Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

MEI sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Top dat je het zo geregeld hebt!
Ik ben woensdag jarig, maar vier het vrijdag dus in de vorm van onze standaard BBQ. Lijkt me wel gek, word de eerste keer dat ik mijn verjaardag niet echt vier op mijn verjaardag. Maar ach, dat overleef ik wel weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 mei 2019 16:18    
Vrouw Weeggegevens   minnekemuizeke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Beetje teleurgesteld, maar 200gram. Weet het groen is groen mor toch...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 9:20    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Het is belangrijk om het getal op de weegschaal alleen maar te bekijken of de manier waarop je het doet goed is.
En ja, die is goed :)want je bent afgevallen.
Wellicht had je meer verwacht maar eraf is eraf.
Wat je nog zou kunnen doen is kijken naar portiegrootte, extraatjes, keuzes. Misschien dat daar nog iets winst te behalen valt.
Houd er rekening mee dat een laag gewicht maar weinig kcal nodig heeft om gelijk te blijven of af te vallen.
Het wordt steeds moeilijker om grote klappers te maken.

Dussssss gewoon doorrrrrrr Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 9:37    
Vrouw Weeggegevens   minnekemuizeke

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Het is belangrijk om het getal op de weegschaal alleen maar te bekijken of de manier waarop je het doet goed is.
En ja, die is goed :)want je bent afgevallen.
Wellicht had je meer verwacht maar eraf is eraf.
Wat je nog zou kunnen doen is kijken naar portiegrootte, extraatjes, keuzes. Misschien dat daar nog iets winst te behalen valt.
Houd er rekening mee dat een laag gewicht maar weinig kcal nodig heeft om gelijk te blijven of af te vallen.
Het wordt steeds moeilijker om grote klappers te maken.

Dussssss gewoon doorrrrrrr Lachen

Hey, door een hormoonstoring en medicatie volg ik 1500kcaldieet per dag onder begeleiding van men dokter en die heeft me op het hart gedrukt nooit onder de 1500 te gaan omdat dat echt niet goed zou zijn voor mij en ik ook een erg fysieke job heb.
Mijn man zei me net dat ik rekening moet houden dat ik bijna op het einde van men pilstrip zit en dus zo ongesteld ga worden ... had daar zelf niet aan gedacht, want idd als ik in die periode zit scheelt het me altijd een kilo. Ook dat ik al een paar weken slechter slaap door de verwerking van de dood van men tante...en als ik slecht slaap lijkt het (weet niet of dat echt kan) dat ik sneller vocht op houd( krijg dan bv men ring niet meer af). Mijn man zei dus niet te panikeren en gewoon doen wat ik doe en zei net als jij, wat er af is is eraf.
Dus ik ga proberen blij te zijn met die 200 gram

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 10:14    
Vrouw Weeggegevens   MamERB

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik wil ook graag meedoen, meimaand is niets geworden voor mij, maar ik hoop nu toch nog even te kunnen knallen, over 10 dagen op vakantie, een uitdaging.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 22:52    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn weegdag is pas woensdag dus we gaan het zien..... ik heb toch goede hoop op een groen vakje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 3:42    
Vrouw Weeggegevens   beuntje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De sprint gestart met de schade na een weekje weg met familie. Gisteren weer gereset. Moet goed komen, maar jammer van dit eerste rood in deze sprint.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 7:47    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Het gaat niet echt lekker hier. Weer een rood vlakje. Huil huil

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 8:05    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier na vorige week weer eens meer dan 0,5 of 0,7 kilo gehaald te hebben, overigs zonder mijn beweging of eten aan te passen, wederom 1,3 kilo afgevallen. Grote verassing voor mij, maar helemaal toppie. Erg blij

Als het even tegenvalt, gewoon doorzetten allemaal! Ik heb echt ruim 5 weken het gevoel gehad dat ik minder afviel dan dat ik zou moeten kalorie technisch geteld. En nu begint het toch weer harder te gaan, terwijl ik echt niks anders doe dan de afgelopen weken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 11:39    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: sonja Bakker

Reageer met quote
Onig, jij bent goed bezig zeg! En Deugeniet, gewoon de draad weer oppakken en die ons is er zo weer af.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 20:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 5 van 9