Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Maaltijdvervanger en shakes 2019 ~ deel 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Girlpower1090
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Shakeplus

Reageer met quote
@dyse Kan heel goed zijn dat je inderdaad vocht vasthoud. ik durfde daarom vanmorgen ook niet op de weegschaal. het is maar vocht, maar toch kan het demotiverend werken.

Vandaag ben ik lekker een dagje vrij, heb vanmiddag een uurtje personal training op het programma staan. Ik ben erg blij dat de temperaturen wat gezakt zijn, die training is al warm genoeg..

Verder ga ik vrijdag de nachtdienst in, dus ik ga deze dagen mn ritme vast opschuiven, ook met de shakes. steeds later ontbijten en later naar bed enzo.

Fijne dag allemaal vandaag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 10:57    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Bij het kruidvat kan je jeneverbes kopen staat bij de vitamine daar plas je wat meer van

We bestaan van sponsoring en de spontane donaties van de deelnemers.
https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 11:34    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
@ Dyse: Schaam Schaam dank je wel. Eeehhhhh geen idee wat mijn geheim is. Ik wil het deze keer echt heel graag. Afgelopen jaar een rot jaar achter de rug. Slechter kon het bijna niet.
Ik wil gewoon weer lekker in mijn vel komen te zitten en wat ik daarvoor nodig heb ik o.a. afvallen.

Pffffff dat rot vocht ook. Het zou verboden moeten worden Lachen
Alle gekheid op een stokje, hier ook last van. Drink me helemaal de krampen aan water en nog vocht vasthouden.

@ girlpower: lekker een dagje vrij! Succes met je nachtdiensten. Dat lijkt mij echt zwaar, zeker met dit weer.

Gisteren begonnen met mijn zwembad te vullen. Vandaag weer verder gegaan. Kan alleen de trap nergens vinden en bij het aansluiten van de pomp houd deze er ook helemaal me op............
Snel een andere trap & pomp besteld. Morgen kan ik deze verwachten. Trap kunnen we ook andere dingen voor gebruiken, alleen een pomp is wel essentieel met dit weer om de boel goed schoon te houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 19:43    
Vrouw Weeggegevens   Dyse
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Slankplan Body en fit

Reageer met quote
@Girlpower/Charissa tja ik had ook niet moeten wegen haha!
Succes in de nachten!

@Ellen bedankt voor de tip!

@Cheatday ik begrijp wat je bedoelt. Begin vh jaar moést er bij mij ook echt iets gebeuren. Ik wilde iig onder de 75 en voor mezelf n gangbaar figuur. Toen ben ik het 4 weken slankplan van body en fit gaan doen en het ging ontzettend goed. Het vloog eraf...
Nu zit ik tegen mijn ideaal gewicht aan denk ik dus het gaat nu ook gewoon moeilijker... en de noodzaak is er vanaf... hoewel ik echt wel 5 kilo er nog af wil hoor... die lovehandles en buik en wat minder bil en bovenbeen.... maar een ander zo zeggen dat het niet nodig is...

Maar ik moet zeggen dat ik weer redelijk in the flow kom... gister een goed dagje gehad. En aan mn menu gehouden.

Maar ik hoop dat je inmiddels steeds beter in je vel komt te zitten na je rot jaar...

Succes met je zwembad!!

Ik ben druk met mn hondje. Hij is 13 mei geopereerd aan zn knieschijf. Hij moest daarna volledig in de bench zodat hij rustig kon herstellen. Helaas meteen problemen gehad. Het begon met vreselijke irritatie en jeuk op de geschoren plek bij de wond... gelukkig pilletjes mee die na een dag werkten. Maar ook problemen met zijn behoefte en ontlasting; 4 dagen ophouden. Uiteindelijk "geleegd" bij de dierenarts.
Toen ging t iets beter en 10 dagen na de operatie hechtingen eruit. Hij mocht iets meer bewegingsvrijheid en niet meer volledig in de bench... ook kreeg hij fysio. Hij liep voorbeeldig goed!
Maar na 4 dagen ineens weer op 3 poten... verrekte kruisband ... dus 2 weken volledige rust in de bench...
2 weken later wel iets beter maar nog niet genoeg dus nog 1,5 week de laatste poging rust. Woensdag moeten we terug en als het dan nog niet goed is moet hij wéér geopereerd worden...

Mijn hondje is vanaf t begin n zorgenkindje en hij is nu 2 jaar... maar dit geeft heel veel stress en zorgen. Ben er echt ziek van. Het is zo zielig...
Sorry maar moest het even kwijt...dan snappen jullie het ook als ik er iets kort over zeg in het vervolg...

Fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jun 2019 9:50    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Kan me goed je zorgen voorstellen en ook zielig dat je hondje in de bench moet en nog zo jong 2 jaar hoop voor je en je hondje dat alles goed komt

We bestaan van sponsoring en de spontane donaties van de deelnemers.
https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 27 jun 2019 12:20    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Hoi hoi,

Ik wil graag met jullie mee doen.
Ik ben vandaag begonnen met BE-Slank.
Ik neem 2 x per dag een shake, 2x fruit als tussendoortje en sávonds een schaaltje yoghurt. en een warme maaltijd.
Ook wil ik het crosstrainen weer oppakken.
Ik wil zo graag afvallen en nu er meerdere zijn die shakes gebruiken is het fijn om ervaringen te lezen en te delen.
Ik wil graag aan het einde van dit sprintje onder de 90 kilo zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jun 2019 15:15    

Reageer met quote
@Dyse Wat vervelend voor jou en je hondje, zo jong nog en al zoveel problemen. zal niet makkelijk zijn. Ik hoop dat hij snel opknapt.

@Stevelina Welkom! leuk dat je aansluit.
Als je aan het eind onder 90 wil zitten, dan is dat 16 kg wat je af wil vallen volgens je ticker. Ik weet niet of dat helemaal realistisch is in 12 weken..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jun 2019 17:35    

Reageer met quote
Girlpower, ik vergis me, het moet zijn onder de 100 kilo.
Zou mooi zijn maar is niet haalbaar, moet leuk blijven toch!!
Bedankt voor het welkom.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jun 2019 18:39    

Reageer met quote
Vandaag dag 1.
Gebruiken jullie al langer maaltijdvervangers?
En hoe doen jullie dat?
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat.

Succes allemaal vandaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 jun 2019 10:40    

Reageer met quote
Ik ben sinds deze week bezig. ik doe het via shakeplus, moet zeggen dat de shakes aardig goed vullen, valt me niet tegen.
Twee shakes per dag en twee tussendoortjes(max 160 kcal) en een avondmaaltijd zonder aardappels/pasta/rijst/ect.
Het ging heel goed afgelopen dagen alleen vandaag niet. Moet mn periode krijgen en ik heb zo ongelofelijk veel trek in slechte dingen..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 jun 2019 12:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 2 van 11