Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Maaltijdvervanger en shakes 2019 ~ deel 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ Scam: Welke shakes gebruik jij?

@ Stevelina: Goed dat de eerste dag zo goed bevallen is. Goed begin is het halve werk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 19:10    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@ Cheatday Ik werk momenteel als invaller bij een sportwinkel. Kan daar dus pakken wat ik wil. Zit momenteel aan de 100% whey
Maar heb ook nog een restje van het Kruidvat staan. Maak ze wel op maar zitten voor mij teveel suikers in. Ook vindt ik ze veel minder fijn mixen.
Ik gooi momenteel de shake in water, melk, karnemelk of sinas afhankelijk van de smaak en zin. Voorlopig is het zien wanneer van de wagen val. Hopelijk niet heb geen honger en ben blij begonnen te zijn met het warme weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 21:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dekbed maar weer gepakt. brrrrr 1 mug vond het niet leuk.
Gisteren goede dag gehad. 3shakes geen honger of trek dus ook geen tussendoortjes genomen. Alleen een 3mm tomaatje uit de moestuin heeft mijn mond gevonden.
Totaal een 1,5l extra vocht gedronken naast de shakes
Deze ochtend een lekkere koude choco melk shake

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 7:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren 1.1 eraf vandaag 0.7
Gisteren wat spullen van mijn moestuin door mijn sapmachine gegooid. Vond het zonde om te laten bederven en andersom even zonde om te eten nu het zo goed gaat.
Had wel veel dorst en zat over de 2liter heen. Deze morgen wakker geworden met een hele droge mond. Water flesjes staan al in de koelkast.

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 7:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Scam: ooooohhhhh dat is handig! Zeker als er verschillende merken en smaken zijn. Kun je goed uitproberen voordat je wat grotere hoeveelheden koopt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 8:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
OWWWW de cookie cream is lekkerrrrr Geschokt
Mis alleen nog een hartige shake

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 17:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Oooohhhhhh klinkt goed! Ik heb een "cookie & cream milkshake" smaak. Ook erug lekker!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 19:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag onverwachts dagje thuis en die aangegrepen om recepten op te zoeken en eens wat "mafs" te gaan koken (zoals mijn kinderen altijd zeggen).

Het zijn broccoli balletjes geworden. Broccoli gekookt, daarna fijn gesneden in een bakje met amandelmeel (of gewoon paneermeel), knoflook, geraspte kaas, ei, hier bolletjes van maken beetje olijfolie eroverheen en dan in de oven of airfryer).
Kinderen vonden het verrassend lekker! Was het ook. Ik heb nog wat over, misschien morgen meenemen naar mijn werk.

Ook Keto bolletjes gebakken vandaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 19:28    
Vrouw Weeggegevens   Dyse
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Slankplan Body en fit

Reageer met quote
Cheatday klinkt goed die balletjes!

Scam hihi handig zo.n baan dichtbij de shakes! Succes!

Stevelina fijn dat het zo goed gaat!

Hier gaat het niet goed...nog steeds ontzettend last van mn rug de afgelopen dagen...en nog geen echte menstruatie ...
Daardoor ben ik gewoon erg uit balans. En ook met mn eten. Ik shake wel elke ochtend, maar dan gaat de lunch weer verkeerd of dat alles goed gaat overdag en dan het avond eten weer niet.
En soms wel weer een dag gewoon toch wel weer goed hoor. Maar heel erg uit balans dus... dat voelt erg onrustig...
Ik kan niet wachten tot ik weer met de pil kan beginnen en weer rust kan pakken voor mn lijf... zondag!

Mn hondje moet de 15e opnieuw geopereerd worden... arme schat...zo zielig.... Maar ja dan kan hij wel eindelijk revalideren en opknappen!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 20:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Cheatday: Water loopt mein de mond hmmm balletjesss
@Dyse: Ik ben juist gestopt met de pil omdat ik me mega uit balans voelde. Ben nu hormonaal een stuk rustiger.
Sterkte met deviervoeter. Flinke kwispel van de mijne.

Gisteren weer een goed dagje gehad. -.4kg alleen shakes. Iets te weinig water gedronken. Gok een liter
Moeilijkste was toch wel boodschappen doen. Heb alles netjes kunnen laten staan. Alleen bouillon gekocht zocht iets hartigs. Maar nog niet gebruikt. Wel voor een aantal dagen melk en sap.
Deze ochtend starten met sap en Vanille.

Laatst aangepast door Scam op vr 05 jul 2019 8:00, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jul 2019 7:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 4 van 11