Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Lente 2018 met EGA

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nan75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Sannie6715 schreef:
Hallo allemaal, graag wil ik met jullie mee doen met dit sprintje! Ik ben inmiddels al van september 2016 begonnen met de ega en al ruim 32 kilo kwijt! Iedere maandagavond ga ik naar de ega club, heel gezellig, maar ook heel hard nodig want ik heb zo die stok achter de deur nodig!

Knap hoor, zoveel kilo's

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2018 9:46    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Sannie6715 schreef:
Hallo allemaal, graag wil ik met jullie mee doen met dit sprintje! Ik ben inmiddels al van september 2016 begonnen met de ega en al ruim 32 kilo kwijt! Iedere maandagavond ga ik naar de ega club, heel gezellig, maar ook heel hard nodig want ik heb zo die stok achter de deur nodig!

Goed bezig Sannie.

Zelf ga ik ook weer naar de EGA club. Ook voor de stok achter de deur. Het lukte me zelf niet meer om me goed aan de EGA eetgewoonte te houden. Nu krijg ik weer nieuwe tips en de oude tips worden weer opgehaald Erg blij . Verder ben ik weer gaan schrijven en dat helpt me enorm.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2018 14:28    

Reageer met quote
Afgelopen zaterdag te horen gekregen dat mijn chatmaatje en inmiddels al 11 jaar een goede vriend op afstand, nierkanker heeft met uitzaaiingen naar lymfeklieren en longen. Ik was totaal van slag van het nieuws. Ik moest die dag nog het één en ander regelen omdat de neef van mijn man en zijn vriendin zouden blijven slapen. Maar mijn dag liep totaal in de soep door het nieuws. Gelukkig gaf onze visite aan dat ze het helemaal snapte en dat ze eigenlijk zelf ook wel toe waren om ergens op een rustig plekje te eten. We zijn dus in een rustig restaurantje gaan eten. Ik heb niet echt EGA keuze gemaakt maar het was heerlijk. Volgende dag wel weer meteen een goede EGA dag er aan geplakt. Ik kan alleen maar sterk voor mijn maatje zijn als ik goed voor mezelf blijf zorgen. We hebben er samen voor gekozen om vooral door te gaan met veel lachen. Hij heeft de energie niet om in verdriet te steken zegt ie.

Weeg resultaat voor mij 0,5 kilo. Iets minder dan gehoopt voor deze week maar vind het toch nog netjes. Ook deze week ga ik door met schrijven want dan gaat het allemaal net wat beter wat betreft afvallen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2018 14:42    
Vrouw Weeggegevens   pripa14
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ach wat een vreselijk nieuws! Sterkte hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 mrt 2018 15:03    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Bah wat een vervelend nieuws! Veel sterkte gewenst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 17:29    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715

Reageer met quote
@nan: ben er ook erg blij mee, maar heb wel mijn ups en downs. Ik ben al zo lang bezig, maar ik moet zeggen dat ik het steeds weer kan oppakken! Deze methode werkt voor mij het beste?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 17:32    
Vrouw Weeggegevens   hm1512
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
@Yvonne, wat een naar bericht. Ik kan me voorstellen dat je daardoor van slag bent. Sterkte!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 mrt 2018 19:53    

Reageer met quote
Het gaat hier een beetje minder dan de vorige twee weken. Toch weer meer snaaidrang. Er op een paar momenten ook aan toegegeven. Vanavond eten bij een collega en ik weet niet wat dat wordt. In ieder geval gezellig Erg blij Dinsdag maar weer zien of er toch wat vanaf is. Het zal niet zo veel zijn want tot nu toe sta ik stil deze week.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 11 mrt 2018 9:43    
Vrouw Weeggegevens   pripa14
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal!
Ga ineens enorm twijfelen...........valt sinaasappelsap (uit pak) nu onder de groep waar je er verplicht 1 uit moet nemen of niet?
Kan het niet goed terugvinden in het boek appeltje eitje namelijk Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 mrt 2018 23:52    
Vrouw Weeggegevens   hm1512

Reageer met quote
In mijn eetwijzer( wel van 20 jaar geleden) staat dat 150 cc sinaasappelsap of grapefruitsap uit pak toegestaan is. Ik weet niet of de eetwijzer inmiddels veranderd is. Weet iemand of avocado toegestaan is? Die stond er toen niet in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 mrt 2018 10:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 2 van 10