Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mei's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Weegdag: zelfde gewicht als vorige week. Lijkt wel alsof ik een plateau heb bereikt. Gelukkig niets erbij. Gewoon maar stug door blijven gaan!

o: 4 banaanpannenkoekjes, recept van de connect groep, ter grootte van grote poffertjes
l: griekse yoghurt 0% met een mandarijntje
a: aardappels, sla met ui ananas tomaat, kippenworstje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 mei 2016 10:31    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oeps....de griekse magere yoghurt is patatje pindasaus geworden..
Vanochtend en vanmiddag over een jaar/rommelmarkt in ons dorp gelopen waar geen einde aan kwam...
Ruim 12.000 stappen later op een terrasje gezeten bij een snackbar en daar dat patatje gegeten met een groot glas water. Dat dan weer wel Lachen

Oogst van de rommelmarkt: gereedschap en bierglazen voor manlief en voor mezelf 3 boeken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 mei 2016 15:37    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Een dikke plus deze week Geschokt
1,2 kilo erbij! Rollende ogen

Deze week is het echt een beetje uit de klauwen gelopen.
Al mijn weekpunten (28 sp) opgemaakt.
Manlief is een weekje vrij en we zijn er een paar keer op uit geweest. Wel lekker gewandeld, maar steeds niet de 10.000 stappen op de teller.
Verder houd ik door de warmte vocht vast. Dikke vingers en enkels.

En deze week kreeg ik opeens dikke rode jeukende polsen...na wat denk- en zoekwerk op internet kwam ik erachter dat ik allergisch ben voor blauwe bessen!! Ik schijn dus niet tegen salicylaat dat ze bevatten te kunnen.
Ik had vorige week een bakje bij de grootgrutter meegenomen en nam er steeds een handje van. Nu ik ze sinds maandag niet meer inneem gaat de jeuk eindelijk weg en zijn de polsen geleidelijk weer normaal formaat aan het worden.

Nu weer zorgen dat ik weer goed op het Weight Watchers-padje kom. Dus geen weekpunten meer opmaken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 mei 2016 11:44    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het lukt gelukkig wel weer om in het gareel te komen. De weegschaal zuchtte iets minder vanochtend dan de afgelopen week.
Maar wat is het moeilijk met al die vrije dagen! We zijn 12 dagen achterelkaar vrij geweest.

Manlief vertelde gisteren na het fantastische resultaat van Max Verstappen dat die coureurs 1 tot een paar kilo afvallen tijdens zo'n race! Ik denk dat ik maar autocoureur ga worden. Lachen

Alhoewel toen ik dat op ging zoeken op internet kwam ik eigenlijk alleen maar tegen dat ze op dieet zijn en op gewicht moeten blijven omdat ze maar een bepaald aantal kilo's mogen wegen omdat de auto's al zo zwaar zijn. Hun gewicht wordt elke keer na de wedstrijd gecontroleerd. Dus toch geen nieuwe carrière voor me Erg blij

Vandaag maar gewoon met beide voetjes op de grond en weer eens de 10.000 stappen proberen te halen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 mei 2016 10:22    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jeeee Geschokt Geschokt
Een hele hele dikke min deze week: 1,4 kilo!!
De dikke plus van vorige week is helemaal weg en zelfs nog een paar onsjes extra!
Gelukkig dat ik wist dat het grotendeels door het vocht vasthouden kwam vanwege de warmte, zodat ik me er niet al te veel van aantrok.
En vanochtend juichend de weegschaal af, ik kon het ding wel zoenen Erg blij

Heerlijk dat koelere weer momenteel. Ik kom nu ook weer met gemak aan de 10.000 stappen, gisteren zelfs bijna 14.000.

Dagmenu vandaag:
o: bananenpannenkoek (ei, havermout en banaan) 6 sp
l: meergranentriangel met smeerkaas en radijs 10 sp
t: sinaasappel
a: spaghetti aglio e olio (Weight Watchers recept) 11 sp
t: griekse yoghurt 0% met koffielepel honing 3 sp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 mei 2016 9:16    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegdag: 4 ons eraf! Erg blij

Menu van vandaag:
o: griekse yoghurt met koffielepel honing 8 sp
l: 2 waldkorn boterhammen met hv, kaas en tomaat 8 sp
t: sinaasappel
a: schnitzel naturel, bloemkool/broccoli/worteltjes, zilvervliesrijst 8 sp
t: 1 glas rode port 4sp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mei 2016 9:51    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, ik kom er echt heel goed van af! Kan de weegschaal wel weer omhelzen Erg blij

Een gelijkblijver deze week en dat heb ik echt niet verdiend. Want: afgelopen week maakte ik er een potje van: 2 x een tompouce, wijntjes, zoutjes en bier. En dan 's ochtends niet ontbijten... Ik schaam me wel een beetje Schaam Schaam Nu maar hopen dat de straf niet later op het display van de weeg zichtbaar is.

Vandaag proberen de schade beperkt te houden: matig ontbijt en matige lunch, want vanavond naar de Tong Tong Fair en tja dat wordt op zeker een rijsttafel en een biertje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jun 2016 10:09    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegdag: 61,9 en dat is 3 ons minder dan vorige week Erg blij

Menu voor vandaag:
o: 2 plakken roggebr met hv en 1/2 plak belegen kaas ertussen 9 sp
l: griekse yoghurt 0% met koffielepel griekse honing 4 sp
a: witlofsalade (witlof, ui, mandarijn, banaan en honingmosterd dressing), aardappels, kipfilet 11 sp
t: heel erg dun plakje spekkoek (puntenbom!) 6 sp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jun 2016 8:12    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
lekkere menu's

Tongtong fair dit jaar helaas niet voor mij,vriendin waar ik altijd mee ging is 2 maanden terug overleden
voor ons was de traktatie altijd lemper en cendol smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 09 jun 2016 8:26    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
lekkere menu's

Tongtong fair dit jaar helaas niet voor mij,vriendin waar ik altijd mee ging is 2 maanden terug overleden
voor ons was de traktatie altijd lemper en cendol smullen

Allereerst gecondoleerd Dini, ik las eerder dat ze al een tijdje erg ziek was, maar toch blijft het schrikken en natuurlijk een groot gemis voor jou, heel veel sterkte!

Tongtong fair was er dit keer ook maar kort. Maar ik woon er redelijk dichtbij, dus een must!
Van de lemper heb ik me wel weten te weerhouden, zo lekker!! Heb echt staan te twijfelen, maar ik moest kiezen om wat mee te nemen en dat werd toch maar weer de spekkoek en de indische kroket.
De indische kroket ging de dag erna al op Erg blij en de spekkoek pas ik nu steeds in, maar wat een sp....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jun 2016 8:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 19 van 38