Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Maaltijdvervanger en shakes 2019 ~ deel 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dyse
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Slankplan Body en fit

Reageer met quote
Scam is 4 shakes alleen niet wat eentonig? Is dat 1malig of voor altijd... dat zou ik nl niet volhouden. Je mag tussendoor ook rauwkost nemen... dan heb je nog n bite.

Vandaag een nieuwe dag nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik ben minder opgeblazen en ook mn rug doet minder zeer... dus mn menstruatie loopt op zn end denk ik...
Ik heb me expres niet gewogen want ik ben bang dat ik ga schrikken. Gister soep uit blik gegeten en Turks Brood met zelfs gemaakte tonijn en eiersalade...

Ik neem zo als 1e een shake en n kop koffie en dan eens kijken wat er op mn to do list staat.
Qua afvallen iig eens extra aan mn water drinken denken...

Fijne dag! ♡

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jul 2019 8:35    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Dyse: 3 shakes was de kg vergeten erbij te zetten.
Het is heel raar ben met het warme weer begonnen (geluk bij ongeluk) en heb nu dus totaal geen honger of trek.
Ga dus maar rustig door tot merk dat mijn lichaam weer wil eten.

Vandaag was het toiletpraat Geschokt nou dat was dat Geschokt
1.5liter water op en zit nu aan de laatste shake van de dag. Denk zo nog een kop thee heb dorst.
OWJA en telt zegeltjes likken van de appie als calorieën Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jul 2019 19:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren veel meer vocht op. Zonder de shakes mee te tellen 2.5 liter.
Gewichtsverlies van 0.1kg deze dag. Mag niet mopperen want het gaat zo heerlijk.
Deze ochtend naar de markt en wat huishouden. Kijken of ook daar de verleidingen kan weerstaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 8:55    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik woog 107.7 kilo had dat niet ingevoerd, had me afgelopen maandag gewogen voordaty ik serieus begon. kon anders mijn gewicht van vandaag niet doorgeven, zaterdag is mijn weegdag.en nu weeg ik 106.1.
Dus er is 1.6 kilo af. Applaus

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 9:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kleine foodupdate smullen Choco hazelnoot is mijn nieuwe favoriet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 14:56    
Vrouw Weeggegevens   Hilda33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (Dietiste )

Reageer met quote
Hoi hoi

Maandag begonnen met de 1000000 poging om streng te doen met me menu,
Dat ging 1 dag goed, daarna was de motivatie ver te zoeken Sip , nu zit ik middenin een verjaardag weekend, me vriend is dinsdag jarig, maar we vieren het vandaag en morgen..
Die verleidingen kan ik niet weerstaan..
Dus met andere woorden het gaat hier waardeloos Verward

Wat is jullie motivatie om door te zetten?
De mijne is ver te zoeken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 19:31    
Vrouw Weeggegevens   Girlpower1090
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Shakeplus

Reageer met quote
@Hilda

Motivatie behouden is inderdaad lastig. Ik heb voor mezelf twee (soort van) moodboards gemaakt, met plaatjes en motiverende teksten en die opgehangen in mn huis. Als ik het moeilijk heb kijk ik daarop. Ook heb ik een foto op de koelkast gehangen van hoe ik eruit zag toen ik nog niet zo zwaar was.
Je kan niet altijd gemotiveerd blijven, het is ook een stukje discipline.
Wil je voldoen aan een korte termijn wens(iets lekkers eten) of aan je lange termijn wens(op een gezond gewicht komen). Deze dingen laat ik altijd dan door mmn hoofd gaan. Wil niet zeggen dat ik nooit de fout in ga.. maar het helpt wel om daarna de boel sneller op te pakken..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 20:46    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
@ Stevelina: wow goed bezig!!!! Dat is nog eens lekker je weekend in gaan.

@ Scam: dat klinkt lekker smullen Ook een shake neem ik aan?
Ik zit naast mijn shakes ook gemiddeld op 2 liter extra vocht wat ik nog drink. Veel water, paar kopjes thee (vooral op mijn werk) en 2 koffie of cappuccino (beide wel met zoetjes).

@ Hilda: motivatie behouden vind ik ook het lastige. Zeker omdat het in het begin heel snel gaat. Kilo's vliegen eraf en dan pas begint de "echte" strijd.
Wat bij mij helpt is om af en toe echt wat lekkers te pakken. Zelf eet ik om de week lekker friet met mijn kinderen smullen . Wel pak ik dan 1 snack die ik echt super lekker vind ipv 3 Schaam Schaam .
Ook is het een stuk discipline opbrengen. Niet teveel van jezelf in 1x eisen. Je bent tenslotte ook niet in 1 nacht aangekomen en gaat het ook niet in 1 nacht kwijt raken.
Stapje voor stapje je eetpatroon aanpassen. Mocht je een keer de fout ingaan, jammer! Heb je ervan genoten? Zo niet is het helemaal zonde geweest. Gewoon weer verder gaan waar je voor je "misstap" was gebleven.
Uiteindelijk is het een patroon wat doorbroken moet gaan worden.

Verjaardagen ben ik idd "ongezellig" . Ik stamp mezelf niet vol met taart/chips etc. Mocht ik al taart pakken is het echt een flintertje. Ook de frisdrank/wijn blijf ik vanaf. Zit lekker aan mijn watertje .
Verjaardag bij mij staat er ook altijd komkommer/paprika met een dipje op tafel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 21:30    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Als ik ff mag reageren over je motivatie vind je niet dat je gezondheid de grootste motivatie moet zijn.
Als je onverwachts ernstig ziek word dan besef je dat je gezondheid je grootste geluk is.
Dis is mij overkomen samen met f mijn man

We bestaan van sponsoring en de spontane donaties van de deelnemers.
https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 21:55    
Vrouw Weeggegevens   Hilda33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (Dietiste )

Reageer met quote
Goedemorgen,

En dan vanmorgen op de weegschaal geeft die 1 kilo minder aan, snap er niks van, heb heel ongezond gegeten Schaam Schaam

Misschien moet ik ook een papier ofzo maken en daar de dingen opzetten waarom ik wil afvallen, dat ik me daar in vast kan houden, wat girlpower ook zegt..

Cheatday, misschien moet ik dat ook gaan doen om de week een xtje patat.. ik heb geen kinderen maar wel een vriend die wel elke week patat lust ( hij is een type alles kunnen eten en niet aankomen Verward ) i.p.v elke week mee eten..

Ellen, je hebt helemaal gelijk, voor me gezondheid is het een stuk beter om af te vallen,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 9:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 5 van 11