Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Libby's suiker- en zoetstoffenbabbel

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Carla
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cohen

Reageer met quote
we moeten dus gewoon puur eten , alles vers en zelfgemaakt dan komt het helemaal goed met ons.

niks geen toevoegingen en andere troep.

een paar jaar geleden heeft een alternatieve therapeut dat ook al tegen mij gezegd, geen suiker en ook geen zoetstoffen, een tijdje gedaan maar dat is echt heel erg moeilijk want overal zit het bijna in.

groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 mrt 2008 20:25    
Vrouw Weeggegevens   Libby

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
Carla schreef:
we moeten dus gewoon puur eten , alles vers en zelfgemaakt dan komt het helemaal goed met ons.

niks geen toevoegingen en andere troep.

een paar jaar geleden heeft een alternatieve therapeut dat ook al tegen mij gezegd, geen suiker en ook geen zoetstoffen, een tijdje gedaan maar dat is echt heel erg moeilijk want overal zit het bijna in.

groetjes carla

ja, dat is het probleem, overal zit suiker in. En om nou zelf een koe, een schaap en en een ram met lam en een varken en kippen te gaan houden, ja dan moet je dus een stuk grond goedkoop in de Ardennen kopen, of beter nog, in the middle of nowhere in Frankrijk, dan is deze levenswijze nog te handhaven, anders wordt het wel heel erg moeilijk en vooral heel erg kostbaar.

Neemt niet weg dat ik, wat binnen mijn vermogen ligt, doe om het zo aangenaam mogelijk te maken, zowel voor ons als voor het dier, in ieder geval voor zover mogelijk zonder kunstmatige toevoegingen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 mrt 2008 20:32    
Vrouw Weeggegevens   Dimmel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: kcal tellen

Reageer met quote
in eerste instantie denk je....dit wil ik allemaal niet weten. Maar toen ik weg liep bij de computer dacht ik....Hallo Inge...steek ff lekker je kop in het zand, doe net of je het niet weet, dan is het er ook niet. Toch??? Ikke ff kijken bij mijn zoetjes...gelukkig geen aspartaam.
Even terug naar de computer...toch de rest lezen...ik gebruik 3 zoetjes per dag...alleen voor de koffie...laat die 3 zoetjes weg zeg...ja maar dan is de koffie niet lekker...dus ga ik nu het stukje nog eens lezen want ik wil toch iets zoets in de koffie!!!
Of Nee...ik ga maar weer zelf cappo maken met melk want dan hoef ik geen zoetje.....zo zie je maar...inzicht, inzicht en nog eens inzicht!!
Inge

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 apr 2008 13:59    
Vrouw Weeggegevens   Libby

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
Dimmel schreef:
in eerste instantie denk je....dit wil ik allemaal niet weten. Maar toen ik weg liep bij de computer dacht ik....Hallo Inge...steek ff lekker je kop in het zand, doe net of je het niet weet, dan is het er ook niet. Toch??? Ikke ff kijken bij mijn zoetjes...gelukkig geen aspartaam.
Even terug naar de computer...toch de rest lezen...ik gebruik 3 zoetjes per dag...alleen voor de koffie...laat die 3 zoetjes weg zeg...ja maar dan is de koffie niet lekker...dus ga ik nu het stukje nog eens lezen want ik wil toch iets zoets in de koffie!!!
Of Nee...ik ga maar weer zelf cappo maken met melk want dan hoef ik geen zoetje.....zo zie je maar...inzicht, inzicht en nog eens inzicht!!
Inge

Kwestie van wennen, geen zoetje in je koffie. Ik drink koffie gewoon zoals het komt: zwart dus. Duurt een paar dagen en dan ben je van die verslaving af. Ik lust helemaal geen suiker meer in mijn koffie tenzij het Irisch Coffee is dronken maar dat drink ik niet iedere dag Lachen Lachen Lachen

Geldt trouwens ook voor andere dingen waar je zonder bij na te denken zoetstof of suiker in doet, paar dagen gewoon bewust niet doen en je bent er vanaf. Ik gebruik de laatste tijd helemaal geen zoetstof meer.

Succes!

Groetjes,

Bianca
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 apr 2008 14:20    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2