Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Leg je belofte vast!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 70, 71, 72  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Tip: houd de beloftes zo klein en concreet mogelijk... Als je in de verleiding komt vandaag, kom dan naar dit sprintje en beloof dat je in elk geval het komende uur niks gaat eten... of dat je geen dingen buiten je plan zult eten.
Vaak is een belofte makkelijker te houden als het gaat over heel duidelijk afgebakende tijdvakken.

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?

Laatst aangepast door Kordiya op ma 08 mrt 2021 10:14, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2021 10:09    

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Vanaf nu ga ik niet meer eten tot het ontbijt morgenochtend. Ik ga straks lekker een kopje thee en granenkoffie drinken.

Gelukt! Ik beloof dat ik nu, zodra ik op 'bevestig' heb geklikt, begin met de keuken schoon te maken zodat ik later vandaag makkelijker mijn maaltijden kan bereiden.

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2021 10:10    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Tip: houd de beloftes zo klein en concreet mogelijk... Als je in de verleiding komt vandaag, kom dan naar dit sprintje en beloof dat je in elk geval het komende uur niks gaat eten... of dat je geen dingen buiten je plan zult eten.
Vaak is een belofte makkelijker te houden als het gaat over heel duidelijk afgebakende tijdvakken.

Goed plan.
En net wat bloempje zegt beloftes doen als het bijna tijd is voor iets of bij moeilijke momenten.

Goed bezig allemaal. Erg blij
Wordt er gewoon blij van.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2021 10:45    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Kordiya schreef:
Vanaf nu ga ik niet meer eten tot het ontbijt morgenochtend. Ik ga straks lekker een kopje thee en granenkoffie drinken.

Gelukt! Ik beloof dat ik nu, zodra ik op 'bevestig' heb geklikt, begin met de keuken schoon te maken zodat ik later vandaag makkelijker mijn maaltijden kan bereiden.

Oh ja dat zijn ook mooie beloftes!!! Erg blij

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2021 10:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Deze keer een belofte over ruim 3 weken. Schaam Schaam
Wil zien of dat ook werkt. Lach
Ik wil eind Maart 3 kilo kwijt.
Ik beloof mijn best er voor te doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2021 11:19    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
tantezus schreef:

is dat niet erg veel? meer dan 500gr per week wordt toch afgeraden aangezien je dan veel kans hebt op inhaal/vreet buien?

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2021 11:21    

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Gelukt! Erg blij

Ik heb inmiddels geluncht - tot zeker 15.30 uur eet ik niks meer.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2021 12:45    

Reageer met quote
tantezus schreef:

Ik zit te aarzelen TanteZus... ik wil je niet tegenspreken en als je hier blij van wordt, vooral doen, maar... eigenlijk kun je niet beloven dat je eind maart 3 kg kwijt bent. Dat is namelijk geen gedrag maar een resultaat van gedrag.
Je kunt WEL beloven dat je doet wat er volgens jou voor nodig is om 3 kg kwijt te raken.

Dat betekent... Vandaag zorgen dat je, bijvoorbeeld, je aan een gezond eetplan houdt met geen of weinig suikers en genoeg groenten. Of een halfuur beweging nemen. Enzovoorts.

Laatst aangepast door Kordiya op ma 08 mrt 2021 12:58, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2021 12:49    

Reageer met quote
bloempje666 schreef:

is dat niet erg veel? meer dan 500gr per week wordt toch afgeraden aangezien je dan veel kans hebt op inhaal/vreet buien?

Inderdaad, dat zou betekenen een gewichtsverlies van 1 kg per week. Dat zou echt hongeren worden denk ik.

Hier kun je uitrekenen hoeveel caloriën je ongeveer moet eten om af te vallen: https://www.losertown.org/eats/cal.php
Deze is eigenlijk beter en schijnbaar ook wetenschappelijk verantwoord, maar wel wat ingewikkelder: https://www.niddk.nih.gov/bw

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2021 12:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
oke,oke. geen lange termijn beloftes.
Klinkt misschien veel,maar is maar 3 kilo, als het goed is gaan de eerste kilo's het hardste.
Anders is er ook geen man overboord hoor.
Maar zal deze beloftes en doelstelling niet meer zeggen.

Vanmorgen is het gelukt om niets te snoepen.
Daardoor smaakte de warme maaltijd veel lekkerder.

Ik beloof dat ik vanmiddag 1 stuks fruit eet en verder niets.
verder alleen water, 2 kopjes koffie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2021 14:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 70, 71, 72  Volgende
Pagina 3 van 72