Auteur |
Bericht |
Deugenietje Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-3-2019 Berichten: 1361 Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs Woonplaats: Winschoten
|
|
Door mijn autisme kan ik net iets moeilijker door de corona veranderingen omgaan.
Maar we gaan door en gelukkig mogen we nu nog fietsen en wandelen. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 23 okt 2020 11:23 |
|
 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37087 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Gelukkig wel Deugnietje. Zolang we nog buiten een frisse neus kunnen halen mogen we niet klagen.
Ik heb weer een plan gemaakt; 2 keer per dag eten als ik vrij ben en 3 keer als ik werk. 2 keer tussendoortje, waarvan 1 keer fruit en de andere keer vrij te besteden. Zo blijft het werkbaar. Al mag die 'vrije' keuze niet ontaarden in het leegeten van een verpakking koek of zo.
Elisabeth, ik ben hier niet allen in huis he. Heb een man die ook wel eens een koekje oid wil. Daar moet ik maar mee leven dan. Vandaar ook die vrije keuze.
Over een paar weken gaan we zien of dit werkbaar is voor mij.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 24 okt 2020 11:42 |
|
 |
Elisabeth01 Weegclubfan voor het leven

|
|
ja, ik ook, mensen om me heen die wel graag koek en chips eten maar ik haal dan iets wat ik niet graag eet. En het liefst koekjes, pepernoten enzo in klein verpakking dan hoeft het niet ineens allemaal op._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 24 okt 2020 17:58 |
|
 |

|
|
Gaat weer een spannende week worden, hoe verder met de corona maatregelingen.
We wachten rustig af, pffffff wat erg allemaal._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 26 okt 2020 8:50 |
|
 |
|
 |
micha1 Weegclubfan voor het leven

|
|
Het wordt toch weer een strengere lockdown denk ik. Men lijkt in Den Haag het gevoel te hebben dat het niet anders kan. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 26 okt 2020 11:58 |
|
 |

|
|
Tja, alles hangt af van de aantal besmettingen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 27 okt 2020 14:37 |
|
 |

|
|
Het is een rustig sprintje ach, alles om ons heen is rustig tenzij je in de zorg werkt!
Gewicht blijft stabiel, fijne zondag allemaal_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 01 nov 2020 7:52 |
|
 |
|
 |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 10294 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Stilte voor de storm? Dat hoop ik toch niet. Misschien blijven we nu in ons land een beetje stabiel met het aantal besmettingen. Als het zo en beetje naar beneden omgebogen kan worden, zou dat mooi zijn._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 01 nov 2020 18:17 |
|
 |

|
|
Morgen een persconferentie dan horen we het wel.
Ga voor de zekerheid morgen vast een stapel biebboeken balen!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 02 nov 2020 10:43 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37087 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Ik was ff druk. Lekker gepoetst in huis ook. En nu weer aan het werk. Morgen zullen we het wel horen. Als het echt maar 2 mensen buiten bij elkaar wordt houden al mijn hondentrainingen op. Ook al is dat buiten en kunnen wij prima afstand houden, 1 op 1 lesgeven gaat de trainer niet doen.........
Ik ben weer de touwtjes aan het aanhalen en het gaat de goede kant op. Vergeten door te geven, het was ineens al zondag (ik had vakantiedagen nog) dus nu maar morgen -woensdag- wegen. Ik hoop zo dat het echt groen kan zijn weer een keer. Het hoogste wat ik een week terug woog was 67, 4 kilo. Maar daar is dus al weer wat vanaf.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 03 nov 2020 4:26 |
|
 |
|
|