Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Lekker met Huttenkase?

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   honeybird
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat voor lekkers kan je allemaal maken met Huttenkase?
Ik doe het nu wel eens op een broodje met wat peper en bieslook, maar wat meer variatie is wel welkom!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2013 10:57    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2013 12:19    
Vrouw Weeggegevens   Bietje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Hormoonbalansdieet

Reageer met quote
Als gezonde knabbel op de zaterdagavond doe ik plakjes komkommer met daarop een drolletje huttenkase Erg blij Is lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2013 12:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bietje schreef:
Als gezonde knabbel op de zaterdagavond doe ik plakjes komkommer met daarop een drolletje huttenkase Erg blij Is lekker!

Goed idee Bietje !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2013 12:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
honeybird schreef:
Bietje schreef:

Goed idee Bietje !

Ik zie trouwens dat wij ongeveer dezelfde lengte en streefgewicht hebben, toevallig Lach zie dat jij je streef ook al had gehaald? Ik heb wel vaker de 56 gehaald maar schiet nu telkens weer naar boven. Het liefst blijf ik stabiel op 55.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2013 12:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Komkommer en worteltjes eet ik vaak samen als avondknabbels, maar wortel met huttenkase is niet lekker heb ik ondervonden ohhh
Als jullie tips hebben op welke groente het wel lekker smaakt, hoor ik het graag! Heb hier nog wat bijna-over-de-datum-cheese staan die op moet Uitlachen

Honeybird, inderdaad! Door het overlijden van mn lieve mams icm de feestdagen is het omhooggeschoten (vind ik ook niet zo gek en niet erg) maar nu weer naar de 54. Ik ben sterk appelvormig dus 54 is niet zo dun als mijn bmi dan doet vermoeden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2013 22:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bietje schreef:
Komkommer en worteltjes eet ik vaak samen als avondknabbels, maar wortel met huttenkase is niet lekker heb ik ondervonden ohhh
Als jullie tips hebben op welke groente het wel lekker smaakt, hoor ik het graag! Heb hier nog wat bijna-over-de-datum-cheese staan die op moet Uitlachen

Honeybird, inderdaad! Door het overlijden van mn lieve mams icm de feestdagen is het omhooggeschoten (vind ik ook niet zo gek en niet erg) maar nu weer naar de 54. Ik ben sterk appelvormig dus 54 is niet zo dun als mijn bmi dan doet vermoeden.

Wat naar zeg, dan kan ik het me idd goed voorstellen! Hou je ook een eetdagboekje bij? Veel succes !
Ik weet trouwens wel dat huttenkase ook lekker is op tomaat!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 jan 2013 19:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ja idd.
Ik tel vaak kc maar houdt dat hier niet bij op de site. Geen behoefte aan!

Tomaat is een goed idee, had ik nog niet aan gedacht Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 jan 2013 11:55    
Vrouw   Aessie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Afvallen is een lifestyle..!

Reageer met quote
Ben gek op huttenkase!

Lekker op brood met appel en kaneel, of met jam en kaneel, met tomaat, met ei, met zalm, met komkommer, een schepje door de (rauwkost) salade..

Het is ook lekker door warme gerechten, bijvoorbeeld schepje door de pastasaus, of op een tosti met tomaat en olijven..

Eet het zelfs wel een sochtends met kaneel, geraspte appel en meusli Schaam Schaam

Ik zou zeggen probeer gewoon iets! Het is licht, vullend en je kunt het eindeloos zoet of hartig combineren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 jan 2013 15:07    
Vrouw Weeggegevens   Lissabon
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cohen

Reageer met quote
huttenkase aanmaken met lekkere kruiden en dan in een witlof schelpje of in stukjes bleekselderij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 jan 2013 21:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2