uitdaging. Ik ga morgen uit eten en zondag vier ik mijn verjaardag met een borrel voor vrienden en familie. Ik moet mij wel kunnen beheersen, er moet wat af! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 mei 2019 9:24    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Klein groen vakje deze week. Tevreden mee, maar had het graag meer gezien. De komende tijd wordt ook voor mij een uitdaging met etentjes en vakantie. Daardoor kan ik ook 2 weken niet sporten. Tegenwoordig ben ik dan vooraf nerveus hoe ik dan na zo'n vakantie ben Schaam Schaam

Ik moet niet vergeten ook te leven. Als ik na de vakantie zwaarder ben moet ik het gewoon er weer vanaf krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 mei 2019 16:33    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik doe graag mee met jullie,wil graag onder de 120 kg.komen,moet lukken voor juni!
Fijne dag allemaal.

Groeten Roefie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 mei 2019 7:20    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Senais schreef:
onig58 schreef:
Ik ben woensdag jarig, maar vier het vrijdag dus in de vorm van onze standaard BBQ. Lijkt me wel gek, word de eerste keer dat ik mijn verjaardag niet echt vier op mijn verjaardag. Maar ach, dat overleef ik wel weer.

Deze week wordt wel een uitdaging. Ik ga morgen uit eten en zondag vier ik mijn verjaardag met een borrel voor vrienden en familie. Ik moet mij wel kunnen beheersen, er moet wat af! Lach

Gefeliciteerd en jij bent misschien ook een moederdag cadeautje Lachen . Toen ik geboren was, viel 8 mei op moederdag. Dus ik plaag mijn moeder altijd dat ze het leukste moederdag cadeau al gehad heeft. Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 mei 2019 11:59    
Vrouw Weeggegevens   minnekemuizeke
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
@senais en @ongi58 een gelukkige verjaardag en @deugenietje een late gelukkige verjaardag xxxx geniet ervan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 08 mei 2019 12:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
onig58 schreef:
Senais schreef:
onig58 schreef:

Gefeliciteerd en jij bent misschien ook een moederdag cadeautje Lachen . Toen ik geboren was, viel 8 mei op moederdag. Dus ik plaag mijn moeder altijd dat ze het leukste moederdag cadeau al gehad heeft. Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd Erg blij

En inderdaad, ik was ook een moederdag cadeautje! Ben vandaag 36 geworden. En jij??

Ik maak ook vaak dezelfde grap haha. Overigens zegt ze dat zekf ook Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 mei 2019 13:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Senais schreef:
onig58 schreef:
Senais schreef:
onig58 schreef:

Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd Erg blij

En inderdaad, ik was ook een moederdag cadeautje! Ben vandaag 36 geworden. En jij??

Ik maak ook vaak dezelfde grap haha. Overigens zegt ze dat zekf ook Lachen

ohjeee echt waar, mijn moeder lacht me altijd uit en zegt dat dat wel meevalt Lachen . Ik ben 31 geworden vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 mei 2019 14:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat het met iedereen?
Hier gaat het lekker, het is weer BBQ-vrijdag Lachen Erg blij .

Ik zie dat we al 7 kilo zijn afgevallen met zijn allen in 1 week, complimenten aan iedereen Cool Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 13:43    
Vrouw Weeggegevens   minnekemuizeke

Reageer met quote
onig58 schreef:
Hoe gaat het met iedereen?
Hier gaat het lekker, het is weer BBQ-vrijdag Lachen Erg blij .

Ik zie dat we al 7 kilo zijn afgevallen met zijn allen in 1 week, complimenten aan iedereen Cool Erg blij

Hoi, hier redelijk , blijf precies wel hangen op de weegschaal. Moet ongesteld worden, dus meer goestingskes in vreterijtjes, maar heb me al altijd kunnen beheersen deze keer, dus trots op mezelf hihi.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 15:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8