Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Madeliefs Dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 212, 213, 214  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jill1985
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
denk dat bosschebol gelijk heeft, in mijn ogen ook TE weinig, aangezien het ontbijt wel goed genoeg moet zijn om je motor te starten.

vandaag weer een nieuwe dag inderdaad. die blokjes kaas gaan nog wel ( als het 30+ was) en die m&m's als het een klein handje was... zal de schade wel niet enorm groot zijn denk ik!

succes ermee verder!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 okt 2011 14:23    
Vrouw Weeggegevens   ma de lief
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Ben nog niet op de crosstrainer geweest.....
Heb een SAS-dag.....sorry......

De krentebol die ik vanochtend mocht hebben was er niet....alweer op door ..... Vraag
Balen... dan maar ovenbroodje gehad...met 20 + kaas.....

En toen werd het een sas dag......patatje meegepikt, snoepje meegepikt, koekje meegepikt,dropje meegepikt........

......OUT OF ORDER.....

liefs Madelief Uitlachen .....wordt vervolgd...........

Ik blijf hier nog wel even, maar niet mijn hele leven Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 okt 2011 19:47    
Vrouw Weeggegevens   A1968

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
morgen gewoon weer verder! SAS dagen bestaan niet voor niets, de boog kan niet altijd gespannen zijn!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 okt 2011 20:34    
Vrouw Weeggegevens   Jill1985
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat het nu madelief? gisteren de rest van de dag nog meer gesast of heb je je aardig in weten te houden?! Lach

x

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 okt 2011 9:31    
Vrouw Weeggegevens   bosschebol

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Ha de ma-de-lief

Heb geen gevoelens van schuld over het sassen....maar gewoon de knop weer om zetten en starten met een nieuwe week met nieuwe kansen!!!
Weeg je op je gewone weegdag dan zal de schade weer beperkt zijn!

sukses

bosschebol

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 okt 2011 10:14    

Reageer met quote
Astrid, je hebt gelijk, SAS dagen zijn er niet voor niks.... Erg blij
Het lucht even op.....even iets doorbreken....
Hoewel het eerst niet goed voelde....ik baalde enorm....ben al bijna 5 weken helemaal goed bezig.......het voelde niet goed....maar later wel...... Uitlachen zo erg is het ook niet.....ben al heel wat kwijt in zo n korte periode.....de broeken zitten nu ook nog wijd na mijn SAS dag.... Lachen even een time out gehad.....het ging ook zo snel allemaal ....het ging gewoon te goed.....maar ik ben er weer en ga nu weer vrolijk verder.....weet even weer hoe alles ( nou ja alles Erg blij )proeft.... Kerst lach
Bedankt voor je berichtje......jij weet er ook alles van.... Uitroep (stroopwafels? Uitroep Erg blij )

Hi Jill.....ja zo gek heb ik het ook weer niet gedaan, hoor Uitroep maar ik was zo goed bezig......ik mocht er vanmijzelf gewoon niet van afwijken.....wat wel gebeurde.... Verward dropje, koekje, handje chips, handje m&ms......op zich valt het wel mee.....maar het hoort niet bij het lijnen.....dus ik voelde me heel slecht......en dan gaat het verder met nog een SAS dag...even een beetje meegegeten, stukje loempia , paar patatjes....nog wat chips in de avond......en dat voelde goed......gek, he.....
Maar ik ben er weer uit, en ga weer verder.....ben nog steeds veel afgevallen, dus dat komt niet meer terug...... Uitlachen

Hi Bosscheboll ook bedankt voor je lieve berichtjes, wat kan je het ook leuk opschrijven allemaal....appels vers van de boomgaard...dan zie ik het al helemaal voor me....heerlijk Uitroep
Mijn schuldgevoeel was vrijdag heel erg groot, ik baalde enorm....ik was zo goed bezig en dan s avonds in de mist gaan... Verward met de volgende dag een SAS dag.......maar die voelde weer goed, gek, he...het deed me even goed om van alles even weer te proeven....maar het is goed nu...vandaag...
Wat je zegt, de knop weer omdraaien....ik weet even weer hoe het is om van alles wat te eten.....maar nu even niet meer.....ik kan er weer tegen aan,ben trots op wat ik kwijt ben...dat komt niet meer terug.....dat blijft er echt af.....nu proberen onder die 90 kg te komen....ik ga er voor...het is weer goed Uitroep

liefs madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 okt 2011 13:53    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Daar ben ik weer...na een SAS dag....toch bijna 5 weken aan 1 vol gehouden... Uitlachen en daar ga ik nu ook weer voor... Kerst lach

Ontbijt: 1 cracker met 1x halvarine en 1x kipfilet
1 cracker met 1x halvarine en 1x 20+ smeerkaas
1 glas jus d orange Uitlachen

Tussendoor: 1 plak ontbijtkoek (zonder boter Uitroep )

Lunch; 1 ovenbroodje met 20+kaas, mmmmmmmm smullen

heerlijk Erg blij

Tussendoor: 2 kiwi s, heb 1 extra genomen.......(daar kan je goed van naar de WC Kerst lach )

En ik moet zeggen.....ik ga zo op de crosstrainer...heb er weer zin in Uitroep even weer bewegen....op muziek....
Voel ik me vast ook weer.. nog beter Uitroep

liefs madelief Uitlachen Bye (Nederlands=Dag) ....Later... Duizelig

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 okt 2011 14:49    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Ben nog niet op de crosstrainer geweest..... Verward
Het eten is ook anders gelopen vanavond.......

Heb Obese weer gekeken.....ben wel benieuwd wat die mensen allemaal eten om aftevallen.....ze hebben ook wel eetbuien tussendoor..... Erg blij

Morgen weer een nieuwe dag....dan ga ik er weer voor....nu sluit ik dit weekend af........ Verward niet zo n goed weekend......maarja.....

Komt wel goed....

Morgen zal ik stipt alles weer opschrijven...... Erg blij

Ben benieuwd naar mijn gewicht dinsdag....oei oei oei Schaam Schaam
Maar maakt niet uit......
Ik zie het wel.......

Het is nog lang niet zo erg als in Obese....... Uitroep

Tot Morgen, lief dagboekje Uitroep
liefs Madelief Uitlachen Bye (Nederlands=Dag)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 okt 2011 22:37    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Daar ben ik weer....en vanaf vandaag gaan we er weer voor Uitroep
Een kleine dip gehad...maar dat moet kunnen na 5 weken streng sonja bakkeren Uitroep

Op de 1 of andere manier maakt het je ook weer sterker....zo van...en nu weer goed doen...ik kan het....

En dat ga ik weer laten zien.....alleen zit ik wel een beetje in over mijn weegmoment ......MORGEN....... Erg blij

ooo dat wordt vast een rood hokje Schaam Schaam
Want als je na gaat....4 dagen sonja en 3 dagen van alles wat....ja dat is niet afvallen .....denk ik........Nee..... Verward

Maar goed ik ga de schade weer inhalen...... Yes! (nederlands=

Ontbijt: 250 gr magere yoghurt

Tussendoor....weet ik nog niet...hoor je straks van me..
liefs Madelief Uitlachen Bye (Nederlands=Dag) .....Later..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 okt 2011 8:24    
Vrouw Weeggegevens   Cindy004
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Madelief,

Iedereen heeft inderdaad wel een keer een dipje, ik vind dat jij het al erg lang hebt volgehouden zonder dipjes!

En we gaan gewoon stug door inderdaad! Ik heb zelf ook een rood hokje gehad, ik was 500 gram aangekomen, maar was qua cm wel afgevallen. Ik doe namelijk ook 1 keer in de week tegelijk met mijn weegmoment ook met de meetlint meten.
Ik sta nu zelf al 2 weken stil met mijn gewicht, maar ik ga gewoon verder, ik wist wel dat naar mate ik naar de 70 kilo toe zou gaan, het een stukken langzamer zou gaan om per week af te kunnen vallen.

Waarschijnlijk zal het bij jou wel meevallen, wie weet ben je wel meer afgevallen dan je zelf dacht. En anders inderdaad er gewoon weer tegenaan gaan. Ik hoop dat je genoten hebt van je sas dagen, haha, ik zou echt er super van hebben genoten.

Liefs,
Cindy

Mijn weegdag: Zaterdag!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 okt 2011 9:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 212, 213, 214  Volgende
Pagina 30 van 214