Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Lente 2018 met EGA

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Sannie1612 welkom en succes.

Pripa jij zit er goed in. Duidelijke uitleg. Erg blij

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 12:41    

Reageer met quote
Voor mij hier deze week maar een klein minnetje. Op de EGA club was het zelfs een klein plusje. Verschil tussen s morgens en s avonds wegen is er dus wel degelijk. Ik heb de afgelopen week wat tussen door gesnaaid ondanks dat ik aan het schrijven ben. De drang naar foute dingen was toch groter dan de wil om het goed te doen. Mijn hormonen zijn hun best weer aan het doen om mijn lichaam weer op zijn kop te zetten. Jeetje wat kan ik me soms dan ellendig voelen, lijf weer opgeblazen, dikke voeten en benen. Bleh. Dinsdag ook de 24 uurs bloeddrukmeting gehad. Soms pompte die zo hard op dat mijn hand blauw werd. Ook niet echt lekker. Maar goed, volgende week ga ik weer voor een groter groen. Erg blij Hopen dat mijn hormonen weer snel op orde zijn. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 12:52    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hier helaas een klein plusje! En ik heb wel heel goed mijn best gedaan. Wel afgelopen zondag een brunch gehad, en maandag ega cursusavond. Eigenlijk heel vervelend zo na het weekeinde haha.
Cursusleidster gaf aan dat dag later dat pondje er weer best af kon zijn! En dat was dus ook gelukkig het geval!
Ik vind het altijd zo erg als de weegschaal niet lief is voor mij terwijl ik wel goed mijn best doe.
Moed houden en doorgaan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 16:01    
Vrouw Weeggegevens   pripa14
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hahaha Yvonne, bedankt. Maar ik weet vaak goed te vertellen, maar zelf toepassen........ Lachen
Vandaag een slechte EGA dag gehad tot nu toe.
Alleen diner zal EGA proof zijn. En ik weet het kan soms gewoon gebeuren, maar toch ben ik er niet blij mee!
Wat vervelend overigens dat je lichaam weer niet wil!
Hoop echt voor je dat alle onderzoeken je zullen helpen.

Enne 2 sannies in de groep......geinig! Jullie kennen elkaar niet toevallig?

ja Sannie 6715 is soms zo vervelend! Maar......toch grote kans dat je dan als je deze week weer heel goed je best doet zeker resultaat zal zien volgende week maandag! Volhouden hoor.

Oh ja......gelijk nog een vraag aan jullie. Ik heb nog een ega boekje uit het jaar........euhm denk 1995 ofzo Schaam Schaam en daar staat in dat je 500 cc frisdrank (light uiteraard mag)
Ik weet dat er toen op de club werd gezegd dat als je meer dronk je er vocht van zou vasthouden omdat er koolzuur in zit. Er waren toen mensen die 1.5 spa rood dronken omdat ze water niet lekker vonden. Nu las ik in het boek appeltje eitje dat je 500 cc frisdrank met aspartaam mag en zonder aspartaam en minder dan 3 kcal onbeperkt mag. Weet iemand toevallig hoe dit zit?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 16:10    

Reageer met quote
Hier helaas een klein plusje! En ik heb wel heel goed mijn best gedaan. Wel afgelopen zondag een brunch gehad, en maandag ega cursusavond. Eigenlijk heel vervelend zo na het weekeinde haha.
Cursusleidster gaf aan dat dag later dat pondje er weer best af kon zijn! En dat was dus ook gelukkig het geval!
Ik vind het altijd zo erg als de weegschaal niet lief is voor mij terwijl ik wel goed mijn best doe.
Moed houden en doorgaan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 16:17    

Reageer met quote
Ik zie dat ik dubbel gepost heb. Krijg het bericht ook niet verwijderd.

Haha best verwarrend 2 sannies, maar we kennen elkaar niet hoor! Puur toeval!
Wat ik weet over de frisdranken is dat max 2 glazen light frisdrank is toegestaan. Maar ik probeer het zo min mogelijk te nemen. Ben beetje bang dat als ik het teveel neem dat ik weer naar zoetigheid snak!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 16:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja dat wist ik inderdaad ook, maar doordat het in het boek nu weer anders staat dacht ik toch eens vragen of iemand daar iets van weer Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2018 11:51    

Reageer met quote
In het boekje van nu staat:

Onbeperkt:
bronwater
sodawater
water
koffie
thee

Niet meer dan 2 glazen per dag geldt voor:
Alle light frisdranken met zoetstoffen gezoet (bijvoorbeeld aspartaam e.d.) (200 cc per glas)

Er staat niet bij of bronwater plat moet zijn of niet. Dus mag spa rood ook onbeperkt lijkt mij. Zelf vind ik dat juist viezer dan water. Bronwater met koolzuur lust ik echt niet. Verder blijkt uit nieuwe studie's dat koolzuur nauwelijks tot geen effect heeft op je spijsvertering. Mensen die wat last van hun maag hebben ervaren zelfs dat het drinken van koolzuur houdend water een verbetering geeft omdat ze nu kunnen boeren. Mensen die last van maagzuurbranden hebben kunnen koolzuur beter vermijden omdat de koolzuur de zuurgraad van het maag zuur kan verlagen (zuurder maken dus) waardoor de zuurbranden erger kunnen worden.

Ik heb je vraag voor de zekerheid ook nog in de app gegooid Erg blij Dus als het anders is dan kom ik er nog op terug.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2018 13:19    

Reageer met quote
Jeetje Nan75. Vorige week al zo dicht bij je streefgewicht en dan maak je nu nog zon klapper. Wat ben jij goed bezig zeg.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2018 13:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heel helder Yvonne, ik snapte er al niks meer van! Bedankt voor je duidelijke antwoord. Zelf moet ik ook niet denken aan spa rood, maar dat van die 2 vrouwen op de club stond me nog zo op het netvlies gegrifd dat ik het toch als voorbeeld wilde noemen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2018 17:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6