Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Madeliefs Dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 212, 213, 214  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ma de lief
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Jaaahaaaa... dankje Bosschebol.....ik had het al gehoord bij mijn kerstsprintje......ik had het zelf nog niet gelezen, maar iemand anders tipte ons ook al bij het kerstsprintje Uitroep
Toch bedankt hoor...ik had het ook niet kunnen weten.......
liefs Madelief Uitroep

Ik blijf hier nog wel even, maar niet mijn hele leven Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 nov 2011 13:52    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Moest vanmorgen werken ...alleen de ochtend....
Moest snel in de ochtend...dus geen shake gemaakt die ik mocht hebben..
Ontbijt 250 gr magere yoghurt met 1 kiwi
1 glas water.

Tussendoor 1 plakje ontbijtkoek met 1x halvarine....heerlijk bij de koffie.

Lunch: 1 afbakpistolet smullen met 1 plakje 30 + kaas en 1 schijf ananas.....heerlijk...had die combinatie nog niet eerder gehad Uitroep
Lekker , hoor Uitroep voor herhaling vatbaar Uitroep ..mmmmm

Tussendoor: verse fruitsalade met toefje slagroom light ....ooooo lekker.......
Wat een verwennerij....haha

Nou ....het gaat vandaag weer goed, hier......moet maar niet te veel slagroom nemen bij die fruitsalade...ben er zo toe geneigd Verward
Oppassen ermee dus.......

Maar het komt goed , hoor...ik wil afvallen en ik zal afvallen.....yes....geen snoep en koekjes voor mij.....waarom Vraag wat bereik je ermee Vraag niets... voor even is het lekker maar dan is het weg..op....Nee.....het gaat goed zo.....ik voel me nog steeds sterk om niks te nemen Uitroep ....gaat goed komen..met kerst helemaal...

Heb ook al zo n zin in dinsdag mijn weegmoment Uitroep ...gaat de ticker weeeeer naar beneden....zeker weten Uitroep

liefs madelief Uitlachen ....Later.....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 nov 2011 14:03    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Vanavond nog lasagna gemaakt...mocht ik hebben, mar niet zoveel, ben er niet zo gek op....
Ook nog vette hap, vind ik zelf Uitroep

Nou de dag is weer voorbij....heb me net nog aangemeld bij een sprintje...nou ja sprintje.....sprint...van 12 weken...wow..dat is lang.
Maar daar kan je wat winnen, geeft nog wat extra motivatie om door te zetten...grappig....en leuk Uitroep

Ben er klaar voor...ga er tegen aan...ben benieuwd hoe ver ik kom....
Maar ik ga heel erg mijn best doen....ook laat ik me niet door de kerstdagen verleiden Uitroep Uitroep haha...Nee. ik ga ervoor Uitroep

Het is al februari/maart 2012 als die sprint afloopt...jeeeeee wat duurt dat lang...moet ik heeel veee l kunnen afvallen...zeker weten.. heb daarom ook hoog ingeschat vergeleken met de anderen zag ik Uitroep

Maar kom op het gaat me lukken...duurt nog zooooolang voor het einde in zicht is. Yes, heb er zin in .....

En mijn eigen kerstsprintje bij houden natuurlijk Uitroep ....en aankomende dinsdag behaal ik mijn 3 de sprintje alweer......yes...het 40+ sprintje...heb ik ook mijn streef behaald.....als het goed is....dat zien we dinsdag.....yes Uitroep

Tot morgen...
liefs Madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 nov 2011 23:58    

Reageer met quote
Nog even afsluiten met een heel mooie plaatje...

Tot Morgen Uitroep

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 nov 2011 0:26    
Vrouw Weeggegevens   Manda
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Go Madelief, jij sprint keihard door naar je streef! Zie je die slank en gezonde dame al in de spiegel?! Cool

Motivatiedagboekje: http://bit.ly/uKgIu9 Maart-sprintje: http://bit.ly/xqK9Ub
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 nov 2011 7:44    

Reageer met quote
Jaahaaa die begin ik al helemaal voor me te zien... Yes! (nederlands=
Geweldig...als je ziet hoe mijn broeken nu zitten....dan komt het helemaal goed Uitroep
Ik wil niet meer dik zijn....en ik voel dat het deze keer gaat lukken Stuiteren

Ben zo gemotiveerd...zo n leuke site ook hier....alles met elkaar, maakt het helemaal goed....

Eindelijk gaat het me een keer lukken...de strijd tegen de kiloos....ja..het komt dit jaar nog goed Uitroep

Waarom al dat vette eten , ja het is lekker, maar wat heb je er aan Uitroep het gaat allemaal aan je lijf zitten, en als je het niet neemt...oooo je voelt je zo n stuk beter Uitroep en je hebt 1 groot voordeel daar bij...je valt af..je valt gegarandeerdt af...als je alles niet meer neemt, chips, koekjes drop chocolade..etc

Het is o zo lekker maar je kan het niet gebruiken op het moment dat je aan het lijnen bent...

Het komt wel weer eens als je op je streefgewicht bent, maar nu moet echt alles met mate...anders kom je er niet Uitroep

En wat wil ik..ja ik wil er wel komen..ik wil nog meer kiloos kwijt uit mijn lijf Uitroep Echt weg met al dat vet Uitroep

En het werkt direkt, even niet meer snoepen of snaaien en je merkt het , je merkt het echt...dus het werkt Uitroep

Volhouden discipline tonen Uitroep ...je krijgt respect van iederen om je heen...laat ze maar weten dat je lijnt...geweldig...je gaat ervoor..
Super..
Ik voel me goed Uitroep
liefs Madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 nov 2011 9:30    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Wat is het weer koud buiten....en net als gister alles zit dicht door de mist....echt november weer Uitroep
Ontbijt 1 glas halfvolle melk...opgeklopt Uitroep
Ik mag fruitontbijt hebben , maar dat heb ik niet in huis, vandaar een glas opgeklopte melk...nou dat vult enorm, hoor Uitroep

Straks mijn tussendoortje alweer....een sinaasappel..lekker gezond...haha
Ik zie dat ik bij de lunch 2 boterhammen mag hebben....gaat helemal goed komen......dat hou ik wel vol Uitroep

Ik heb er weer zin in...morgen wegen..heerlijk.. wetende dat het gewicht weer gaat dalen...maar daar moet ik ook wat voor doen, hoor...ik zeg het allemaal wel....maar ik moet het wel zelf doen..en die leeuw laten brullen, kan een goed gevoel zijn maar ook een moeilijk moment zijn.....maar ik hou toch vol, en heb ik iets meer gehad, zal vaak niet teveel zijn, dan pak ik het direkt weer op, daarom ben ik hier...ik wil zo graag afvallen....en ook direkt met een beetje resultaat, dan hou ik het ook het langste vol...mijn broeken zitten nu allemaal al erg ruim....dat motiveerd, ik weet waarom ik het doe en waarom ik iets NU niet moet hebben....yes

Het gaat goed hier...
Het kerstsprintje stimuleert me, de 12 weken lange sprint, gaat me stimuleren....en dit eetdagboekje stimuleerd me enorm....super Uitroep

Vandaag weer een nieuwe dag om er weer wat af te gooien..yes...ik ga er weer voor.....ik wil afvallen...dat moet ik tegen mezelf blijven zeggen....ik ben aan de lijn..........nu even niet ,meedoen met de rest, Nee.Nee....dat komt wel weer straks op het streefgewicht zo nu en dan...maar .....nu even niet....
liefs madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 nov 2011 11:08    

Reageer met quote

Heerlijk...heb zin in de winter Uitroep
liefs Madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 nov 2011 11:14    
Vrouw Weeggegevens   Manda
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
ma de lief schreef:
Jaahaaa die begin ik al helemaal voor me te zien... Yes! (nederlands=
Waarom al dat vette eten , ja het is lekker, maar wat heb je er aan Uitroep het gaat allemaal aan je lijf zitten, en als je het niet neemt...oooo je voelt je zo n stuk beter Uitroep en je hebt 1 groot voordeel daar bij...je valt af..je valt gegarandeerdt af...als je alles niet meer neemt, chips, koekjes drop chocolade..etc

liefs Madelief Uitlachen

A moment on the lips, a lifetime on the lips. Het valt altijd zo tegen als je het gegeten hebt, het enige gevoel wat achterblijft is spijt, niet de overwinningsvictorie van als er weer wat af is!

Een koekje, 10 seconden genot, 10 minuten balen! Die energie kan je beter ergens anders in steken! Go go go Madelief!

Motivatiedagboekje: http://bit.ly/uKgIu9 Maart-sprintje: http://bit.ly/xqK9Ub
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 nov 2011 7:46    

Reageer met quote
Jaahaa Manda..wat goed dat je ook zo denkt..weetje...wij komen er wel...we gaan door...
Yes! (nederlands= ..komt helemaal goed Uitroep
liefs Madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 nov 2011 9:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 212, 213, 214  Volgende
Pagina 51 van 214