Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Maaltijdvervanger en shakes 2019 ~ deel 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
krijg jij er ook begeleiding bij?
Erg is dat he, als het eerst goed lukt en dat zo'n aankomende periode de das om gaat doen.
Is het gelukt om niets te snoepen?
Veel drinken helpt misschien wel wat en anders een extra stuk fruit oid.

Ik gebruik de shakes van Be-Slank, die vind ik lekker en vult ook goed. Ik eet daarnaast 2x fruit en de warme maaltijd zonder toetje en sávonds een schaaltje yoghurt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 jun 2019 13:54    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ Dyse: Huil huil niet leuk om zoveel zorgen om je hondje te hebben. Zeker niet op zo'n jonge leeftijd.

Bench rust met dit warme weer is helemaal vervelend.
Wat voor operatie gaat er woensdag doen? Ik neem aan iets aan de kruisbanden.
Heel veel sterkte!!

@ stevelina: Gezellig dat je ook mee doet! Heel veel succes met afvallen.
Ik ben op 2 april 2019 begonnen (voor de zoveelste keer hahahahahaha). Tot nu toe gaat het me heel goed af. Ik ontzeg me niet alles en eet af en toe best een frietje met een snack erbij.
Verder eet ik nog steeds geen brood/pasta/rijst. Eet zoveel mogelijk groenten etc.
Zo nu en dan heb ik het ook best lastig. Ik negeer dat gevoel zoveel mogelijk, of pak een plakje kipfilet. Dat helpt bij mij heel goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 jun 2019 12:16    
Vrouw Weeggegevens   Girlpower1090
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Shakeplus

Reageer met quote
Oke nachtdiensten en shakes zijn geen goede combinatie. nou is sowieso eten in de nachtdienst altijd wel een dingetje.. heb maar besloten om morgen weer overnieuw te beginnen en nu de nachtdiensten maar gewoon te overleven. De volgende keer als ik de nachtdiensten in moet ben ik beter ingesteld en moet het als het goed is makkelijker gaan
Nu helpt het ook niet mee dat de nachten zeeeer rustig zijn, dan is de lekkere trek veel sterker aanwezig..

Hoe gaat het bij jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 17:33    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier ook het warme weekend weer overleefd!

Lekker het weekend in het zwembad gelegen. Was het perfect weer voor Erg blij
Verder weinig gedaan. Kinderen waren bij hun vader dus ik een weekendje "vrij".

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 19:58    
Vrouw Weeggegevens   Hilda33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (Dietiste )

Reageer met quote
Hoi hoi

Ik doe ook graag mee, ik volg het schema van modifast protiplus.
Wil er morgen weer mee beginnen, na weken van ene dag wel volgen andere dag weer ongezonde dingen eten. Dan gaat het ook niet werken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 20:12    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wauw zoveel geschreven op een week!

Ondertussen ben ik aan het uitbollen op mijn werk.
Morgen de laatste werkdag en dan twee maand vakantie.
Ik ga wel een paar dagen in augustus om het nieuwe schooljaar op te starten.
Donderdag gaan we voor tien dagen op vakantie.
Dus shakes zullen wel blijven liggen...
Ik ga morgen nog eens een shake nemen.
Al heel lang geleden.
En na de vakantie er weer in vliegen! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 21:05    
Vrouw Weeggegevens   Dyse
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Slankplan Body en fit

Reageer met quote
Lisa! Je hebt t overleefd! Haha... heerlijk zeg vakantie in zicht. Kan je wel even gebruiken na de drukke tijd.

Welkom Hilda!

Cheatday klinkt goed zo in het zwembadje met die hitte.

Girlpower lijkt me best lastig om te switchen naar de nachtdiensten. Ook qua voeding... weet dat ze op mn man zn werk n voedingsadvies plan hadden voor de nachten. Hihi.

Stevelina ik gebruik producten van body en fit. Begon in januari met 4 weken slankplan en ben toen nog 7 kilo afgevallen. Daarna schommel ik...pfff...

Ik ben aan t kwakkelen met mn periode. Al jaren. Slik daarom de pil door. Maar krijg ook tussenbloedingen. Daarom een zware kuur gekregen 2 maanden terug. Het is 1 maand goed gegaan zonder bloedingen en de 2e ging weer mis. Ik hou ook weer een stopweek maar heb menstruatie pijn ... rugpijn als nooit tevoren... ik kan zowat niet lopen... en dan moet ik nog ongesteld gaan worden...
Natuurlijk ook 2 kilo zwaarder opgeblazen buik je kent het wel... en snaaidrang.... iets wat ik ook echt niet meer zo erg gehad heb.
Ik denk dat dit nog door die kuur komt...als uitwerking ofzo... Dit ben ik iig niet...
Probeer zoveel mogelijk mn shakes en koolhydraatarm maar val om van de honger en raak niet verzadigd.
Gisteren ook 2 crackers extra genomen als ontbijt in de loop vd ochtend.

Hoewel ik nu nog moet eten en ik eigenlijk geen honger heb. Rustig opbouwen dus. Zo eerst n shake er in en vanmiddag een courgettesoepje en later nog een shake.
Tussendoor een reep en als avondeten gevulde paprika. Mocht ik in de avond nog trek hebben eet ik een bakje kwark....

Fijne dag en succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 7:33    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben geen actieve schrijver Rollende ogen Vergeet dagboekjes etc nogal snel
DUSSS...

Gisteren begonnen. Als je dan toch maaltijdvervangers genoeg voor handen hebt en je baas er 1 in je handen duwt maar weer eens starten.
Met dit warme weer toch niet zoveel zin in eten. Goede tijd om af te kicken en door te pakken. -0.7kg Heb niet veel gegeten dus verwacht deze week een -3kg van mijn maaginhoud.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 8:07    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ Hilda: Leuk dat je mee doet. Hoe is je eerste dag gegaan?

@ Lisa: 2 maanden vakantie Geschokt wow wat lekker!!!! Alvast een hele fijne vakantie!! Waar vliegen jullie naar toe?

@ dyse: hoe is het met je hondje?
Vreselijk om zoveel last te hebben van je periode Sip . Dat was het enige voordeel van mijn zwangerschappen, 2x 9 maanden lang geen last hebben van mijn periode.
Ook voor mij de reden geweest om aan de pil te gaan. Ondanks dat ik hem doorslik merk ik nog wel wanneer het had moeten komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 8:16    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Het shaken valt me helemaal niet tegen.
Vind het juist heerlijk om met het warme weer iets fris te eten of te drinken.
Ook tussendoor geen honger.
Valt me hel erg mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 13:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 3 van 11