Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Maar weer eens een nieuwe poging....

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   RvdG
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat de naam van dit sprintje al zegt: maar weer eens een nieuwe poging tot afvallen.
Het besef dat er toch echt het eea af moet is er, alleen de motivatie niet..... Hopelijk geeft een sprintje openen mij een zetje in de goede richting.
Ik zeg weleens: "Ooit zal ik terug zijn op het gewicht van zo'n 6,5 jaar geleden (82,7 kg). Ik weet alleen nog niet hoe of wanneer."

Aan evt inspringers: je hoeft echt niet elke week je gewicht door te geven en je hoeft ook echt niet te schrijven. Een heel enkele keer is wat mij betreft al voldoende. Zelf zal ik waarschijnlijk ook niet elke week doorgeven of (al dan niet regelmatig) schrijven. Het sprintje is puur bedoeld als eerste aanzet tot weer gaan afvallen, in de hoop dat het mij (en wellicht jou) trikkert.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 14:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn doelstelling is het stiekeme snoepen te laten. Als mij dat lukt, ook op de lange(re) termijn, is dat een enorme winst. En kan ik van daaruit kijken wat ik verder ga doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 17:40    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Succes met het stoppen van het stiekeme snoepen. Het gaat je vast deze keer wel lukken. Kop op!

Ik ben sinds 15 januari begonnen met het cambridge dieet. Dat zie ik nu ook wel als een soort laatste red middel omdat ik het alleen steeds niet red, om wat voor reden dan ook.
Bij mij gaat het afvallen over het algemeen langzaam maar met dit dieet hoop ik toch wel op 3 kilo per maand. De eerst 2 weken ging het goed, 2,2 en 1,4 kilo eraf. En vorige week maar 400 gram maar toch al met al 4 kilo. We gaan door
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 22:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Succes Silmar!

Ik ben in 2013 enorm afgevallen via een soortgelijk dieet als cambridge: sanaslank. Dat ging als een trein. Maar het teruggaan van maaltijdvervanging naar weer gewoon eten is bij mij niet goedgegaan. Binnen de kortste keren viel ik weer in alle valkuilen.... Daarna nog een paar keer halfslachtige pogingen gedaan met sanaslank, maar ging nooit meer zo goed als de 1e keer. Helaas.
Ik ben inmiddels al een paar jaar van mening dat ik met gewoon, normaal eten moet afvallen. Maar ja, daar zitten ook alle verleidingen bij.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 22:32    
Onbekend Weeggegevens   Kiloknaller51
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Niet snoepen, gezond eten, mind set hoog houden en de laatste 5 zullen er ook af moeten gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 feb 2020 7:07    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi! Ik kom ook weer meedoen met mn zoveelste poging.. ohhh
Voor mn zwangerschap aardig wat kilootjes eraf. Na de zwangerschap een deel er weer bij. Toen de relatie uit, en weer een paar kilootjes eraf, maar nu komt de 100 in zicht en lukt het me niet meer!

Ik wil eind juni rond de 90kg zitten. Dan ga ik met mn zoontje van 2.5 (dan 3) op vakantie.

Ik heb me zojuist weer ingeschreven voor Weight Watchers. Hier voor de zwangerschap ook mee afgevallen.

Ik ga proberen de zoetige snacks ed te weren uit mn huis, want ja, ook mn zoontje is zelfs al aan de zware kant! Als ik iets niet wil, is dat ik een dik vet manneke naar de basisschool met sturen straks. En Nee, hij hoeft echt niet op dieet, maar samen wat gezonder worden is wel het doel Lach

Sinds dec 2019 woon ik alleen met mn zoontje en ik heb dus wel het nadeel dat ik moeilijk weg kan van huis om te gaan sporten oid. Ik ben redelijk aan huis gekluisterd, en kan hooguit samen met zoonlief gaan wandelen/fietsen etc. Wel heb ik thuis de mogelijkheid om te sporten, heb daar ook het eea aan attributen liggen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2020 16:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Kiloknaller51 en nienkew87
Jullie ook succes Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 feb 2020 18:19    
Vrouw Weeggegevens   NicoleH
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee. Ik kan wel wat startmotivatie gebruiken. Al jaren bezig af te vallen. Het gaat met ups en downs. Ik ben inmiddels wel al redelijk blijvend ong 20 kg kwijt.

In oktober 2019 ben ik bevallen van mijn tweede kind. Ik ben bewust alleenstaande moeder, en dus ook aan huis gekluisterd. Sinds een paar dagen doe ik Walk at Home via youtube. Deze maand wil ik elke dag een walk doen van 15 minuten, om in te komen. En dan in maart over naar walks van 30 minuten. Gewoon lekker thuis als de kinderen op bed liggen Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 feb 2020 21:06    
Onbekend Weeggegevens   Kiloknaller51

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mijn eerste kleine groen staat!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 feb 2020 7:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Nicole.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 feb 2020 10:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4