Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Lentesprint start 21 maart tot zomer door -25 kg

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Newspringme3
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vanaf 21 maart start ik de Lente al springend de zomer in...een sprint...naar 25 of 27 kg min.streefgewicht ,om nadien stabiel te blijven!!Kom er gerust bij!
Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 14:46    
Vrouw Weeggegevens   Hanjah89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe mee!
Ik wil nog minstens 20 kg afvallen tot 80 en daarna door naar 75 dus 25 totaal nog.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 17:34    
Vrouw Weeggegevens   Silvana
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ohhmen, wat moet ik er ook nog veel af Sip zo het gevoel dat dat nooit meer lukken gaat.
Hoe pakken jullie dit aan?
Streng dieet of gewoon gezond eten?
Ben wel benieuwd.
Zit zelf in 2 strijd, voorlopig Sonja bakker of de richtlijnen van het South beach dieet... En daarna langzaam opbouwen naar normaal en gezond eten. Lachen voor de motivatie wil ik eigenlijk in begin lekker snel gaan en daarna rustig....

Groeten Silvana
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 20:31    
Vrouw Weeggegevens   Silvana
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ps ik ben al wat kwijt aan gewicht, en ik wil liever nog meer afvallen dan de nu nog 22.9 kilo maar eerst maar eens onder die 60 komen Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 20:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi,
Wij kunnen elkaar hier goed steunen en een hart onder de riem komen steken hé,tips,receptjes mss...als het even tegen zit...thx erbij te komen alvast!
Hóe meer zielen hoe meer vreugd zou ik zeggen...

Hanjah89,
Silvana,
Proficiat al voor jullie,die goed bezig zijn toch al!

Silvana,om op jouw vraag te antwoorden,volg.week word er na jaren bypass ,en na drie jaar vooral te veel bijgekomen,word er eens gekeken naar mijn dunne darm, kleine aanpassing zeg maar in soort nieuwe overbrugging,die mijn metabolisme weer op gang zouden moeten zetten,die nu heel traag werkt en ik te veel,te rap verzwaarde weer de laatste 3 jaren,in tegenstelling tot daarvoor,ondanks vaste controles!
Maar feit blijft...opletten de rest van mijn dagen,zoals dus gezond eten!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 23:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik probeer gezond te eten, ik hou alles bij wat ik eet via een app en ook alles wat ik beweeg en dit werkt voor mij heel goed. Ik wandel 3x in de week een uur tot ander half uur en sport 2x in de week, een uur tot ander half uur cardio en 30 min krachttraining.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 7:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Whaw Hanjah 89,
Jij bent heel goed bezig meid,kon.ik maar je voorbeeld aannemen in dat sporten,die ik absoluut nu niet in mij heb,ik hoop ook strx terug mijn aqua gym weer op te nemen in.het voorjaar en ga dagelijks mdt mijn hondjes wandelen natuurlijk en probeer toch ook meer de fiets te gebruiken.ipv altijd de auto..is,al voor mij een goed begin dat??

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 21:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het heeft mij ook een tijdje gekost om op dit punt te komen. Heb vaak pogingen gedaan dat ik er net niet helemaal goed achter stond en het dus ook niet goed ging.
Gaat helemaal goed komen bij jou! Het scheelt dat het straks ook beter weer wordt en langer licht dat helpt al een heel stuk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2018 7:35    
Vrouw Weeggegevens   Sabine72
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi,

Ik doe ook graag mee. Ben nu een maandje met weight watchers bezig en dat bevalt best goed. Daarnaast wandel ik veel, buiten of via youtube met het walk at home programma.
Heel intensief sporten lukt nu niet omdat ik herstellende ben van een hernia die me het laatste jaar veel ongemakken heeft bezorgd.

Ik zet mijn doel voor de komende 12 weken op -6kg, maar in totaal moeten er nog 20 af ( en ben er ook al wat kwijt sinds julie 2016)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2018 9:32    
Vrouw Weeggegevens   Tiekie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP eetplan

Reageer met quote
Hoi ladies' en here,
ik had ook een bypass en doe graag mee.. gezond eten- veel eiwitten, weinig koolhydraten..
Leuke sprintje..
op naar de zomer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 13:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5