Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Maart is positieve punten waard!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoepelen 1 punt.
Menu dag van te voren gemaakt en aan gehouden. 2 punt.
Suikervrij 5 punt.
Huishoudklusjes 0 punt
1 liter water 1 punt.
3 stuks fruit. 1 punt.
Bonbon afgeslagen. 1 punt.
Stappen per 5000 = 1 punt. 19371 = 3 punt.
Schaaltje rauwkost 1 punt.
15 Applaus punt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 mrt 2021 21:27    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
10 000 stappen: 7/31 + 6/12
extra beweging: 2/31
2 liter water/the: 13/31
eetdagboek bijhouden: 13/31
gezond ontbijt: 13/31
2 stukken fruit: 9/31

Zit nu aan 63/135. Spannend! Nog een extra duwtje nodig!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mrt 2021 7:12    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Wauw, wat gaat het goed bij iedereen. Ik ga met pieken en dalen, en et behoorlijk wat gewicht erbij, Nog even en ik ben terug bij af, terwijl ik me zo had voorgenomen nooit meer boven de 90 uit te komen. Huil huil Huil huil Huil huil . Volgens mijn moeder is het genetisch, maar natuurlijk wel van mijn vaders kant,. Dat ik tot mijn 29e echt dun was en onder de 70 kilo woog met mijn 1.80 lang, dat is ze vergeten!

Ik heb deze week vakantie genomen zodat ik alles even op een rijtje kan zetten. Ik zit er zelfs over te denken om te stoppen met werken, omdat ik het idee heb dat ik mezelf vergeet. Ik zit gelukkig in de situatie dat mijn salaris een druppel op de gloeiende plaat is. Ik werkte altijd full time maar ben erg ziek geweest, er daarna twee jaar er tussen uit geweest om uiteindelijk part time te gaan werken in iets heel anders. Ik vind het gewoon een fijn idee om mijn eigen geld te hebben, en eng om dat op te moeten geven na 25 jaar altijd gewerkt te hebben.

Kortom, ik haal mijn punten (al weer) niet,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mrt 2021 12:35    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Er gebeuren hier inderdaad mooie dingen. Anneke, wat heb jij al veel punten, zeg!
En Smurfin, kom op, we zijn nu op de helft van de maand - heerlijk dat maart 31 dagen heeft - dus nu even doorzetten, hè.

Nikilauda, goed bezig! Behalve dan die fotokalender... soms kun je er zo tegenaan kijken hè. Misschien toch gewoon beginnen? Je kunt het proces toch ook opslaan en later weer verder gaan? Maar het komt vast goed!

Sophie, jij hebt ook van alles achter de rug met onder andere de verhuizing. En de overweging of je misschien gaat stoppen met je werk, is ook niet niks! Je omschrijft het wel raak: je bent gewend om wat eigen geld te hebben, maar ja is het dat wel waard? Jezelf vergeten is het ergste wat je kunt doen volgens mij.
Maar goed, ik ken verder je situatie niet dus ik kan er ook niet echt iets over zeggen. Alleen dat je in alle rust je overwegingen moet maken en je besluit moet nemen. Geeft het je energie of slurpt het energie? Ook altijd wel een goede vraag. Soms helpt het ook om (letterlijk) even afstand van alles te nemen, dan krijg je beter zicht op je situatie.

Vanmorgen had ik echt trek, toen het koffietijd was. En we gingen daarna wandelen, dus ik vond het wel slim om toch even iets te nemen. Het werd een half sneetje roggebrood met een beetje brie (supervet, ik weet het, maar: geen suiker). Dus ik krijg géén punt van een afgeslagen traktatie, omdat ik wel iets nam, maar ik maak nog steeds kans op de drie bonuspunten van vandaag. Want tot nu toe heb ik niks van koek of snoep of zoet broodbeleg gehad.

Mede dankzij jullie, dat wil ik toch wel even melden. Zo houden we elkaar scherp!
Succes iedereen weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mrt 2021 15:16    

Reageer met quote
ja, het gaat lekker. Nu volhouden.
Hoepelen 1 punt.
Menu dag van te voren gemaakt en aan gehouden. 2 punt.
Suikervrij 5 punt.
Huishoudklusjes 0 punt
1 liter water 1 punt.
3 stuks fruit. 1 punt.
Stappen per 5000 = 1 punt. 16140 = 3 punt.
Schaaltje rauwkost 1 punt.
14 punt. Kampioen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mrt 2021 21:21    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vandaag gaat een pittige dag worden voor mij, wat betreft verleidingen qua eten.
Manlief is de hele dag op het stembureau. En dat is een lange dag, van 7.15 uur tot en met het stemmen tellen. Er ligt chocolade, een zak chips, een zak noten, cake, ontbijtkoek in de kast.

Hoe ga ik dat aanpakken? Tot nu toe gaat het goed. Ik heb al 5 km gewandeld (inclusief tochtje naar het stembureau), ik heb een half sneetje roggebrood bij de koffie gehad en er staat een grote pot gemberthee klaar.

En ik meld het hier even... Ik merk ook dat dàt werkt... als jullie bij wijze van spreken over mijn schouder meekijken.

Ik houd jullie op de hoogte!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2021 11:43    

Reageer met quote
Ik kijk streng over de schouder mee‼️

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2021 13:18    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
zondag,maandag en dinsdag:

extra challenge: 's avonds niet eten: 5/14

Alleen onbewerkte voeding eten, ja 11/31
Niet eten na avondmaaltijd, ja 11/31
Vier keer per dag eten, Nee 6/31

4x per week minstens half uur werken aan project, twee keer gedaan 9/12
Aandacht voor mindfulness, ja 13/31
Op tijd in bed, ja 16/31

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2021 13:19    

Reageer met quote
nikilauda schreef:

kleine aanpassing gedaan : ipv geen koekjes, snoep, chocola heb ik dit veranderd in enkel gezonde tss doortjes. kan ook koekje zijn zonder suiker, of gezondheidsreep, of een potje activia aardbeien.

Slimme aanpassing Niki!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2021 13:22    

Reageer met quote
Geke schreef:

Hoe ga ik dat aanpakken?

Herinner je zelf nog eens rustig aan je doelen, waarom je het ook al weer zo wil doen.
Voel je ook vrij om alleen deze dag mee te doen aan het 'leg je belofte vast' sprintje. Kan heel goed werken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2021 13:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 13 van 26