Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Libby

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Erica
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik maak eigenlijk nooit briefjes. Ga altijd naar dezelfde supermarkt en loop door gangen te slingeren. Heb eigenlijk altijd hetzelfde nodig en weet waar ik alles kan vinden.... Ga ook maar 1x per week, altijd op vrijdag na m'n werk tussen 17:30 - 18:00. Is het ook niet zo druk en sjees ik er snel doorheen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 feb 2006 10:47    
Vrouw Weeggegevens   Libby
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
Erica schreef:
Ik maak eigenlijk nooit briefjes. Ga altijd naar dezelfde supermarkt en loop door gangen te slingeren. Heb eigenlijk altijd hetzelfde nodig en weet waar ik alles kan vinden.... Ga ook maar 1x per week, altijd op vrijdag na m'n werk tussen 17:30 - 18:00. Is het ook niet zo druk en sjees ik er snel doorheen...

Ik probeer ook altijd een tijdstip te kiezen dat ik vrijwel alleen ben, zowel in de super als met parkeren :wink: , waarvoor Shippie ook heel terecht in z'n cursus voor vrouwen hier verderop op het forum een opleiding voor heeft opgenomen :wink:

Bovendien krijg ik de neiging om me heen te gaan meppen als iedereen steeds met z'n kar tegen mijn kar rijdt Lachen en dan zouden er wel eens gevaarlijke situaties kunnen ontstaan, dus ik ben meestal meteen om 8 uur daar, ook 1 x per week ja, voor mijn eigen veiligheid dus Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 feb 2006 11:38    
Vrouw Weeggegevens   Meeri

Dieet: low carb

Reageer met quote
Mijn man en ik doen altijd op zaterdag de boodschappen. We gaan dan naar 3 of 4 supermarkten. Ligt er aan wat ik nodig heb. Niet iedere supermakt verkoopt namelijk de zelfde producten en vaak is het bij de 1 op en heeft de ander nog wel...heel omslachtig. Maar alles went...
ik maak wel altijd een booschappenlijstje maar koop ook regelmatig dingen die daar niet opstaan maar omdat ze toevallig dan wel te krijgen zijn...
De laatste weken is het moeilijk om kwark met lage kh te krijgen. Nu gaan we elke keer als we in de buurt van de supermarkt zijn (het is alleen bij 2 te krijgen) even kijken of het er is en kopen dan meteen de voorraad (wat meestal maar een stuk of 4 is) op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 15 feb 2006 14:52    

Reageer met quote
Meeri schreef:
even kijken of het er is en kopen dan meteen de voorraad op.

Inhaal! Grap Grap Grap Grap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2006 12:26    

Reageer met quote
Hebberig he Schaam Schaam ....maar doet Helma ook bij de Action Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2006 14:47    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Meeri schreef:
Hebberig he Schaam Schaam ....maar doet Helma ook bij de Action Rollende ogen

DIE ZIT

Hier in Nederland hebben we het nog niet zo slecht, wat verkrijgbaarheid aan produkten, hier zijn weer andere prod. niet te krijgen, die bij jullie weer voorhande zijn :wink:

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 17 feb 2006 14:58    

Reageer met quote
Grap Grap Grap Grap

Ik betrap mij er ook wel eens op dat ik meer van hetzelfde meeneem dan strikt noodzakelijk omdat ik weet dat het een "schaars" product in de winkel is Onschuldig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2006 9:56    

Reageer met quote
Zo, daar ben ik dan weer es. Het gaat best goed met afvallen, straks haal ik m'n doel nog! We hebben toch nog een week te gaan volgens mij??

Kilootje eraf aankomende week en ik heb het ook gehaald. Nou ja, eerst maar es zien dat die kilo er inderdaad nog afgaat deze week. Ik voel me niet zo lekker nl. ik hoop niet dat ik ziek ga worden Huil huil Gister en eergister ook al niet achter de pc gezeten, uniek voor mijn doen Erg blij , en nu heb ik ook alweer vierkante ogen, dus ajuparaplu (die heb je hier momenteel ook wel nodig Regen , het regent dus, bah).

Groetjes, Bianca
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2006 9:59    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Had je al gemist meis en het sprintje duurt tot en met de 28e Lachen ook voor de mensen die naar de meeting bij Ines gaan Smile mmmmmmm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2006 10:05    

Reageer met quote
Is niet te hopen Bianca dat je ziek gaat worden. Niet doen hoor [img]http://img73.imageshack.us/img73/7799/knuffel14xk.gif[/img]
Geschokt Je bent deze week 1.1 kg afgevallen [img]http://img230.imageshack.us/img230/1448/klappen0lz.gif[/img] heel erg goed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2006 14:36    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende
Pagina 14 van 15