Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Maaltijdvervanger en shakes 2019 ~ deel 3

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dyse
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Slankplan Body en fit

Reageer met quote
Hoi
Dit is deel 3 van de Maaltijdvervanger en shakes 2019 alweer... we sprinten in periodes van 12 weken.
Tot nu toe eigenlijk alleen Lisa en Ik, Dyse... en soms voegt iemand zich toe. En iedereen is ook gewoon welkom. Graag! Leuk!!! Doe mee!!! Shake mee!!!
Naast het shaken eten we ook gewoon gezond en letten we op.
Uiteindelijk hebben we allemaal hetzelfde doel
Kilo's eraf, gezond zijn en genieten van het leven!

Succes!!!
Liefs Dyse ♡

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 12:56    
Vrouw Weeggegevens   Girlpower1090
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Shakeplus

Reageer met quote
Hoihoi,

Ik doe graag mee met dit sprintje, ik ga maandag beginnen met de shakes van shakesplus.
Dus ik ben heel blij met dit sprintje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jun 2019 17:37    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Ik doe ook mee. Ik gebruik de shakes (en andere spullen) van Body & fit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 20:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat gezellig Girlpower en Cheatday!!!
Welkom en heel veel succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 0:27    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag Dyse

Het vorige forum is weg, dus ik schrijf hier verder.
Mijn vorig berichtje nog gelezen?
Dag 1 van de moeilijkste werkweek van het jaar.
Op heel de dag maar 15min pauze gehad. Net genoeg om 1 sandwich te eten en een plaspauze Rollende ogen

Ik ben thuisgekomen en in de douche gesprongen Geschokt Het was vreselijk warm.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 18:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
15 minuten pauze??? Dat is zwaar beroerd, zeker met dit weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 19:25    
Vrouw Weeggegevens   Girlpower1090

Dieet: Shakeplus

Reageer met quote
Gisteren was mijn dag ook niet. Het was giga druk op het werk, weinig tijd om even uit te rusten.

Hebben jullie ook dat jullie met het warme weer minder trek hebben?
Ik wel in ieder geval. uiteindelijk gisteren alleen een soepje gegeten tussen de middag en een kipsate schotel savonds(niet de meest ideale keuze..maarja)

Vandaag wel echt goed de shakes aan het nemen. Welk plan gebruiken jullie? hoeveel shakes op een dag en wat eet je er verder nog bij?

Ik doe 2 shakes per dag, ontbijt en lunch. twee tussendoortjes(max 150kcal) en een lichte koolhydraatarme avondmaaltijd.

Groetjes Charissa

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jun 2019 12:05    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@Lisa sorry ik heb lopen rommelen met de lengte vh sprintje... ik dacht dat ik nu nog een week overbrugging had ingesteld... maar als hij nu weg Is, is dat dus verkeerd gegaan Haha! Ach volgens mij geen probleem, aangezien we hier nieuwe gezellige meiden erbij hebben.
Wat een hectische week voor je zeg... en dan ook nog deze temperaturen erbij... pfff zal je altijd zien. Probeer je niet te veel op het afvallen te richten nu hoor... alles op zn beurt. Geen stress krijgen. Sterkte meis...

@ charissa ik heb ook geen trek met deze hitte. Ik vergeet het gewoon.
Gister onbewust overdag op een shake en een reep geleefd en heel veel water... Savonds gingen we BBQen en toen besefte ik het me pas. Toen heb ik wat fruit op en een kiphamburger, 2 stukjes van een spare rib en een stukje kiprollade.... en n stukje brood met kruidenboter....
Daarna zat ik dus op het toilet aan de dunne je weet wel!
Ik heb een rot stoelgang en ontzettend gevoelige darmen... de laatste tijd is het weer drama... zolang ik geen ongezonde dingen eet...en geen vettigheid...
Dan gaat het goed, maar net even anders dan dus niet. Dit was gemarineerd eten en tja dan is t raak.. pff

Ik gebruik de producten van body en fit trouwens. Daarnaast probeer ik koolhydraatarm/beperkt te eten. Maar ik gun mezelf ook wel eens n patatje of wat chips iets anders lekkers. Beetje 80-20...

Vandaag begon ik met magere kwark en atkins muesli en blauwe bessen.
Straks een smart protein shake als lunch
En tussendoor een smart proteïn crunchy reep van body en fit
Vanavond kipsaté van de bbq, sla met cherry tomaatjeskomkommers paprika champignons en klein stukje zalm van de bbq erdoor.
De saté is wel gemarineerd dus ik hoop dat het goed gaat.... verder is alles licht....

Fijne dag iedereen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jun 2019 13:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik gebruik de shake's en wat andere producten van body & fit (shakes, mousse, repen, proteïne wafelmix en pannenkoekenmix).

Ik gebruik altijd een reep als middagtussendoortje. Ontbijt schiet er nog wel eens bij in Schaam Schaam , lunch is vaak met een shake & wat groente of fruit.
Ontbijt is divers: niet, shake, kwark met iets, proteïne wafels, mousse.
Verder eet ik geen brood, pasta en rijst.

Om de week eet ik wel een lekker bordje friet en beperk me tot 1 snack die ik echt lekker vind.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jun 2019 19:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Cheatday ik heb in je profiel en dagboekje zitten gluren en zie dat je supergoed bezig bent! En ook erg hard afgevallen bent. Wat hou je dat goed vol...
Wat is je geheim vh volhouden??
Hou vast hoor!

Vanochtenf op de weegschaal gestaan en ik woog ineens 73!!! (Was zaterdag 71,7) Ik schrok me rot ... ik denk dat het door de hitte komt en dat ik vocht vast hou... mn voeten zijn wel opgezet, dus ik ga daar maar even van uit. Ik heb nl niet heel raar gegeten.

Net m'n shake ontbijtje op... en al 1,5 glas water...drink 500ml glazen dus dat tikt lkkr aan ;-)
Vanmiddag n restje sla van gisteravond. Lkkr gevuld met extra groenten, zoals tomaat paprika komkommer.. ook bij de lunch nog een shake.
Tussendoor komt m'n dagelijkse reep.
En vanavond eet ik weer eens een proteïne pannenkoek gevuld met stukjes paprika courgette en tomaatjes
Met een paar mini gehaktballetjes.

Mocht ik nog honger hebben dan eet ik in de avond een bakje magere kwark.
Hopelijk komen m'n darmen weer wat tot rust... ook dat kan extra met het warme weer te maken gehad hebben.

Vandaag is het gelukkig wat koeler. Fijne dag iedereen en succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 9:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 1 van 7