Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

marie-jose76 binnenkort uitslag screening maagverkleining

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marie-jose76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass en gezond eten

Reageer met quote
Wat vervelend voor je, als het echt je galblaas is schijnt het inderdaad erg pijnlijk en vervelend te zijn. Je hoort wel dat het vaak voorkomt na een maagverkleining maar ik snap dat je er gemengde gevoelens over hebt. Opnieuw een operatie zal er best inhakken maar je steeds rot voelen kan ook niet zo blijven.
Beterschap, ben benieuwd hoe het afloopt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2013 19:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
88,2 stond vandaag op mijn weegschaal, een heerlijk gevoel!
Heb slecht gegeten afgelopen we
ek, griep en ook wel weer een dipje! Deze week maar weer mijn best doen om alles binnen te krijgen. Ik heb gewoon geen zin meer in eten en krijg het moeilijk weg. Ik merk dat het emotioneel veel met me doet!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 jan 2013 10:08    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi,
Vervelend te lezen dat het wat minder met je gaat.
Als het eenmaal tegenzit lijkt ook alles even tegelijkertijd te komen.

Waarom heb je geen zin meer in eten?
Valt het te zwaar of komt het er weer uit?

Dat emotionele gevoel klinkt bekend hoor.
Hopelijk kom je er achter waardoor het veroorzaakt wordt en gaat het dadelijk weer wat beter met je.

Groetjes en zet hem op!!!
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 jan 2013 12:50    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 jan 2013 12:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb gewoon geen honger, maar ook geen trek er is gewoon niks te bedenken waar ik zin in heb en eet dus puur omdat ik weet dat het moet. Brood eet ik niet meer, probeer wat af te wisselen met crackers en beschuit deze eet ik 1 als ontbijt en 1 als lunch met kaas of vleeswaren. tussendoor vers fruitsap, optimel, water eb thee en 1 sultana. s'avonds paar happen avondeten en later half bakje yoghurt. Dit zou dan een redelijke dag zijn maar hier moet ik al echt mijn best voor doen. Stress is vaak reden om niet te eten mijn maag verkrampt dan waardoor er niks in kan. Een tijd terug dacht ik mijn probleem opgelost te hebben met extra antidepressiva, het leek echt even goed te gaan. Misschien heeft mijn veranderde leven toch meer invloed op me dan dat ik dacht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 jan 2013 15:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Afgelopen week ging het beter, ben vandaag 0,3 kg aangekomen pfffff zo raar dat het zo op en neer kan gaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 feb 2013 10:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zie dat ik haast niks meer in mijn eigen dagboekje schrijf, laten we erop houden dat het een goed teken is. Afgelopen maand 4 kg afgevallen en vandaag toch weer een ons erbij. Maak me er niet zo druk om als vorige keer, denk dat het met mijn cyclus te maken heeft als ik zo terug kijk in mijn weeg overzicht. Gekke is dat ik wat aankom of minder afval in de week na mijn menstruatie maar het is wel opvallend dat het iedere maand hetzelfde is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mrt 2013 19:25    
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Je hebt iig al een super resultaat behaald!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2013 20:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag was ik voor controle in het ziekenhuis, het gaat erg goed met me. Mijn conditie is behoorlijk verbeterd en ook mijn bloeduitslagen waren goed!
Volgens verpleegkundige zijn de meeste mensen rond de 7, 8 maanden na de operatie op het laagste gewicht wat ze willen bereiken, vraag me af of het echt zo werkt. Zou betekenen dat ik nog 2 maanden heb om mijn gewenste 7,9 kg nog krijgt te raken en dus een bij onder de 25 te hebben. We zien het wel, ben nu al erg blij, pas weer in maat 42 en kwam van 52!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mrt 2013 15:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag weer 1,3 kg kwijt, nog 0,7 en dan zit ik op mijn eerste str eefgewicht! Ben blij dat ik nog steeds afval.
Heb mijn nieuwe situatie aardig onder controle, eten gaat prima en ik ben flink aan het sporten. Dit moet ik vasthouden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2013 10:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Volgende
Pagina 18 van 20