Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Lockdown dus GEEN extra corona kilootjes

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ik doe ook mee.

Ik wil zeker niet aankomen door de stress van corona.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 12:56    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Nee, we moeten juist proberen ons voordeel uit de situatie te halen.
Feestjes, verjaardagen, werkbijeenkomsten, kermissen, braderien ,enz. gaan niet door dus bij die speciale gelegenheden kunnen we ons in ieder geval niet overeten Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 14:43    

Reageer met quote
Nieuwe week, nieuwe kansen!
Maak een eet en bewegingsplan en ga er weer voor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 okt 2020 7:06    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik zou graag nog meedoen. Ben al weer wat zwaarder en wil voorkomen dat het nog erger wordt! Verward

Ik wil blijven wandelen en (thuis ivm lockdown) muziek blijven maken.

Zie er tegenop om de donkere dagen in te gaan. Volgend weekend gaat de klok al weer achteruit he. Sip Dan is het nog vroeger donker.

Eetplan; 2 keer per dag eten en 2 keer een tussendoortje. Fruit is zeker 1 van de 2. Geen suikerbommetjes is een ander voornemen. Maar oh wat is dat de laatste tijd weer moeilijk geworden............ Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 1:26    

Reageer met quote
ja, verkeerde gewoontes sluipen er heel langzaam in. Daarom is het goed om weer even bewust ermee om te gaan.
Bij mij werkt nog steeds het beste om slechte voeding gewoon niet in huis te halen.
Want me echt vergrijpen aan fruit, soyakwark of fjordjes is niet echt voor de hand liggend Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 7:36    
Vrouw Weeggegevens   nathalie81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb nu echt goed bepaald wanneer ik mag eten. Ik eet om half 1 lunch, dan tussen 3 en 4 een tussendoortje en dan avondeten. Meer eetmomenten heb ik niet. Voor mij werkt dat heel goed. Vooral omdat ik dan niet heel de tijd met eten bezig hoef te zijn.

Ik drink heel veel thee en in de avond een glas cola zero.

Bewegen is een dingetje. Ik loop al heel lang met een stappenteller. Alleen kom ik echt niet aan de 10.000 stappen. Mijn doel is 8000 en zelf dat haal ik heel vaak niet. Daar zit echt een verbeterpuntje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 10:26    

Reageer met quote
Ik heb altijd 6 eetmomenten waardoor ik er bewust van ben dat ik best veel kan eten op een dag dus echt niet hoef te snaaien.
Ontbijt, fruit, lunch, quark, avondeten, fruit of extra snee brood.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 19:45    

Reageer met quote
Belangrijk is om te bekijken wat bij je past, ieder heeft zo zijn eigen manier van eten op een dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 19:46    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Mooi sprintje om aan mee te doen. Ik haak graag aan. Ik hoef niet echt af te vallen, maar ik wil zeker niet aankomen. Door omstandigheden (eind volgende maand is het twee jaar geleden dat ik een hersenbloeding kreeg), zit ik veel ( inmijn rolstoel of in mijn sta op stoel, , maar gelukkig ga ik ( nog) twee keer per week naar het zwembad. Een keer met fysio en een keer 'vrij' . Dan probeer ik de oefeningen van het fysio uur te herhalen.

Die hersenbloeding heeft mijn wereld op zijn kop gezet, maar ik doe er geduldig van alles aan om fit te blijven. Corona vond ik vooral de eerste maanden erg rot, omdat ik me toen net wat beter ging voelen. Nu is het voor mij wat meer van hetzelfde . Goed op onszelf passen en risico's' s mijden.

Veel succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 20:48    

Reageer met quote
ja medische problemen zetten ineens je hele leven op de kop. Heel goed om rustig vooruit te kijken en goed te blijven oefenen.
Mindere dagen horen erbij en dan weer rustig opkrabbelen.

Het is een raar najaar en ook de winter zal heel anders verlopen dan dat we gewend zijn. Maar ook dan, kijken naar mogelijkheden, en toch iets van maken.
Veel te veel eten lost ook de corona niet op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 8:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2