Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Leg je belofte vast! (deel 3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
walinge schreef:
Ha soesje,

Heb jij ook zo'n hekel aan kleren uitzoeken?

Ik ook, maar altijd wel een voldaan gevoel als alles weer klaar is.
Ik heb vandaag alles uitgezocht. En alles weer netjes in de kast.
Succes met uitzoeken!

Ik heb er een hekel aan want ik moet dan toch de hele bende op de grond leggen en uitzoeken wat kan nu echt weg enzo. Dus was het weekend dit van plan en niet uitgevoerd Schaam Schaam
Dus zal het deze week doen, hou beetje ruimte dus hoeft niet morgen.
Belofte gisteren op tijd naar bed ook niet gedaan, was diep in de nacht Schaam Schaam
Wel ontbijt gegeten en twee ommetjes gisteren (2.45) en vandaag twee (3.00). Dus nieuwe belofte deze week klerenkast opruimen winterkleding erin en ontbijt en 19.500 stappen per dag als doel.
En water drinken 2.5 ltr per dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 okt 2021 19:43    
Vrouw Weeggegevens   walinge
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goed voornemen soesje.

Vandaag gelukt om me aan m'n dagboekje te houden.
Ik ga nu slapen.... Kom ik ook niet in de verleiding om te eten....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 okt 2021 20:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat het hier met de beloftes van iedereen?

Ik heb deze week soms tussendoor wel wat gepakt, toch nog wel wat afgevallen gelukkig!!

Morgen is mijn dochter jarig!! Ik probeer dan gezonde tussendoortjes te pakken! Hoop dat het lukt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 7:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
walinge schreef:
Hoe gaat het hier met de beloftes van iedereen?

Ik heb deze week soms tussendoor wel wat gepakt, toch nog wel wat afgevallen gelukkig!!

Morgen is mijn dochter jarig!! Ik probeer dan gezonde tussendoortjes te pakken! Hoop dat het lukt.

Walinge wat mooi zeg je min, zo zie je maar dat je best wat tussendoor kunt pakken en de min gewoon blijft komen. En alvast gefeliciteerd met je dochters verjaardag, hoe oud word ze?

Ik heb idd niets geschreven over mijn beloftes Schaam Schaam
Mijn op tijd naar bed is niet gelukt, dus voor verbetering vatbaar!
Ontbijt ging prima, drinken wel voldaan 2,5 ltr. Wandelen gaat prima dus die belofte laat ik vallen. En de kledingkast staat nog in de planning, dus die wil ik voor zondag gedaan hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 8:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
12 jaar wordt ze dan al.

Ik heb mijn belofte dat ik zo min mogelijk probeer te snoepen tussendoor.
Vroeg naar bed lukt altijd omdat mijn man om vijf uur er uit moet. Hij is chauffeur.

Drinken gaat echt goed.
Mijn beweging is m'n huis bijhouden Erg blij

Groetjes Inge
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 9:45    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Belangrijk jaar dan voor haar groep 8 voorbereiding volgend jaar middelbare school Erg blij
Is dus een groot voordeel vroeg naar bed. Hoop dat je met je gezin een fijne verjaardag viert vandaag en dat de jonge dame want dat is ze met 12, een leuke dag heeft.

Mijn belofte voldaan:ontbijt, drinken 2,5 ltr, ontbijt. Voor 23 uur naar bed niet voldaan Schaam Schaam Schaam Schaam en kledingkast ook nog niet. De laatste twee staan dus nu met stip op de beloftelijst. Dus vandaag en morgen op tijd naar bed en morgen kledingkast!,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 18:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Soesje, goed gedaan.

Mijn dochter zit al op de middelbare school.
Gaat gelukkig goed.

Ik heb nu nog zo'n dochter op de kleuterschool, die beter een groep verder kan, maar soms twijfel ik. Zij is van 4 november....
Zij zit nu in groep 1.
Ze krijgt nu wel extra dingen, dus gaat zich niet vervelen.
Zijn altijd lastige keuzes.....

Ik ga lekker slapen, welterusten!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 20:48    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Zo leuk om jullie berichten hier te lezen, met de tijd hoop ik weer echt met sprintjes mee te kunnen doen. Het is even mijn tijd niet, komt wel weer..

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 okt 2021 8:53    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi hoi, ben er weer van weg geweest Cool

Ik ben er wel weer aan toe om hier mijn belofte vast te leggen want ik maak er echt een potje van...
Jaja, het lukt mij vast zelf wel, denk ik iedere keer...
Nou niet dus... ik groei alleen maar verder dicht dus weer met mijn neus op de feiten gedrukt sluit ik me weer hier aan...

Vandaag goed begonnen, nu even door bikkelen tot aan het avond eten: nog 1 gezonde snack en daarna niets meer tot het avond eten...

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 12 okt 2021 13:15    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Bloempje, wat leuk dat je meedoet, ik had al een aantal keren in je dagboekje geneusd, sorry niks geschreven tot dusver. Ga ik doen hoor, want je schrijft heel leuk wat je allemaal eet met je links Erg blij
Mooie belofte hoor Erg blij

Ik ga goed, eindelijk zaterdag mijn winterkleding in de kast, moet nog wel een box kopen om winterkleding die ik niet meer pas er in te doen. Op tijd naar bed gaat goed, hoewel het is echt 23 uur en niet eerder. Ontbijt gaat prima tot heden, neem het tegenwoordig na mijn vroege vogelommetje want dan heb ik echt veel trek.
Ommetjes gaan uitstekend zit op gemiddeld 21.500 stappen en vaak er boven per dag, dus die belofte kan vervallen.

Hoe gaat het met Walinge? En vlinderr fijn dat je meeleest Erg blij en hoop dat je binnenkort weer de draad oppakt. Klein beginnen zeg ik.
Geke leest ook altijd mee, dat weet ik gewoon, dus die volgt ons voortgang Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 okt 2021 15:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30  Volgende
Pagina 28 van 30