Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mei's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Weegmoment: 63,2. Dat is weer mooi drie ons eraf!

Gister tikte de weegschaal zelfs de 62,9 aan. Maar die houd ik blijkbaar nog even tegoed Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 sep 2017 9:47    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegmoment: weer een superknaller! De tweede deze maand. Een hele kilo minder!!

Hoe dat komt, terwijl het anders onsjeswerk of stilstaan is? Geen idee. Ik eet hetzelfde aantal punten en heb deze week zelfs veel minder stappen gemaakt door het slechte weer en grieperig gevoel.

Blij mee in ieder geval!

Dagmenu vandaag:
o: 2 kaiserbroodjes, 1 met smeerkaas met radijs en de ander met hv en jam
l: griekse yoghurt 0% met verse aardbeien
t: mandarijn
a: tortelloni arrabiata met tomaat-olijfsaus
t: glas port

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 sep 2017 9:03    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegmoment: 63 kilo. Een dikke plus van 8 ons.

Ik weet waardoor het komt. Gisteravond uit eten geweest. Geen voor- of nagerecht genomen. Alleen een saté-schotel met een biertje. Maar dat tikt natuurlijk wel even aan, de ochtend erna.

Vandaag weer gewoon eten. Lekker lang uitgeslapen dus zo brunchen:
b: 2 afbak volkoren broodjes en 0% gr. yoghurt met verse frambozen
diner: tortilla wrap met kipfilet en groenten
t: 1 glas port

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 sep 2017 10:15    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegmoment: 3 ons van de plus van vorige week eraf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 sep 2017 14:07    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend vroeg naar de huisarts geweest ivm uitslagen jaarlijks bloed-/urine onderzoek en (inmiddels halfjaarlijkse) bloeddrukmeting

Bloeddruk was wat hoger dan vorige keer. Cholesterol was net op het randje, maar komt ook door de leeftijd (pfff) en omdat mijn bloeddruk niet al te hoog was hoef ik voor het cholesterol geen medicijnen. Suiker was ook goed. Dus ik houd gewoon alleen tabletje voor de bloeddruk en verder gelukkig niets.

Ik moest ook nog even op de weegschaal. 63 kilo en dat met ontbijt achter de kiezen en kleding aan. Dus prima.

Buikomvang 95 cm, moet nog wel wat af, maar in ieder geval 5 cm minder dan de meting december vorig jaar!

Al met al tevreden. Maar toch wil ik volgend jaar uiteraard wel gezond cholesterolgehalte hebben.

Nog gezonder eten en nog meer bewegen dus.

Dagmenu:
o: 1 waldkorn bh met omelet
t: aardbeien
l: 1 krentenbol met hv en 20+ oude kaas
a: hutspot met stoofvlees
t: komkommer en worteltjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 9:32    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegmoment: 2 ons erbij.

En...dat valt me reuze mee. We zijn een paar dagen naar Zuid Limburg geweest en daar heerlijk gewandeld. Maar ook heerlijk gegeten en Limburgse biertjes gedronken 's avonds incl. bitterballen van een soort reuzeformaat Erg blij

Dus ik verwachtte eigenlijk een hele dikke plus.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 okt 2017 9:24    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegmoment: 2 ons erbij.
Maar ik schommel al de hele week (ja, ik weeg me dagelijks) met het gewicht. Gisteren nog 5,3 ons lichter dan vandaag.

Maar gistermiddag een portie ati ajam gehaald bij de toko en dat is nogal pittig (lekker!), en ik denk dat dat het plusje van vandaag verklaart.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 okt 2017 11:28    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De laatste weken niets geschreven in mijn boekje, zie ik net pas.
Weegmoment vandaag was 63,5. Ik groei weer langzaam in de breedte...Houd me toch echt aan de punten, maar kom niet dagelijks meer aan de 10.000 stappen. Misschien verbeterpuntje..

Weight Watchers gaat binnenkort weer eens vernieuwen las ik. Beetje van een oude methode flexpoints. De smartpoints blijven, maar je kunt punten naar een volgende dag meenemen. En weer verzadigende porties enz. Met die methode ben ik een jaar of 10 geleden goed afgevallen.
Verder zou je volgens de Engelse Weight Watchers voor magere vis, kip,eieren geen punten meer hoeven te rekenen, maar de dagpunten gaan dan ook omlaag.

Nou ik ben benieuwd. Het blijft toch wel steeds een beetje van dit en een beetje van dat Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 nov 2017 12:36    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De laatste weken heb ik steeds plusjes moeten (mogen! niets moet) noteren, maar deze week gaat het fantastisch.

Ik doe niets anders dan de vorige weken maar de weegschaal geeft dag na dag een min aan. Nu al een kilo minder dan afgelopen zaterdag (wekelijks weegmoment). Ik hoop dat het zaterdag ook nog zo is! Erg blij

Volhouden wordt dus beloond!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 nov 2017 11:49    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegmoment: een dikke min! 1,1 kilo!
He he, ik voel me opgelucht. Want na al die plussen werd ik een beetje moedeloos. Ik volg netjes het programma, en maak maar een deel van de weekpunten op.

Het blijft dus gewoon volhouden! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 dec 2017 10:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 31 van 38