Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Maaltijdvervanger en Shake 2019

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag Dyse
Je gaat zo snel! Super!

Vanmorgen 73,6.
Ik hoop om binnenkort ook 73,3 te zien.
Vanmorgen gestart met een lekkere shake.
Om 10u 30 een reep.
S'middags soep met twee mini sandwichkes.
Deze namiddag ga ik voor een appel.
Vanavond eet het gezin kip met mediteraanse rijst.
Ik ga voor de proteïne rijst.
Vanavond gaan we niet wandelen.
Dus ga ik voor de crosstrainer.
Hier gaat het afvallen rustig. Maar ik merk het wel dat mijn broeken al ruimer zijn....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 feb 2019 11:52    
Vrouw Weeggegevens   Dyse
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Slankplan Body en fit

Reageer met quote
Ik ga nu op zich snel ja, maar er zal een punt komen dat ik ook langzamer ga. Ach ik hou me aan mn plan en zie het wel.

Maar ze zeggen altijd dat langzaam beter is...en dat het er dan beter af blijft...

Dus je gaat goed!!
We gaan aardig gelijk op... grappig!

Zondag gaan we bij mn zusje eten. Maar er wordt Chinees gehaald. Ik heb al gezegd dat ik mn eigen eten meeneem vd lijst... en waarschijnlijk wel een hapje neem hihi...
Normaal zou ik dit al uitzondering zien en me weer volproppen met Chinees. En vervolgens ontzettende buikpijn te hebben van protesterende darmen...
Dus sta van mezelf te kijken hoe gemotiveerd ik bezig ben...

Ik wil maandag nl heel graag onder de 73 wegen...

Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2019 14:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Dyse

Hier gaat inderdaad traag...
Gisteren wel frietjes gegeten.
Daarna nog 3,5km gewandeld op 36 minuten.
Stevig tempo, het waaide en het regende.

Vandaag ga ik naar een naaiworkshop.
Ik maak een kleedje voor mezelf deze namiddag. Cool
Dus mijn man maakt het eten vandaag. Het worden pizza broodjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 feb 2019 8:18    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Owhh lekker frietjes... wij zeggen hier patatjes! ;-)
Echt mijn favo eten met n dikke klodder mayonaise Mmm ....

Ik ben de hele ochtend weggewaaid bij het kijken vd voetbalwedstrijd van mn zoontje. Verder wat was wegwerken thuis en op de bank...
Vanavond maak ik voor mn mannen kippendij shoarma op n Turks brood met ijsbergsla...
Ik zelf eet tonijnsalade... yum heb ik nu al zin in... maar ik neem ook n hapje shoarma!

Morgen dus Chinees bij mn zusje...maar voor mij gehaktballetjes met n groentenpannetje...
Als ik die dag overleef ben ik écht goed bezig! Haha!

Vanochtend was ik iets minder kwijt als de afgelopen dagen. Nu 73,1... dus deze week 1,5kg . Ik heb nog tot maandag mn weegdag... dus wie weet dan onder de 73....

Veel plezier bij je workshop... altijd leuk om te doen!

Hier is het tijd voor m'n smart bar!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 feb 2019 15:19    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Hoi. Ik had al geantwoord, maar zie mijn herichtje niet meer staan. Ik ben alles behalve fit. Ik ben vandaag weer met tweede ronde griep begonnen. Ook al de hele week zo laag in mijn suiker, dat ik veel extra moet eten. Ik ben ook echt doodmoe, moet iets te hard werken. Geen goede combi.
Heb wel deze week wat atkins spullen aangevuld. Repen waren heel goedkoop te krijgen en heb voorraad wraps nu. Voor als ik me weer beter voel. Ik hen ook al weken niet gesport, ook door mijn stuitje.

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 feb 2019 20:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Caro jeetje je weerstand laat t goed afweten zeg... Echt heel rot voor je... het is nu ook niet handig om aan de shakes te gaan en je met afvallen bezig te houden.
Eerst aansterken en je weerstand verhogen...
Je stuitje zal wel pijn doen lijkt mij .... brr je voelt waarschijnlijk de hele dag door hoe vaak je hem belast... normaal heb je er geen idee van...

Sterkte en rustig aan opknappen!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2019 10:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Caro
Veel beterschap!

Dag Dyse
Hoe is het verlopen vandaag, het etentje?

Vandaag opnieuw hoofdpijn, niet leuk...
Uiteindelijk deze namiddag dan toch in de wind en regen 7,5km gaan wandelen met mijn man.
En nu net terug van 2km. Mijn auto gaan brengen bij mijn ouders, hij moet morgen naar de keuring. En dan maar geprofiteerd om te voet terug te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2019 20:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zo Lisa lekker wat km gewandeld zeg. Heel goed van je!!

Bah weer hoofdpijn... wat nog wel eens kan helpen is naast veel water drinken... magnesiumcitraat te slikken.. bij mij werkt het. En ik gebruik t ook voor mn spier krampen.

Het etentje ging goed. Iedereen at chinees en patat. En ik had mn eigen eten. Wat veel was maar ontzettend lekker. Toen ik klaar was zat ik zo vol dat ik niet eens meer n hapje vd de rest genomen heb.
Dus zonder moeite is het super goed gegaan.

Vanochtend onder de 73 dus ook bereikt wat ik wilde voor deze week..

Nu druk aan t zorgen want mn hondje is geopereerd. Zo zielig.. maar de operatie is gelukkig goed gegaan en nu thuis herstellen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019 12:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Dyse
Wat een karakter! Zo sterk ben ik nog niet.

Bedankt voor de tip.
Ik haal het eens in huis.

Wat scheelt er met jouw hondje?
Welk ras is het?
Wij hebben een mops.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019 17:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik verbaas me elke dag nog hoe goed dit gaat. Het begint nu ook een gewoonte te worden, dus ook steeds makkelijker.

Wij hebben een shih tzu... hij moest gecastreerd worden en omdat hij toch onder narcose ging hebben ze gelijk zijn navelbreukje dicht gemaakt...

Hij is nu 2 jaar maar heeft al een paar keer Prostaatontsteking gehad wat weer oversloeg op blaasontsteking... Dit is niet goed voor zo.n jonge hond... hormonen slaan ook telkens op hol. En het verhoogd de kans op kanker. En zodra die het heeft moet ie weer aan de antibiotica... dus castreren was de beste optie...

Operatie ging goed, maar nu thuis och zeg... t valt me best zwaar. Hij heeft n romper aan en een opblaaskraag... maar hij vindt het niks. Wilt telkens aan zn wonden komen maar dat lukt niet en dan raakt ie helemaal gefrustreerd en in paniek. Ook echt huilen door merg en been... dan breekt mij hart hoor...

Vannacht slaap ik lekker beneden bij hem... lkkr veilig voor m en ik kan m nog even extra in de gaten houden...

Ik wist niet dat n hond net n soort kindje van je kan zijn...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019 19:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 6 van 13