Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Lichaamsbeeld klopt niet...

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nana73
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nu ik bijna op mijn streefgewicht zit kom ik er steeds meer achter dat mijn lichaamsbeeld gewoon niet mee krimpt. Vandaag was ik aan het shoppen voor mezelf (heel goed geslaagd overigens) en stond in het pashokje voor de spiegel. Ik zie mezelf dan in die enorme spiegel gereflecteerd en wat ik zie klopt gewoon niet met wat ik verwacht te zien.... Ik blijf zoiets hebben van waar is de rest van mijn lijf Verward
Geloof me, ik ben echt heel erg blij met mijn lijf zoals het is en er ook ontzettend trots op, maar mijn beeld van mijn lijf klopt niet met de werkelijkheid.
Ik heb dit ook vaak 'smorgens vroeg als ik nog niet helemaal wakker naar de badkamer loop en aan mijn buik of heupen voel. Het voelt zo smal en dat ben ik de afgelopen 12 jaar niet geweest...
Als ik een broek maatje 38 bekijk geloof ik echt niet dat mijn heupen in dat smalle broekje passen. Ik weet dat het zo is, maar als ik met die broek in mijn handen sta kan ik me dat echt niet voorstellen!
Ach ja, misschien moet ik wel gewoon meer voor de spiegel gaan staan...

Herkend iemand dit?

Ik ben sterker dan mijn schildklier!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jan 2011 23:08    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Misschien moet je een mooie grote foto van jezelf laten maken en hem ophangen in de slaapkamer waar je hem ziet als je wakker wordt. Dan kun je elke morgen jezelf bewonderen en aan je nieuwe mooie lijf wennen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 13 jan 2011 23:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kaatjekat, dat zou een leuk idee zijn, maar gaat niet werken... Ik moet namelijk vaak veel eerder op dan de rest van ons gezin en sta dan in het donker op om mijn man te laten slapen. Ik kleed me dan in de studeerkamer aan. Dan zou ik die foto ook niet zien als die in de slaapkamer hangt...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jan 2011 8:53    
Vrouw Weeggegevens   maine coon
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight care

Reageer met quote
ik ken het.
maar dan precies andersom.
ik heb momenten dat ik me in de spiegel nog heel dik zie terwijl dat niet zo is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jan 2011 10:10    
Vrouw Weeggegevens   sway27
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik zie mezelf ook nog steeds als heel dik, terwijl ik 67,4 kg ben (1.72m) Ik denk dat het komt omdat ik nog steeds een lelijke buik heb (vind ik zelf, de rest ziet het niet). Daarom sport ik nu met een personal coach om mijn buik strak te krijgen. Maar denk ook dat het komt omdat ik me nogal aantrek wat ik in de modebladen en op tv zie. Die meiden zijn vele malen slanker dan mij..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jan 2011 11:12    
Vrouw Weeggegevens   Farfallina

Dieet: op streef blijven

Reageer met quote
Hier nog eentje met ook dat probleem.

Ondanks alle complimentjes en verloren kilo's en centimeters willen mijn hersens niet met het werkelijke beeld matchen. Ik kan mezelf nog steeds niet als slank in de spiegel zien. Soms gaan de ogen dan ook snel naar de wat stevigere delen van mijn lichaam. Dit ondanks de feiten van het lage gewicht en de kleine kledingmaat. Maar ja wat wil je als je in jaren niet zo slank heb gewogen. Het laagste wat ik me kan heugen is een lage 70 en dat is ook alweer een jaar of 10 geleden. Me hersens moeten dus nog even wennen aan de slanke ik voordat die het juiste beeld door zullen geven. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jan 2011 21:46    
Vrouw Weeggegevens   bo68

Dieet: W.m.d.W

Reageer met quote
Ik heb dit heel lang gehad met kleding kopen, ik ben 2 maten kleiner geworden en toch kocht ik steeds xl, automatisch.
Dat is ook wennen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jan 2011 22:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben nu wel zo ver dat ik de goede maat pak, maar als ik er dan naar kijk denk ik elke keer dat ik daar echt niet in ga passen... Maar dan trek ik het aan en sta ik weer verbijsterd naar mezelf te kijken in de spiegel. Wauw wat ben ik slank geworden.... Geschokt

Sway, ik heb ook een niet zo mooie buik, maar ja wat wil je, ik heb drie kinderen daarin gehad en daarna jaren lang veel te veel vet. Ik denk ook niet dat mijn buik ooit weer strak zal worden! Maar goed, met kleren aan kan ik dat prima verdoezelen Lachen Eigenlijk zou ik veel meer buikspieroefeningen moeten doen, dat zou vast wel wat helpen. Maar van alle oefeningen en sporten heb ik toch echt de meeste hekel aan buikspieroefeningen...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jan 2011 10:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1