Auteur |
Bericht |
tantezus Vaste Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 mrt 2021 8:41 |
|
 |
|
 |
Kaia Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-12-2014 Berichten: 2650 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amsterdam
|
|
Ik ga vandaag 15 min sporten
Mij aan mijn vastendageetplan houden
Niet on-line shoppen maar in mijn kast kijken_________________
There's no way to happiness, happiness is the way! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 mrt 2021 9:14 |
|
 |
Maira Vaste Weegclubfan

|
|
Wat een leuk sprintje. Gewoon per keer een belofte vastleggen. Veel beter te overzien dan een voornemen voor meerdere weken.
Ik doe vandaag twee beloftes:
- Ik wandel vandaag minimaal 1,5 km
Ik herstel van een gescheurde kuitspier dus meer dan zo'n klein ommetje zit er niet in
- Ik drink maximaal 2 koppen koffie.
Ik wil deze week mijn koffieverslaving verminderen om daarna het 6-wekenplan van Fuhrman (Eat to Live) te kunnen volgen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 mrt 2021 11:30 |
|
 |
Kordiya Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-6-2020 Berichten: 2068 Dieet: vegetarisch gezond eten
|
|
Kordiya schreef: |
Het is bijna half acht... Vanavond drink ik nog granenkoffie en/of thee, en eet niet meer. |
Gelukt, duidelijk mede dankzij dit sprintje want de verleiding was er wel!
Het is nu bijna half drie, ik eet niks tot het half vier is.
ik beloof ook dat ik vandaag in elk geval één van mijn drie taken nog probeer te doen. Ik werd erg opgehouden door onverwachte gebeurtenissen vandaag. Nadat ik op 'bevestig' klik ga ik een half uur minstens werken aan mijn opdracht en daarna doe ik nog wat oefeningen, in elk geval 15 squats._________________
Laatst aangepast door Kordiya op di 09 mrt 2021 15:15, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 mrt 2021 14:27 |
|
 |
|
 |

|
|
Maira schreef: |
Ik wil deze week mijn koffieverslaving verminderen om daarna het 6-wekenplan van Fuhrman (Eat to Live) te kunnen volgen. |
Oh, wat leuk. Ik ben een groot fan van Dr. Fuhrman. Mijn eetplan is (zo goed mogelijk) op zijn werk en dat van Michael Greger gebaseerd._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 mrt 2021 15:11 |
|
 |

|
|
Kordiya schreef: |
Het is nu bijna half drie, ik eet niks tot het half vier is.
ik beloof ook dat ik vandaag in elk geval één van mijn drie taken nog probeer te doen. Ik werd erg opgehouden door onverwachte gebeurtenissen vandaag. Nadat ik op 'bevestig' klik ga ik een half uur minstens werken aan mijn opdracht en daarna doe ik nog wat oefeningen, in elk geval 15 squats. |
Gelukt om niets te eten tot half vier en om een half uur aan mijn opdracht te werken. Nu die squats nog, en na mijn tussendoortje niet meer eten tot het avondeten._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 mrt 2021 15:37 |
|
 |
bloempje666 Super Weegclubfan

|
|
Grrr, gisteren geen belofte gedaan omdat ik geen belofte wou doen... ik wou hem alleen maar breken...
dus met volle suikerbuik gaan slapen en van alles gegeten wat niet de bedoeling was.
vandaag afgestraft met een halve kilo er bij en mezelf heel moe en traag voelen... fijne suiker reactie...
Nouja, vandaag weer met goede moed en lekker eten gestart:
havermout met havermelk, mango, zonnebloem en pompoen pitten als ontbijt en als lunch een restje zelf gemaakte kip sate op brood
voor vannavond: rendang die al 5 uur aan het pruttelen met rijst en sperzieboontjes.
En daarna: alleen maar thee thee thee thee! Dat is mijn belofte!_________________
challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 mrt 2021 17:49 |
|
 |
|
 |
Kaia Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-12-2014 Berichten: 2650 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amsterdam
|
|
Nou volgende keer maar langs het sprintje komen als je snaaibehoefte hebt...jezelf beloven het komende uur niks te nemen en bedenken welk klein lekkers je dan wel mag meestal hoef je het niet eens meer na uitstel
Aan eetplan gehouden
Gesport
Online geen kleding geshopt
En eindelijk onder de 75_________________
There's no way to happiness, happiness is the way! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 mrt 2021 18:06 |
|
 |

|
|
Goed plan Bloempje om alleen thee te nemen na het avondeten.
Die halve kilo zal wel meevallen, na een paar dagen normaliseert het gewicht zich meestal wel weer._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 mrt 2021 19:22 |
|
 |

|
|
Kaia schreef: |
Aan eetplan gehouden