Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Madeliefs Dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 212, 213, 214  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ma de lief
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
ja Astrid,

Ze hoefde niet op de tafel, de dierenarts zag het zo wel...gelukkig...altijd zo n getil... vind ze echt niet leuk.

Deze zomer kreeg ze zomaar een raar bultje bij haar bek, wat steeds bloedde....
Onderzocht...blijkt een tumor te zijn...goed of kwaadaardig konden ze niet zeggen....maar het was niet goed..
6 weken pillenkuur prednoral gehad...en het verkleinde... sinds september geen pil meer gehad...en de tumor is weer groot, steeds een beetje open omdat ze er aan krabt....en er leken meerdere bultjes bij te komen Uitroep

Maar de dierenarts heeft nu weer even gekeken, andere bultjes worden veroorzaakt door haar krabben eraan...
Vervelend..

We gaan nu nog een keer een kuur van 6 weken prednoral doen..een stevige stoot.... en dan moet het weer kleiner worden ..ze heeft dan in elk geval geen jeuk meer Uitroep sterk spul Uitroep

daarna misschien nog een keer zo n sterke kuur...en als het echt niet weg wil.....moet ze het weghalen....met problemen voor haar bek waarschijnlijk..

Dus we hebben weer goede moed dat alles toch goed komt..haar lympfeklieren waren goed Uitroep gelukkig Uitroep

De dieren arts ziet het positief in...we gaan ervoor...

net als hier bij het afvallen...

We hebben een blonde labrador...5 jaar oud...en zo n lieverd Uitroep een schat Uitroep ...heel jammer dat dit nu komt opspelen.......

Maar we gaan ervoor....en blijven sterk Uitroep net als hier met het afvallen Uitroep ......we gaan doooooorrrr Uitlachen

Dank voor je interesse, Astrid Erg blij

Liefs madelief Uitlachen

Ik blijf hier nog wel even, maar niet mijn hele leven Lach

Laatst aangepast door ma de lief op za 15 okt 2011 8:24, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2011 21:25    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Eindelijk tijd voor mijn dagboekje Uitroep
Avondeten : 125 gr aardappelen
125 gr sperciebonene( mocht 200 gr maar is veel)
1 eetlepel magere jus.

Tussendoortje voor de avond, zakje snack a jack, maar heb 3 gewone paprika rijstwafels van snack a jack gedaan.....even veel calorieën....zakje is 125 cal.
rijstwafel snack a jack paprika 40 cal.

dus .....

Nou zo weer TVOH kijken...

Vanaf volgende week kan ik het niet meer zien......ga weer avonddiensten draaien in een verzorgings huis als ziekenverzorgster Uitroep Heb er heel erg zin in .....

Bye (Nederlands=Dag) liefs Madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2011 21:46    
Vrouw Weeggegevens   Jill1985
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
He Madelief, dat is minder nieuws zeg, van de hond. Hopelijk knapt ie snel op en doet de antibiotica goed zijn werk!

Goed gedaan weer jou schema, ik vind 200 gram groente ook altijd teveel, ik krijg dat ook niet op!

Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 okt 2011 7:42    
Vrouw Weeggegevens   Jill1985
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
He Madelief, dat is minder nieuws zeg, van de hond. Hopelijk knapt ie snel op en doet de antibiotica goed zijn werk!

Goed gedaan weer jou schema, ik vind 200 gram groente ook altijd teveel, ik krijg dat ook niet op!

Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 okt 2011 7:43    

Reageer met quote
ja dank je , Jill, we hopen er maar het beste van Uitroep
Bye (Nederlands=Dag) liefs Madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 okt 2011 8:34    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Ontbijt: 1 volkoren tosti ham/kaas........op de vroege ochtend heb ik echt nog geen zin in een tosti.....nou kon ik het ook met de lunch om draaien....maar ik heb maar gewoon een beschuitje met 1x halvarine en 1x vruchtenhagel genomen Uitlachen

Was lekker....licht ontbijtje.....toch Uitlachen

Tussendoor straks een glas halfvolle melk.....je weet wel wat daar mee gaat gebeuren.......haha Erg blij

Nou weer een heerlijke koude frisse dag met het zonnetje erbij Uitroep
De eerste nachtvorst alweer gehad, moesten de auto alweer krabben Uitroep

Winter in aantocht Vraag Vraag .......heb er zin in Uitroep gezellig...
gister voor het eerst onze nieuwe houtkachel aan gehad...wat heerlijk....die warmte en gezelligheid van brandend hout....
Een groot succes die houtkachel Uitroep Uitroep

Het is s avonds ook echt al kouder aan het worden..... koud

Bye (Nederlands=Dag) liefs madelief Uitlachen ....Later..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 okt 2011 8:42    
Vrouw Weeggegevens   Cindy004
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Madelief,

Veel sterkte met je Hond, ik weet wat voor zorgen het kan maken. Mijn hond had ook een tumor in zijn buik, die hebben we laten zitten omdat hij al 13 was, en vorig jaar is hij dan uiteindelijk overleden met 14 jaar. Maar tumoren zijn goed te genezen, misschien kun je al veel eerder met die operatie beginnen, krijgt ie die troep van een prednoral ook niet steeds binnen. ( ik heb net de opleiding dierenartsassistente afgerond)

En die winter heeft inderdaad ook wel weer zn charmes. Ik vind het ook altijd wel leuk als het weer zoals nu is, lekker koud, maar wel een heerlijk zonnetje erbij.

Ik had vandaag gewogen, en was maar 0,7 kilo kwijt, ik weet niet hoe het komt, want ik heb helemaal niet gezondigd. Misschien nog maar een weekje wachten, en kijken of het dan meer is.

Geniet nog van je dag, en het heerlijke zonnetje.

Liefs,
Cindy

Mijn weegdag: Zaterdag!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 okt 2011 11:42    

Reageer met quote
Leuk Cindy, dat jij de dierenartsassistente opleiding gehad hebt.....weet je er ook wel wat van af Uitlachen
Maar haar tumor(tje) aan haar bek , is misschien moeilijk opereerbaar.....krijgt ze ws een scheve bek....en dan verwacht de dierenarts daar weer problemen mee..... Verward

Dit is nog 1x een laatste redmiddel....vandaag moest ze beginnen met 2 tabletten, flink wat....en ik zie nu aan het eind van de dag, dat het niet meer open is en ze heeft er dus ook nog niet aan gekrabt......kan je nagaan hoe sterk spul het is....

Maar de dierenarts denkt als we haar nu een hele serie pillen geven en straks misschien nog een keer....dat ze het misschien wel weg kan krijgen.....het word wel kleiner door de pillen.
Kijk toen de pillen in september opwaren....is ie weer gaan groeien......en daarom zegt de dierenarts nu...we gaan gewoon door met die pillen.....

En als het dan nog niet helemaal weg is ....hoeft ze maar een klein stukje weg tehalen Uitlachen

Het is niet anders..... het is zo jammer voor haar...het is echt zo n lieverd...ze zal niemand kwaad doen, altijd enthousiast.. naar iedereen.....het is jammer....

Maar goed, ik zeg dan maar weer , Cindy, het is net als met het lijnen, we moeten doorzetten....we gaan ervoor Uitroep

Ik vind het toch goed van je dat je een halve kilo zeker kwijt bent....half pak suiker...nou is toch ook wel wat....

En het kan best zijn dat je volgende week meer kwijt bent Uitroep

liefs madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 okt 2011 16:38    
Vrouw Weeggegevens   tiesko
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hej Madelief Lach

Wat vervelend voor jullie hond. Hopelijk gaan de bultjes weg grotendeels, dan kan het idd makkelijk weggehaald worden. Beterschap voor jullie hond .

Leuk dat jullie een houtkachel hebben! Wat voor 1 hebben jullie? Toevallig een Janus of Jacobus? Lach... Van Janco de Jong? Mijn ouders hebben een Janus houtkachel, en toevallig is het ook nog, want mijn vriend werkt bij Janco, daar waar mijn ouders 30 jaar geleden een kachel kochtten Lach. Zijn mooi!

Ik heb vandaag een fruitdag, laatst had ik immers die strenge avond, die dagen er na ging het helemaal mis, en was de motivatie ver te zoeken. Omdat ik morgen wel enigszins wil scoren op mijn weegschaal, heb ik vandaag een fruitdag ingelast. Zometeen een gewone maaltijd, want anders hou ik het niet vol.
Jouw grafiekje gaat heel mooi, hopelijk heeft die van mij de dalende lijn ook (Weer) helemaal gevonden Lach.

Succes! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 okt 2011 16:50    

Reageer met quote
Hi Tiesko,

Nee geen janus of Jacobus...wij hebben een Ciney....voor ons ie nieuw, voorheen hadden we altijd een openhaard maar nu in onze nieuwe huis hebben we een houtkachel, via marktplaats gekocht.
Het is geen nieuwe uit de winkel, we hebben hem helemaal opgeknapt, overgepoten en hij ziet er als nieuw uit Uitroep
Mooi donker grijs zo n vierkante zwart model, laadklepje aan de voorkant en aan de zijkant...echt zo n ouderwets model , noem ik het maar..je hebt tegnwoordig ook van die hele moderne ...die vind ik persoonlijk niet mooi...

Maar gezellig , hoor , zo n ding in je kamer....sfeervol Uitroep

Met welk boek ben jij van sonja bezig Vraag ...succes op de weegschaal morgen....spannend, liefs Madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 okt 2011 17:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 212, 213, 214  Volgende
Pagina 24 van 214