Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Maaltijdvervanger en Shake 2019

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dyse
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Slankplan Body en fit

Reageer met quote
Super gezellig zo toch!!

Kijk maar eens op de site v body en fit bij slankplan 5+2 en slankplan fase 1, 2 en 3.
Je kan ze ook downloaden en ik volg ze niet exact.. Soms wissel ik wel eens wat bv vandaag stond er kabeljauw en ik heb gerookte kip gegeten. En de lunch is altijd n shake maar ik eet vaak eerst wat groenten zoals bv n lichte simpele salade. Of n kom verse kippen of groenten soep.
Ik vind het zo fijn om niet na te hoeven denken wat ik eet op n dag. Gewoon op mn schema kijken en het zijn makkelijke recepten... dus perfect.
Daarom hou ik het denk ook vol.

Heb jij aan 1 reep genoeg dan in de middag?
Hoe ziet jou dagmenu er uit??

Pudding caramel klinkt ook goed zeg!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 jan 2019 23:06    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag Dyse
Ik kook ook elke dag voor mijn gezin.
Ik zelf ben 34, wij hebben 3 kindjes (meisje van 13, jongen van 11 en een klein ventje van 4).
En ik eet s'avonds meestal gewoon mee. Ik probeer nu mijn ochtend en middageten aan te passen naar de proteïne producten (nadat ik jouw bericht zag).
Cola is nu cola zero.
Elke dag een stuk fruit.
Ik drink meer water.

Gisteren enkel een reep s'middags.
En dan rond 16u had ik honger, dan heb ik opnieuw een reep gegeten (koffie-chocolade niet zo lekker).

Deze morgen: 73,8 Geschokt Cool
Schitterend. Ik wacht nog een paar dagen af om mijn gewicht in te vullen. Vooral schrik dat ik het getal eenmalig zie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2019 6:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Lisa,

Ik ben 38 en heb 2 jongens van 15 en bijna 11.
Zij eten gewone gezonde maaltijden. Soms als t zo uitkomt eten ze ook koolhydraatarm mee...
Ik vergeet nl ook wel eens gewoon de aardappels rijst of pasta erbij te koken haha!

Ik eet vandaag
Ontbijt: mocht uitslapen, dus om 11u een shake.
Lunch: restje quinoa salade met gerookte kipfilet van gisteravond en n bak verse kippen/groentensoep zonder vermicelli
Eigenlijk mocht ik n shake maar ik zat al vol.
Td: smart bar
Diner: groenten lasagne. Dus zonder pasta bladen maar in plaats daar van laagjes aubergine en groenten met saus van verse tomaten.
Td: klein bakje magere kwark met Chia lijnzaad mix

Probeer wel genoeg groenten te eten op een dag hè. En ik zou 1 reep per dag doen en niet als lunch. Maar als lunch een gevulde salade. Of komkommers paprika tomaten in stukjes. Of n groene smoothie...

Fijn dat je zo goed gaat!
Wij redden het wel met onze shakey's en ons gebabbel! Hihi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2019 16:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Dyse
Hier willen ze ook vaak proeven van mijn pasta of shake.

Die reep s'middags was eerder uitzondering. Ik was mijn tas vergeten. Dus tijdens de pauze vlug over en weer naar huis en ik had enkel nog tijd om al rijdend een reep te eten.

Vanmorgen was het mijn laatste cookies and cream shake
(ik ben deze vergeten te bestellen ).
Nu ben ik een appel aan het eten.
Deze middag soep met een sandwich.
Als ik om 16u thuis ben, ga ik een reep eten om te vermijden dat ik andere dingen in mijn mond steek.
Vanavond maak ik aardappelen /appelmoes/worst voor het gezin. En voor mij proteïne rijst met veel groentjes en gehaktballetjes.

Maar je hebt gelijk, soms eet ik te weinig groentjes.
Op mijn werk wil ik het nog niet teveel laten zien dat ik wil afvallen. Ik wil wachten tot je het ziet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 jan 2019 10:08    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nou je bent supergoed bezig hoor Lisa!

En zolang t er telkens weer een beetje af gaat, is het prima!

Ik moet ook weer even gaan bestellen... elke dag een reep gaat best hard...
Ik had ook repen van atkins besteld, dat zijn meer een soort muesli repen... ik vind ze wel lekker maar vullen niet zo.

Hier vanavond op het menu voor de mannen:
Spinazie aardappels een gekookt eitje en boomstammetjes (kant en klaar gehakt rol met kaas er in en erom heen met wat kruiden op de uiteinden.)

Ik eet 2 proteïne pannenkoeken met carpaccio tomaatjes pijnboompitjes en verse spinazie blaadjes.

Als toetje n bakje kwark met mn Chia en lijnzaadmix

Vanmiddag om 12uur mn kippen groeten tomatensoep en rond 13.15 u mn shake
Om 15.30 mn reep waar ik nog steeds altijd naar uitkijk!

Fijne dag vsndaag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 jan 2019 11:15    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Sorry dat ik even weg was. Heerlijk door de griep platgelegd met longontsteking. Sinds vandaag eigenlijk pas weer fit om iets te ondernemen.
Het was ook even loslaten, wanr ik heb van alles geprobeerd met eten om iets binnen te houden
Vandaag ook weer begonnen met iets van beweging, met mijn meiden wezen zwemmen en wat baantjes getrokken. Ik ben vorige week gevallen en daarbij mijn stuitje gebroken dus verder kwam ik ook niet...

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 jan 2019 21:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jeetje Caro!! Wat heftig!! Ik miste je al ja.
Zo behoorlijk jasje uitgedaan dus. En ook nog je stuitje gebroken...
Je zal je aardig belabberd voelen...
Rustig aan doen en je tijd nemen om te vertellen.
Sterkte en beterschap!
Liefs

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 feb 2019 10:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend viel ik weer in slaap nadat mn wekker gegaan was. Gelukkig nog op tijd wakker en we hoefde niet te stressen.
Heb na n wandeling met veel gespeel in de sneeuw met mn hondje mn ontbijt genomen. N shake en 500ml water voor mn medicijnen.

Maar bah ik ben ontzettend misselijk. Ook heb ik totaal geen energie...
Is mn week ook druk geweest vooral mentaal dus dat vreet energie. Door mn ziekte is dit bij mij erger aangezien mijn batterij nooit vol is en sneller leeg gaat.
Nu dus n rustdag...

Vanochtend ook op de bank gekropen met n dekentje en lekker Netflixen...

De oudste zit ook tegen de griep aan dus misschien dat ik daar ook wat last van heb..

Mm gewicht blijft de afgelopen dagen n beetje t zelfde 74.6 - 74.3
Ik moet ook niet elke dag wegen...
Maar de 1e weken zakte ik elke dag...
Sowieso ben ik niet van plan op te geven hoor, maar t valt wel even tegen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 feb 2019 11:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Caro
Klinkt ernstig!
Neem je tijs om weer helemaal beter te worden!

Dag Dyse
Ook voor jou veel beterschap!
Klinkt wel goed hoor een dekentje en Netflix!
Gewicht is soms raar hè.
Kan soms schommelen....
Maar wat een start heb jij gemaakt zeg! Jouw schreefgewicht voor deze sprint heb je al bereikt! Cool

Hier ook niet 100%. Vandaag hoofdpijn, misschien door de koude...
Vandaag mijn gewicht ingegeven, 200 gr meer dan gisteren. Nochtans gisteren super flink geweest!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 feb 2019 17:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nou idd Lisa ik ben als n speer gestart!! En voor het eerst in mn weegclub geschiedenis mn streef behaald!! Maakt t nog leuker.
Maarre jij en Caro gaan ook gewoon goed. Ik zie alleen maar groene vakjes... dus supergoed!!!

Liza jij ook n bleeeh dag? Ik denk dat het hier ook wel wat door de kou komt... ik kan er slecht tegen...

En doordat ik me zo niet lekker voel en ik was vergeten vlees eruit te halen... en mn man was uit eten, dus ik at alleen met de jongens.... heb ik PATAT n frikandel en n kaassouflé gegeten met mayonaise!!! Uit de airfryer.

En het was zooo lekker... Ik vind dat zoiets gewoon een keer kan en nu was het moment daar. Anders hou je t niet vol. Ook voor mn lijf is het goed zodat ie niet in de slaapstand gaat.
Voor mn stoelgang is t wel enorm goed! Haha!

Maar toch heb ik een soort schuldgevoel hoor.. die stemmetjes heb ik altijd. Bij mij is het alles of niets en ik kan heel moeilijk een balans vinden. Daarom ben ik ook slankplan en shakes gaan doen.
Ritme regelmaat en het geeft mij rust....
Dus gewoon weer verder. Morgen n lkkr shake ontbijtje!
en mn slankplan menu. Ook ga ik maandag pas weer wegen.
En n cheatmaaltijd heb ik voorlopig weer gehad. Nu back to basic

Fijn weekend allebei en rustig aan!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 feb 2019 19:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 4 van 8