Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

lengte

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Dan gaat het net zo goed op... 108 kilo. Lachen je lengte min een meter (maar ik snap wat je bedoelt, haha)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 17 feb 2011 17:47    
Vrouw Weeggegevens   wennie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan Dieet

Reageer met quote
ze zeggen toch ook dat je het best 5 kilo per 10 jaar kan aankomen. dus slank beginnen en elk jaar 5 kilo erbij, dan krijg je de minste rimpels en blijf je er gezond uitzien. een oma van 50 kilo vind ik namelijk ook geen potje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 feb 2011 15:15    

Reageer met quote
Ben ik niet met je eens, want vanaf wanneer begin je dan die 5 kilo erbij te tellen? Ik ben maar anderhalve meter hoog, ik moet er niet aan denken dat ik als ik 70 ben weer 65 kilo weeg en stel dat ik 80 wordt, of nog ouder? Dan kun je me rollen! Geschokt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 21 feb 2011 15:49    
Vrouw Weeggegevens   wennie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan Dieet

Reageer met quote
ja misschien dat het wel aan je lengte ligt.
maar als je 60 kilo weegt op je twintigste, dan weeg je 90 kilo op 80ste. Voor oude mensen is het gezonder, wanneer je wat zwaarder bent (studies bewezen).

Dus op zich vind ik het best een goed idee, maar ik moet toegeven, het ligt wel aan je lengte! Misschien dat je dan het aantal kilo's per 10 jaar aanpast naar 3kg erbij, dat scheelt alweer Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 feb 2011 15:55    
Vrouw Weeggegevens   Propje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mij is wel eens verteld:
Elke 5jaar 1kg, tellend vanaf je 21ste levensjaar.
Ik denk dat je het dus omgewisseld hebt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 feb 2011 16:03    
Vrouw Weeggegevens   allysa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
voor elke 5 jaar 1 kilo klinkt mij logischer. ik vind 90kilo voor een oud vrouwtje wel heel erg zwaar. Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 feb 2011 16:15    
Vrouw Weeggegevens   Propje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
allysa schreef:
voor elke 5 jaar 1 kilo klinkt mij logischer. ik vind 90kilo voor een oud vrouwtje wel heel erg zwaar. Uitlachen
Dat vind ik ook, en kan ook niet echt zeggen dat dat nog gezond is.
een beetje overgewicht is op latere leeftijd gezonder dan ondergewicht,
dat klopt, maar dit moet niet teveel worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 feb 2011 16:23    

Reageer met quote
Nou dan zit ik nu goed... ik woog op mijn 21e 49 kilo. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 21 feb 2011 18:02    
Vrouw   Snottebel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk altijd die wijsheden. Vroeger leerde ik dat het gewicht bij de man bij de lengte 1 meter gehaald moest worden en bij de vrouw 110 cm.

Stel je bent een man van 1.79m dan is 79 kg een gezond gewicht.
Bij een vrouw van 1.79m is 69 kg een gezond gewicht.

Aangezien ik veel krachttraining doe is mijn gewicht vermeerderd terwijl mijn vetpercentage minder is geworden. Bij bodybuilders, mensen die veel aan fitness doen is het gewicht altijd funest omdat die altijd meer is dan iemand die minder spieren heeft en misschien meer vet heeft.

Bij diegene die echt fanatiek sporten of afvallen en het idee hebben dat ze stilstaan zeg ik altijd: Meten is wegen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 21 feb 2011 18:29    
Vrouw Weeggegevens   Andrea
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Herbalife + gezond en verantwoord leven en eten...

Reageer met quote
wennie schreef:
ja misschien dat het wel aan je lengte ligt.
maar als je 60 kilo weegt op je twintigste, dan weeg je 90 kilo op 80ste. Voor oude mensen is het gezonder, wanneer je wat zwaarder bent (studies bewezen).

Dus op zich vind ik het best een goed idee, maar ik moet toegeven, het ligt wel aan je lengte! Misschien dat je dan het aantal kilo's per 10 jaar aanpast naar 3kg erbij, dat scheelt alweer Erg blij

Dat lijkt me toch wel een klein beetje onzin, eerlijk gezegd....overwicht is voor niemand goed, ook niet als je 80 bent... Je levensverwachting is dan uiteraar zo ie zo lager, maar ik geloof dat ik de herfst van mijn leven toch liever gezond doorwandel... en ik hoop tot het laatst gewoon slank te blijven....

En dan nog, dan heb je rimpels in je gezicht, en een oud nekje... das altijd nog gezonder dan te veel vet op je taille, omdat je geen rimpels wilt toch?

(trouwens... met te veel overwicht mag je überhaupt blij zijn dat je leuk oud wordt, nieuwaar...)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 21 feb 2011 19:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3